2025. Október 22. Szerda - Előd

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Keresz | 2012-01-12 19:20

mazda-auto.hu-nak:A választ köszönöm.

grendelpeti | 2012-01-12 19:10

Köszönöm. Ezek szerint mindig villogott, csak eddig nem vettem észre? Elég "pancser" vagyok, bocs.

grendelpeti | 2012-01-12 19:10

Köszönöm. Ezek szerint mindig villogott, csak eddig nem vettem észre? Elég "pancser" vagyok, bocs.

Fecó | 2012-01-12 18:37 grendelpeti részére

Gyárilag beépített indításgátlóra utal.

grendelpeti | 2012-01-12 18:09

Szeretném megtudni, hogy a 2002 kiadású Mazda6 műszerfalán miért villog indítás nélküli állapotban egy oldalnézetű "autó" formájú ikon. Amikor beindítom, elalszik. Köszönöm előre is.

francejerome | 2012-01-11 17:53 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a választ. Mivel az alkatrész közel 100eFt így egyenlőre ledugózva marad...amint lesz rá keret megoldom, remélem nagyobb probléma nem jön elő.

mazda-auto.hu | 2012-01-11 09:14 francejerome részére

A dízel motorok ún. légfelesleggel dolgoznak, így nem lesz hiányzó levegő. Az EGR-t viszont nem kellene ledugózni, de az sem jó, ha szűretlen levegőt kap. Kipufogógáz visszavezetés nélkül egyes működési fázisokban megemelkedik az égési hőmérséklet, mely az egészségre káros nitrogén-oxid-ok mennyiségét növeli. Az NO mennyiségét viszont egyelőre nem mérik a vizsgán. A lényeg, ez a megoldás nem egészséges, hosszútávon nem javaslom, de a fogyasztásra nincs számottevő hatással.

francejerome | 2012-01-11 09:01 mazda-auto.hu részére

Köszönöm. Akkor már van is két újabb kérdésem. Ha ledugozom akkor nem kapja meg a plusz levegőt a kipufogó oldalról a motor. Ezt pótoltja a levegőszűrő felől? Nem lesz nagyobb a fogyasztás? Nagyobb lesz a károsanyag kibocsátás..-átmegy így a környezetvédelmi vizsgán?

mazda-auto.hu | 2012-01-11 08:58 francejerome részére

Ezekben az évjáratú autókban, illetve dízel esetén még nem annyira kontrollált a gázvisszavezetés figyelése a motorvezérlő részéről, így ha eddig nem volt hibakód, akkor a tömítetlenség miatt nem is lesz. Ha az EGR vákuumját szabályzó szelep hibásodik meg, akkor lesz, de ez a hiba (lyukas cső) erre nincs nagyobb hatással.

francejerome | 2012-01-10 17:19

Kedves Mindenki. Mazda 6 2004 2.0 dieselem van. Elrepedt a kipufugogáz visszavezető cső az autóban. Mi van akkor ha ledugozom a visszavezetést? Az én elképzelésem szerint maximum a környezetvédelmi vizsgán lesz gondom. Talán még jobban is menne az auto ha 100%ban tiszta levegő menne a motorba. De félek hogy az elektronika reklamál a változatás miatt. Egyenlőre nem túl jó a helyzet mert napi 100km et megyek vele és végig az utastérbe jön a gáz amit ugye a motorba kéne visszanyomnia. üdv.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó