2025. Augusztus 10. - Lörinc

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Fecó | 2012-01-29 06:52 Erik88 részére

Ja. Én díeselt Hatost "hajtok",de még a gyári szerelésű "izmos"Gs yuasa akkumulátora van(pedig "már" jó 5 éves),igaz az én hibámból,de tavaly,egy alkalommal lemerítettem(pöcs voltam na),de bebikáztuk,oszt rövid gurulás,és azóta ismét ok!

Fecó | 2012-01-29 06:18 Erik88 részére

Bocsánat,elnéztem! Szerintem az 1.8 benzinhez ez a gyári és gyárilag megadott teljesítményű akkumulátor teljesen jó méretezés(a Mazda ezt az értéket még túl is teljesíti,+ pont neki,de bezzeg a Német/Opel,VW/Octávia,volt szerencsém többször is hozzá)! Lehet egy "szerencsétlen" akkumulátort fogtál csak ki!

Erik88 | 2012-01-28 00:22 Fecó részére

Az enyém 1.8 benzines. Lehetséges, hogy fél év alatt ennyit degradálódott volna az akksi vagy gyárilag is ilyen vérszegény?

Fecó | 2012-01-27 19:02 Erik88 részére

Az az akkumulátor valóban kevés egy díesel Hatoshoz,(valszeg benzineshez való)és a gyárilag hozzá adott 95 Ah-val bír! Akár ez is jó,méretben és kül méretben biztos! http://www.autoakkumulator.hu/201-yuasa-12v-100ah-680a-jobb.html

mazda-auto.hu | 2012-01-27 15:20 pb részére

Valószínűleg a korábbi gyári olaj már fel volt hígulva az elhasználódás miatt. Hidegen nem tekinthető hibának a nehezebb kapcsolhatóság.

pb | 2012-01-27 12:52

Tisztelt mazda-auto.hu! 2006-os 2.0 DPF Mazda6-ban (143Le) 130e km-nél váltóolajat cserélt egy Mazda márkaszerviz egy féltengely támcsapágycsere miatt. Total olajat tettek bele (állítólag ez a gyár által előírt), de ezzel 5 fok alatt nagyon nehezen járt a váltókar, 1-ből 2-be váltásnál reccsent a váltó, még ha finoman váltottam is. Egy pár km megtétele után nem volt vele gond. Kicseréltük az olajat Castrol Syntrax Longlife 75w-90 (SAF-XO) –ra. A Castrol ezt javasolja elsődlegesen. Ezzel sem lett jó, melegen itt sincs probléma. Az eredeti olajjal semmi gond nem volt a váltóval, még alacsonyabb hőmérsékleten sem. Önök milyen olajat javasolnak? Vagy más lehet a gond? Köszönöm.

flakon | 2012-01-27 12:10 mazda-auto.hu részére

Köszönöm! Ha belefér az időbe és az időjárás is engedi, leautózok Bcsabára. thx

Erik88 | 2012-01-27 11:51 mazda-auto.hu részére

A testkábel ami ott van az akksitól jobbra az jónak tűnik. Az Akkumulátor viszont kb. 7 hónapos és eredeti mazda 60Ah akksi. Amin megakadt a szemem az a 390A-s indítóáram. Nem kevés ez egy kicsit? Asszem ki kell, hogy próbáljam másik akksival és akkor kiderül, hogy emiatt van-e...

mazda-auto.hu | 2012-01-27 11:30 flakon részére

1. 6600,-Ft+Áfa egy diagnosztika/korrekció. 2. Indításkor az a probléma, hogy egyes kenési pontokra késve ér el a túl vastag motorolaj. Beindulás után nem sokkal már elér ezekre a helyekre is, de a túl vastag olaj esetleg nem megfelelő kenést biztosít a nagyon lassú áramlása miatt. Én az álló 2-3 perces, majd elindulás utáni kíméletes bemelegítés híve vagyok inkább. Így kisebbek a hőtágulási eltérések az alkatrészek között. 3. A gázolajszűrő csere 0,4 óra x 6600,-Ft+Áfa. 5. Köszönjük a viszajelzést!

flakon | 2012-01-27 10:21

Csak jelzem, hogy a korábban említett távirányító-probléma megoldva.(nem zárta a kocsit, csak nyitotta mindkét remote) Mindkettőben a zárógomb mikrokapcsoló forrasztásnál letörve....visszaforrasztva.:)

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda Furai

Ajtók száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm

Tengelytávolság: 2790
Ülések száma:   2

Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés:   középen hosszában

Szívómotor

Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata. 
Kamratérfogat (cm3):   3 x 654 = 1962       
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000 
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat

Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp

Végsebesség: ~290 km/h

Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.

Több autó