2025. December 16. Kedd - Etelka

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


flakon | 2012-01-27 10:21

Csak jelzem, hogy a korábban említett távirányító-probléma megoldva.(nem zárta a kocsit, csak nyitotta mindkét remote) Mindkettőben a zárógomb mikrokapcsoló forrasztásnál letörve....visszaforrasztva.:)

flakon | 2012-01-26 18:02

Elolvastam az olajról írt cikket. Felmerül a kérdés, ha 40 fokon történő hidegindításnál már jelentkezhet motorkopás a nem megfelelő vékonyság miatt, akkor 0 fokon történő indításnál biztosan kopás lép fel. A leírtak szerint percek múlva éri el a motorolaj a megfelelő vékonyságot, azaz adja meg a megfelelő kenést. A kérdésem az, hogy 5-10 perces indítás utáni üresjárat ajánlott-e, jobb-e a motornak, mint az azonnali minimális terhelés? Mert pl az audi '96-os 1.9 tdi-jének manualjában olvastam, hogy ne járassuk alapjáraton, azonnal induljunk, h legyen terhelés. thx

flakon | 2012-01-26 16:14 mazda-auto.hu részére

Köszönöm! Ez a korrekció milyen árban van Önöknél? És az üzemanyag-szűrő cseréjének költsége is érdekelne.Úgy látom azt sem érdemes házilag piszkálni, főként, hogy ne legyen olajos ott minden... thx

mazda-auto.hu | 2012-01-26 15:36 flakon részére

Inkább motorzaj. A vezérlőegység felméri a hengerek teljesítménye közötti különbségeket (kopás-lerakódás) miatt, majd ennek megfelelően korrigálja az egyes befecskendezők vezérlését. Időszakosan 80-100000km) érdemes elvégeztetni. Csak hivatalos Mazda műhelyben.

mazda-auto.hu | 2012-01-26 15:10 Erik88 részére

1.Mert az 5w-xx is megfelelő. Hidegindításkor még a 0w-s is vastagabb annál, ami optimális lenne. Ha azonos a melegoldali jelzés, akkor pedig valójában nem nevezhető hígabbnak a 0w. 2. Valószínűleg nagyon leesik a feszültség indítózáskor. Ezt akár egy oxidált testkábel (pl. bal első sárvédő 10-es fejű csavar) is okozhatja, vagy gyenge indítóáramú akksi.

flakon | 2012-01-26 11:15 mazda-auto.hu részére

Ez a korrekciós programozás érdekelne. 2003-as, 2L,diesel,136LE M6, kb 200ezer km-rel. Mi mutathatja, hogy szükségeltetik-e?(motorzaj, fogyasztás,stb) thx

Erik88 | 2012-01-26 10:50 mazda-auto.hu részére

Értem. De ha tényleg mindenben jobb mint az 5W-s akkor a gyárak miért erőltetik az 5W-s olajat? Nyáron nagy melegben is ugyanúgy ellátja a feladatát a hígabb olaj mint télen? A mutató ugrásra valami ötlet esetleg?

mazda-auto.hu | 2012-01-26 08:56 szombathely részére

Ha azok helytelen működése okozza a zajos kis fordulati működést , akkor igen. Akár egy korrekciós programozás is optimalizálhatja a jelenlegi injektorok vezérlését De sok minden más is okozhatja.

szombathely | 2012-01-25 19:32

Tisztelt mazda-auto! Azt szeretném kérdezni,hogy ha kicserélem a porlasztokat akkor csendessebb lessz a kocsi? Azt vettem észre,hogy erösebbb a hangja a kocsimnak. Köszönöm!

mazda-auto.hu | 2012-01-25 14:59 mazda-auto.hu részére

..az említett olaj nálunk jelenleg 3342,-Ft/L.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó