2025. Április 30. Szerda - Katalin, Kitti

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


flakon | 2012-01-17 18:47 mazda-auto.hu részére

Köszönöm! És ma történt még valami, leírom, talán hasznát veszi más is: Folyamatosan világított az engine check és TCS(csúszkáló kisautó). Itt többször olvastam, h az EGR szelep lehet a hunyó. Nos, ma féktisztító spray-vel nyakonöntve, légkomprosszorral kifújatva, repedt vákumcső helyreigazítva és kb 51 km után , újraindítva elaludtak!!!

Quni | 2012-01-17 15:00

Kedves Mazda autó! A zár olajzás nem segített valószínűleg valamikor feltörték az autót vagy valaki csak szimplám összetörte a zár belsejét. Kérdésem lenne egy M6 2004-es ajtózár betét mennyibe kerül? Köszönettel: Quni

mazda-auto.hu | 2012-01-17 11:10 mazda-auto.hu részére

..ez esetben nincs kódolva a rádió, vagy már nem az eredeti van benne. Egyébként véleményem szerint semmi értelme kódolni.

mazda-auto.hu | 2012-01-17 11:09 flakon részére

Súlyosabb lendkerék hibával már 4-5 fokozatban is rángat általában az autó. Nehéz megmondani meddig szabad így járni vele. Az autód még nem koromszűrős, így nem kell nullázni a regeneráció számlálót, és mehet bele ez az olaj. A távirányítók esetében a legolcsóbb hibakeresés az elemcsere. A zármotorjaid jók, így ha a távirányítók az új elemmel sem zárnak, akkor az autó vevő egységével van gond.

flakon | 2012-01-16 14:39

Másegyéb: Olvastam itt a HIFI kódjáról. Nekem megvan, az előző tulaj felirta a kezelési utasításba. Viszont 2x is cseréltem az akkut, 1x kb 1 óráig nem volt áram alatt, és nekem nem kért semmiféle kódot, az időleges adatokat rendesen nullázta. Ez a normális, vagy egyedi jelenség? Megjegyzem, hogy nagyon szimpatikus ez a fórum(kb 200 oldalt olvastam vissza!!)! Egy szakszervíz fenntart egy ilyen fórumot, ahol hozzáértő(k) próbálnak önzetlenül segíteni laikusoknak, hogy lehetőleg elkerüljék a a "hozzánemértők" soxor súlyos plussz forintokba kerülő ténykedéseit, minél objektívabb megoldást találjanak a problémái(n)kra! Dícséretes!!

flakon | 2012-01-16 14:25

Üdv mindenkinek! Visszaolvastam pároldalnyi kommentet és akadt is pár kérdésem. 2003,2L,D, 136LE kombi M6 tulaja lettem 2 hete.(Anglia) 1: Ha a lendkerék "gyengélkedik"(induláskor rángat, halk puffanás) mennyire égető a csere, párezer km még kiautózható? 2: olajcserét csináltam. Kell ilyenkor komputeresen nullázni valamit, vagy csak go?(castrol edge TD 5w-40 C3 fulls FST)bár ez nem DPF-es, attól még jó bele? A szerviz fórumában is érdeklődtem távirányító gond felől, ha volna szíves valaki kisegíteni infóval szívesen venném!:)

mazda-auto.hu | 2012-01-16 09:24 nemo04 részére

Valószínűleg a nyomás/hozam szabályzó szelepet kell cserélni, mely nálunk cserével kb.: 45000,-Ft. Persze az üzemanyag nyomás ingadozásának más oka is lehet, de elsősorban az említett szelep.

szombathely | 2012-01-15 21:37 nemo04 részére

Szia! kuntamas73@freemail.hu ide irj és megírok mindent. Nincs nagy gondja a kocsidnak!

nemo04 | 2012-01-15 19:12

és esetleg van tipp arra hogy hová vigyem az autót ?

560Bálint | 2012-01-15 18:32

Sziasztok. nemoO4.nek. Már én is jártam igy,és nekem a negynyomásu szelepet kellet kicserélni. Azota tünetmentes az autom,igaz 50000ft volt a szelep,munkadijal együt.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda3 MPS BL 2009-

Ajtók száma:     5
Ülések száma:     5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm

Tengelytávolság: 2640 mm

Hasmagasság: 145 mm

Saját tömeg: 1460 kg

Légellenállási együttható: 0,32 cw

Hengerelrendezés:  soros

Turbófeltöltő.   
Hengerszám:     4
Motorbeépítés:   elöl, keresztben

Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.

Sebességfokozatok száma: 6 
Lökettérfogat (cm3):     2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94   
Sűrítési viszony:  9,5:1   
Hengerenkénti szelepszám:     4
Szelepvezérlés típusa:   változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     380/3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.

Végsebesség: 250 km/h

Több autó