2025. Június 15. - Jolán

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Fecó | 2012-01-22 18:29 Fecó részére

[url=http://kepfeltoltes.hu/view/120122/mazda6_www.kepfeltoltes.hu_.jpg][img]http://kepfeltoltes.hu/thumb/120122/mazda6_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img][/url] A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. [url=http://www.kepfeltoltes.hu]http://www.kepfeltoltes.hu[/url]

Fecó | 2012-01-22 18:00 Oszi részére

De bizony DPF-es(csak e-miatt viszem szervizbe olaj cserélni),még láttad is ezt a szürke kombi Hatost(igaz kb 2 éve találkoztunk Pest M5 felőli szélén Auchan parkolóba,(+ még a fiad is hoztad)hoztál 1-2 cuccot hozzá,később + Texaco Havoline EF 5w-30 C1 5 literes olajat + szűrőket is vettem tőled ismét)! Egyébként talán mintha emelkedett volna a szint,megítélésem szerint max 1-2 mm,a 10000km csereperiódus alatt!

Oszi | 2012-01-22 16:56 Oszi részére

DPF-esben emelkedik az olajszint es ez nem elkerulheto.

Oszi | 2012-01-22 16:47 Fecó részére

Akkor a tied valoszinuleg nem DPF-es es nem faceliftes ha maradt a szinted ugyan ott ahova toltottek de en a DPF-esrol beszeltem mert a kerdezo arrol kerdezte a mennyiseget! A DPF-es az 4 liter mig a regi az 5 liter 2006-elott es utan ha igy vilagosabb!

Kisbundi | 2012-01-22 14:44

Szevasztok! Gondolkozom egy használt 6os vásárlásán (2008, 2.0 CD GT, bőr, navi, xenon, 140 000km) Jelenleg egy 2.3as 2003as benzinesem van szintén 140 000kmel. Hála a budapesti utaknak, meg a 9 éves korának már zörög pár helyen, cd-t nem olvas a hifi, a kijelzőből is eltűnt pár pixel. Viszont új kuplungszett van benne, szóval avval nem lesz gondom. Nem tudom milyen tapasztalatok vannak a 2.0-es dízellel, de ha a javítást nem számolom, akkor 400 000 forintot spórolok csak a fenntartáson. A javítási költségek meg valószínűleg egyformák lennének, mert elég sok kis hiba van a mostani autóval, amit meg kéne javítani. Meg hát 5 évvel mégis csak fiatalabb autóm lenne. Valamint szebb is sokkal az új. Jó döntés szerintetek egy jól ismert (3 éve nálam van) autóból beleülni egy használt dieselbe? Nem volt még gázolajos autóm, ezért nem tudom mire számíthatok. Mazdáról mondjuk nem hallani olyan rémhíreket,mint néhány más márkáról, de bizonytalan vagyok. 3 évig használnám maximum az autót, utána cserélném ismét. Köszi a segítséget

Erik88 | 2012-01-21 13:04

Sziasztok! 2007es 1.8 benzin mazda 6osba a volt gazdája valvoline olajat töltött. Pár hét múlva esedékes szervíznél én castrolra gondoltam. Ezen belül milyen olaj lenne nekem jó és mennyire lenne szükségem? Abból gondolom nem lehet gond, hogy más márkájú az olaj? Viszkozításban 5W30ast írnak elő, de olvastam itt a fórumba a 0w-30asról is. A kettő közül melyiket? Első lökhárítóban bal alul lévő fekete díszrács ami mindkét oldalon van annak mennyi darabja? Csak a bal oldalira lenne szükségem. A cseréhez szükséges levenni a lökhárítót vagy anélkül is megoldható a cseréje? Köszönöm a segítséget! üdv.

Fecó | 2012-01-20 23:35 Oszi részére

Szervusz. Érdekes, mert eddig szervízben történtek a cserék,és tudtommal még nem cseréltek ennél nívópálcát egyik alkalommal sem,(valszeg nem azért mert jelen lehettem/voltam a "mutatványnál",(minden alkalommal a nívópálcán bőven maradt hely csere után,és következő cseréig maradt is a szint)!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó