2025. December 16. Kedd - Etelka

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2012-01-16 09:24 nemo04 részére

Valószínűleg a nyomás/hozam szabályzó szelepet kell cserélni, mely nálunk cserével kb.: 45000,-Ft. Persze az üzemanyag nyomás ingadozásának más oka is lehet, de elsősorban az említett szelep.

szombathely | 2012-01-15 21:37 nemo04 részére

Szia! kuntamas73@freemail.hu ide irj és megírok mindent. Nincs nagy gondja a kocsidnak!

nemo04 | 2012-01-15 19:12

és esetleg van tipp arra hogy hová vigyem az autót ?

560Bálint | 2012-01-15 18:32

Sziasztok. nemoO4.nek. Már én is jártam igy,és nekem a negynyomásu szelepet kellet kicserélni. Azota tünetmentes az autom,igaz 50000ft volt a szelep,munkadijal együt.

nemo04 | 2012-01-15 18:00

Köszönöm !!!!

geszti | 2012-01-15 17:44 nemo04 részére

szia! hol tankolsz? esetleg keletebbre lévő országok? vagy ha itthon, akkor milyen kúton? Ha nagyon érdekel a probléma, akkor ajánlom a telefonos segítséget Varga Úr felé a mazda-auto-nál. nekem is segített. ne inditsd be gázzal. A variáció: Be fog indulni de lehet csak 6odjára. addig inditgasd. B variáció. ha mégis gázpedállal indítod, próbáld meg az ablakfűtést bekapcsolni és tartsd a gázon a lábad üresben. olya 2500 fölött elvileg megadja az alapjáratot. Kb 5 km megtétele magas fordulaton szintén beindítja. de akkor gázpedál benyomása közben kell váltani is. A Forma 1-ben lévő piros autón lévő benzinkút márka segíthet.

nemo04 | 2012-01-15 16:04

Sziasztok! Segítségre lenne szükségem ! És lány is vagyok meg nem is értek az autókhoz , és nem is vezetek régóta, úgyhogy ha hülyeségeket írok , bocsi ! 2004-es 2,0 D Mazda6-osom van . Pár hónapja rakoncátlankodik , és hiába vittem el már több helyre , nem tudják mi a baj . Vagyis mindenki szerint más, lassan a teljes autót cserélnem kéne . Tehát légyszi-légyszi segítsetek !!! A tünet : fékezek , kinyomom a kuplungot és leáll a motor . Újraindítás után vagy egyből indul , vagy ami mostanság jellemzőbb , nem indul , csak "szenved " úgy tudom elindítani ha közben kb 3000-ig felpörgetem . Az alapjáratom ingadozik . És a legújabb , hogy mintha nem lenne benne erő , 4.-ben padlógázzal 60 a maximum amit sikerült elérnem , és persze ilyenkor rángat is ! Az eltelt időben csréltek rajta üzemanyagszűrőt , kitisztították az üzemanyagrendszert , szétszedték és összerakták , de se a probléma okára nem jöttek rá, se megoldást nem találtak ! Ha valakinek van ötletet mi lehet a baj , vagy hogy hová vigyem , vagy bármi , hát igazán szívesen fogadom a tanácsokat !!!!

mazda-auto.hu | 2012-01-13 12:21 AndreW77 részére

Dízel esetében az alacsonyabb fogyasztást mindig kétkedéssel fogadom. A teljesítmény növekedésének viszont lehet reális alapja, hiszen a gyárilag erősebb kivitel is csak szoftveresen különbözik a Tiédtől.

AndreW77 | 2012-01-13 11:15

Sziasztok! Netezés közben akadtam egy cég honlapjára, motoroptimalizálással (=chiptuning) foglalkoznak. Alapvetően azt csinálják, hogy letöltik a gyári programot és a paraméterezésén változtatnak. Eltárolják az eredeti programot is és kérésre ingyen visszaállítják azt. A cég régóta létezik és csak ezzel foglalkozik. Alacsonyabb fogyasztást (-0.5l) és nagyobb erőt/nyomatékot ígérnek (121le->150le, 310Nm->380Nm), ezért azt gondolnám, hogy a DPF-fel nem lehet gond (nyilván kisebb fogyasztásnál kisebb a koromképződés is, pláne ha nagyobb a felszabaduló energia). Vagy hibásan gondolom? Mazda-Autó, mit gondolsz erről? Esetleg van valaki, aki csináltatott ilyesmit? Mik a tapasztalatok? Köszi, András

mazda-auto.hu | 2012-01-13 08:12 Quni részére

Fújj bele zárolajzóval, elképzelhető, hogy megjavul. Lehet, hogy mivel nem volt használva, "összeragadtak" a cilinder zár lamellái.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó