2025. Június 16. Hétfő - Jusztin

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


LeKlein | 2012-02-14 14:58 LeKlein részére

Beszabad fújni hátja elmúlik a hangja? Vagy ez már elektronikus és inkább hanyagolni kellene a wd40-et? Köszi előre is!

mazda-auto.hu | 2012-02-14 13:19 várati részére

Jó gondolat.:-) Van gyári, a Mazda diagnosztikai rendszerrel lefuttatható regenerációs program. Ha ez sem segít, akkor ki kell szerelni, de inkább csak akkor, ha végleg megáll.

várati | 2012-02-14 11:22

Az utóbbi két nap reggeli hidegindítást követően,2-3perc működés után az előmelegítő kályha elkezd füstölni és leáll.Hallani,hogy beindul,és erősödik a hangja és csak ezt követően áll meg. Próbaképp a motort leállítottam,újraindítottam,és azt követően rendesen beindult és fűtött,majd a nap további részében is rendben működött. Gondolom hasonló elven működik mint az Ikaruskályha,ott akkor csinálta ezt ha lekormolódott az izzítógyertya,bár az el sem indult csak füstölt. Mi a tanácsotok,lehet ezt tisztítani,ha igen mi módon? 2D 2007 143le

mazda-auto.hu | 2012-02-14 09:23 dana részére

Az autó állását adó szenzorok közösek a két lámpához, de a jel feldolgozása, illetve a fényszórók magassága már külön-külön megy a lámpatestekben a Xenon vezérlő modul, illetve a magasságállító motor által. A Xenon vezérlő hibáját egy Mazda diagnosztika kimutatja.

LeKlein | 2012-02-14 09:05 LeKlein részére

Érdemes lehet befújni WD40-el? 2003-as 2.3 benzines. Köszi a segítséget előre is!

NomakRaven | 2012-02-13 20:15

Ja bocsi erre már válaszoltak :P

NomakRaven | 2012-02-13 20:13 Luki részére

Hali nekem is volt ilyen akkor van ha leszeded az aksi sarut ilyenkor azt kell csinlálni hogy le ngeded mindegyik ablakot a saját kapcsolojával és amikor felehúzod és az ablak felér akkor fent tartod 2 másodpercig a kapcsolót és utána nekem működött.

LeKlein | 2012-02-13 18:13

Sziasztok, a gázpedál lenyomáskor nyikorog idegesítő kicsit van ez is a nagy hideg miatt lehet vagy ajánlatos wd40-el befújni kicsit? Előre is köszi az ötleteket!

dana | 2012-02-13 10:17

Üdvözletem! Régebben már kérdeztem az automata fényszóró állító problémájáról. Az volt a gondom hogy nagyon közelre világítottak a lámpák. Na most egy pár hete a jobb oldali lámpa beállt rendesen, működik is a magasság állítás. Ha hátul lenyomom az autót akkor automatikusan lejjebb állítja. Viszont a bal oldali nem jött rendbe. Az fullra lefelé világít és nem is kompenzálódik billenéskor. Mivel lehetne helyrehozni? A jobb oldali miért állítodott be magától??? Lényegében egy központi vezérlés állítja a lámpák magasságát, vagy külön elektronika van a lámpákban külön-külön. Köszönöm!

mazda-auto.hu | 2012-02-13 09:58 monguzka részére

Csak gyárit.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó