2025. Augusztus 13. Szerda - Ipoly

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


szombathely | 2012-01-15 21:37 nemo04 részére

Szia! kuntamas73@freemail.hu ide irj és megírok mindent. Nincs nagy gondja a kocsidnak!

nemo04 | 2012-01-15 19:12

és esetleg van tipp arra hogy hová vigyem az autót ?

560Bálint | 2012-01-15 18:32

Sziasztok. nemoO4.nek. Már én is jártam igy,és nekem a negynyomásu szelepet kellet kicserélni. Azota tünetmentes az autom,igaz 50000ft volt a szelep,munkadijal együt.

nemo04 | 2012-01-15 18:00

Köszönöm !!!!

geszti | 2012-01-15 17:44 nemo04 részére

szia! hol tankolsz? esetleg keletebbre lévő országok? vagy ha itthon, akkor milyen kúton? Ha nagyon érdekel a probléma, akkor ajánlom a telefonos segítséget Varga Úr felé a mazda-auto-nál. nekem is segített. ne inditsd be gázzal. A variáció: Be fog indulni de lehet csak 6odjára. addig inditgasd. B variáció. ha mégis gázpedállal indítod, próbáld meg az ablakfűtést bekapcsolni és tartsd a gázon a lábad üresben. olya 2500 fölött elvileg megadja az alapjáratot. Kb 5 km megtétele magas fordulaton szintén beindítja. de akkor gázpedál benyomása közben kell váltani is. A Forma 1-ben lévő piros autón lévő benzinkút márka segíthet.

nemo04 | 2012-01-15 16:04

Sziasztok! Segítségre lenne szükségem ! És lány is vagyok meg nem is értek az autókhoz , és nem is vezetek régóta, úgyhogy ha hülyeségeket írok , bocsi ! 2004-es 2,0 D Mazda6-osom van . Pár hónapja rakoncátlankodik , és hiába vittem el már több helyre , nem tudják mi a baj . Vagyis mindenki szerint más, lassan a teljes autót cserélnem kéne . Tehát légyszi-légyszi segítsetek !!! A tünet : fékezek , kinyomom a kuplungot és leáll a motor . Újraindítás után vagy egyből indul , vagy ami mostanság jellemzőbb , nem indul , csak "szenved " úgy tudom elindítani ha közben kb 3000-ig felpörgetem . Az alapjáratom ingadozik . És a legújabb , hogy mintha nem lenne benne erő , 4.-ben padlógázzal 60 a maximum amit sikerült elérnem , és persze ilyenkor rángat is ! Az eltelt időben csréltek rajta üzemanyagszűrőt , kitisztították az üzemanyagrendszert , szétszedték és összerakták , de se a probléma okára nem jöttek rá, se megoldást nem találtak ! Ha valakinek van ötletet mi lehet a baj , vagy hogy hová vigyem , vagy bármi , hát igazán szívesen fogadom a tanácsokat !!!!

mazda-auto.hu | 2012-01-13 12:21 AndreW77 részére

Dízel esetében az alacsonyabb fogyasztást mindig kétkedéssel fogadom. A teljesítmény növekedésének viszont lehet reális alapja, hiszen a gyárilag erősebb kivitel is csak szoftveresen különbözik a Tiédtől.

AndreW77 | 2012-01-13 11:15

Sziasztok! Netezés közben akadtam egy cég honlapjára, motoroptimalizálással (=chiptuning) foglalkoznak. Alapvetően azt csinálják, hogy letöltik a gyári programot és a paraméterezésén változtatnak. Eltárolják az eredeti programot is és kérésre ingyen visszaállítják azt. A cég régóta létezik és csak ezzel foglalkozik. Alacsonyabb fogyasztást (-0.5l) és nagyobb erőt/nyomatékot ígérnek (121le->150le, 310Nm->380Nm), ezért azt gondolnám, hogy a DPF-fel nem lehet gond (nyilván kisebb fogyasztásnál kisebb a koromképződés is, pláne ha nagyobb a felszabaduló energia). Vagy hibásan gondolom? Mazda-Autó, mit gondolsz erről? Esetleg van valaki, aki csináltatott ilyesmit? Mik a tapasztalatok? Köszi, András

mazda-auto.hu | 2012-01-13 08:12 Quni részére

Fújj bele zárolajzóval, elképzelhető, hogy megjavul. Lehet, hogy mivel nem volt használva, "összeragadtak" a cilinder zár lamellái.

Quni | 2012-01-12 21:08

Jó estét! A következő kéréssel fordulnék mindenkihez: -mindig 2000-4es Mazda 6 Kombival járunk remek autó- a héten kulccsal szeretem volna lezárni az autót, de nem tudtam bedugni a kulcsnyílásba és nem is függőlegesen állt, hanem kb 45 fokban. KB 2 éve zártam le utoljára kulccsal mindig a távirányítóval nyitjuk zárjuk mert riasztó is így élesedik. Kipróbáltam a távirányítóval lezártam és gyakorlatilag a minden kulccsal, vagy amit be lehet dugni az autót ki lehet nyitni, csak utána persze a riasztó bekapcsol. Nem tudom mi történt de semmilyen külsérelmi nyom nincs a kulcsnyíláson se a kilincsen. A távnyitóval gond nélkül üzemel, de a kulcsát csak kb félig tudom bedugni azóta is. Akinek van ilyen tapasztalata, tanácsa segítségét előre is köszönöm. Tavaly cseréltek a bal első ajtóban márkaszervizben a központi zár vezérlő egységet, de az a kilincstől, zártól jóval lejjebb van és csak rudazattal kapcsolódik össze a zárral. Üdv: Qunika

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Jaguar XJ-13 1964

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm

Tengelytávolság: 2438 mm

Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 87 / 70 mm

Sűrítési viszony: 10,4:1  
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Lökettérfogat (cm3):     4994    
Szelepvezérlés típusa:   DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min):     523/ 6300

Sebességfokozatok száma: 5 

Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat

Végsebesség: 274 km/h

Mindössze 1 darab példány készült.

Több autó