2025. December 16. Kedd - Etelka

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Kisbundi | 2012-01-24 16:29 mazda-auto.hu részére

Jobb alatt a kényelmesebb használatra gondoltam. Eddig egy 1.9pdtdi passatot vezettem, hát az nem győzött meg. Van hogy 1600-1800as fordulaton használom az autót, és az ott halott volt. Mondjuk gyorsan átszoknék a dízelre, szóval evvel nincs gond. A fogyasztást azt tudom hogy jobb, meg azt is hogy rugalmasabb. Nem nagyon pörgetem a motort, kb tényleg dízeles tartományban használom (hálistennek így is rendesen mozog) Majdnem hogy nem szól érv az újabb dízel ellen :)

mazda-auto.hu | 2012-01-24 15:59 Kisbundi részére

Ha a jobb, a rugalmasságot jelenti, akkor a turbós dízel komoly előnyben van. A fogyasztása ilyenkor is jobb a benzinesénél.

mazda-auto.hu | 2012-01-24 15:55 Zozyka részére

Évjárat, motor?

Kisbundi | 2012-01-24 13:03 LeKlein részére

Egyik ismerősnek 2.5ös van, városban ugyan annyival jár mint én a 2.3al. Lakott területen kívül viszont 1 liternél többet is nyer a 6. fokozat miatt.

Zozyka | 2012-01-24 11:05

Tisztelt Mazda-Autó! Érdeklődni szeretnék, hogy a motor tartó bak az milyen árban mozog? Illetve a váltónál is van valami ehhez hasonló dolog? Ha igen, az milyen áron volna? Köszönöm előre is.

Kisbundi | 2012-01-24 10:45 mazda-auto.hu részére

Köszi. Csak amiatt van egy kis félelem, mert itt is előjön a dízeleknél néha valami drága hiba. Ami gondolom a korral is összeegyeztethető. De ha fogyasztást is ide számítjuk akkor még úgy sem olyan húzós tényleg. A 1,5-2 liter meg inkább kb 3 lenne szerintem, mert 10 liter körül járok el az autóval. Még annyi kérdésem lenne, hogy a 2000-3000 közötti tartományban melyik javára van különbség? Érezhetően jobb ott a dízel? Mert a 2.3ast jelenleg 2200-2500 körül használom a normális haladáshoz.

LeKlein | 2012-01-24 09:17

2003-as 6-os 2.3GT-ém van érdeklődnék hogy mik a tapasztalatok a 2008-as 2.0-es benzines vagy 2.5GTA típusokkal esetleges váltásnál érhető el jelentős fogyasztási különbség lefele? Köszönöm a választ előre is!

mazda-auto.hu | 2012-01-24 08:33 Oszi részére

Ez így igaz. Volt már ugyanilyen autónk (ügyfél), mely ugyanilyen használati körülmények mellett a legjobb akksit is lemerítette. Egyszerűen az a pár perc motor működés nem elegendő az akksiból kivett áram visszatöltéséhez. Gondolj bele, hogy egy akkutöltőt milyen sokáig kell az akkumulátorra csatlakoztatni, hogy feltöltse azt! Egy megoldás van, venni egy csepptöltős funkcióval rendelkező autómata akkutöltőt, melyet a garázsban heti egy-két éjszakára csatlakoztatni kell az akkura.

mazda-auto.hu | 2012-01-24 08:28 veghandi részére

Mindenekelőtt egy hivatalos Mazda műhelyben hibakód olvasás szükséges. A "C1 DPF"-es Mazdák esetében ez még fontosabb, mint a többi típusnál. Addig, konkrétumok hiányában nem tudunk előrébb lépni.

mazda-auto.hu | 2012-01-24 08:20 Anonymous részére

Én voltam Anonymous.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda Furai

Ajtók száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm

Tengelytávolság: 2790
Ülések száma:   2

Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés:   középen hosszában

Szívómotor

Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata. 
Kamratérfogat (cm3):   3 x 654 = 1962       
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000 
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat

Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp

Végsebesség: ~290 km/h

Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.

Több autó