2025. Június 15. - Jolán

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2012-01-24 15:59 Kisbundi részére

Ha a jobb, a rugalmasságot jelenti, akkor a turbós dízel komoly előnyben van. A fogyasztása ilyenkor is jobb a benzinesénél.

mazda-auto.hu | 2012-01-24 15:55 Zozyka részére

Évjárat, motor?

Kisbundi | 2012-01-24 13:03 LeKlein részére

Egyik ismerősnek 2.5ös van, városban ugyan annyival jár mint én a 2.3al. Lakott területen kívül viszont 1 liternél többet is nyer a 6. fokozat miatt.

Zozyka | 2012-01-24 11:05

Tisztelt Mazda-Autó! Érdeklődni szeretnék, hogy a motor tartó bak az milyen árban mozog? Illetve a váltónál is van valami ehhez hasonló dolog? Ha igen, az milyen áron volna? Köszönöm előre is.

Kisbundi | 2012-01-24 10:45 mazda-auto.hu részére

Köszi. Csak amiatt van egy kis félelem, mert itt is előjön a dízeleknél néha valami drága hiba. Ami gondolom a korral is összeegyeztethető. De ha fogyasztást is ide számítjuk akkor még úgy sem olyan húzós tényleg. A 1,5-2 liter meg inkább kb 3 lenne szerintem, mert 10 liter körül járok el az autóval. Még annyi kérdésem lenne, hogy a 2000-3000 közötti tartományban melyik javára van különbség? Érezhetően jobb ott a dízel? Mert a 2.3ast jelenleg 2200-2500 körül használom a normális haladáshoz.

LeKlein | 2012-01-24 09:17

2003-as 6-os 2.3GT-ém van érdeklődnék hogy mik a tapasztalatok a 2008-as 2.0-es benzines vagy 2.5GTA típusokkal esetleges váltásnál érhető el jelentős fogyasztási különbség lefele? Köszönöm a választ előre is!

mazda-auto.hu | 2012-01-24 08:33 Oszi részére

Ez így igaz. Volt már ugyanilyen autónk (ügyfél), mely ugyanilyen használati körülmények mellett a legjobb akksit is lemerítette. Egyszerűen az a pár perc motor működés nem elegendő az akksiból kivett áram visszatöltéséhez. Gondolj bele, hogy egy akkutöltőt milyen sokáig kell az akkumulátorra csatlakoztatni, hogy feltöltse azt! Egy megoldás van, venni egy csepptöltős funkcióval rendelkező autómata akkutöltőt, melyet a garázsban heti egy-két éjszakára csatlakoztatni kell az akkura.

mazda-auto.hu | 2012-01-24 08:28 veghandi részére

Mindenekelőtt egy hivatalos Mazda műhelyben hibakód olvasás szükséges. A "C1 DPF"-es Mazdák esetében ez még fontosabb, mint a többi típusnál. Addig, konkrétumok hiányában nem tudunk előrébb lépni.

mazda-auto.hu | 2012-01-24 08:20 Anonymous részére

Én voltam Anonymous.

Anonymous | 2012-01-24 08:10 Kisbundi részére Hozzászólás szerkesztése

A 2,0 literes dízel fentartása hosszú távon valamivel többe kerül, de ezt kompenzálhatja az átlag 1,5-2 literrel kisebb fogyasztás. Ha egy megbízható előéletű példányt vásárolsz, akkor nem kell problémákra számítani. Ezeknek már digitális szervizkönyve van, mely bármelyik európai Mazda szervizben "lehívható".

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó