2025. Június 24. Kedd - Iván

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


lucko | 2011-09-08 22:23

Üdv.
Olyan kérdésem lenne, hogy milyen típusú izzó való a középkonzol világításába?
Köszönöm!

atomjuve | 2011-09-08 20:58

Tisztelt Mazda-Autó! Régebben írtam ,hogy problémám volt a kuplungommal mert párszor beragadt és csak később ugrott vissza magától. Nos ez a hiba úgy tűnik orvosolva lett ugyanis kuplung főmunkahenger csere volt pár hete és azóta nem ragadt be. Viszont a csere óta váltásnál /főleg fölfele váltásnál/ amikor kinyomom a kuplungot valami súrlódást érzek a kuplungon a lenti /kb.10 cm-es/tartományban ,ami zavaró súrlódó hanggal is jár. Az érdekesség az a dologban ,hogyha üresben kinyomom minden ok. semmi súrlódás ,semmi hang. Utána viszont minden egyes váltásnál csinálja. Vajon mitől lehet ez? És ha lehet még egy kérdés. A főmunkahenger csere után egy nappal rongyoltam hazafelé egy hosszabb útról és egyszer csak beesett a kuplung és sehova tovább. Mint később kiderült a kuplung olajcső megadta magát és eldurrant. Mivel a főhenger cserével kiganéztam magam alól a kuplung olajcsőre már nem volt fölös huszonpárezer forintom ezért egy vadiúj Trabant fékcső lett beépítve a gyári kuplung olajcső helyére. A kérdésem az lenne ,hogy nyugodtan használhatom így a Trabi fékcsővel vagy jobb ha minél előbb beszerzek egy gyári ,vagy legalább egy utángyártott kuplung olajcsövet? Előre is kösz a válaszokat!

rbaggio | 2011-09-08 18:30

..még valami: olyan mintha hidegen és melegen sem érné el a minimumot. Ennek ellenére a vizem nem melegszik...

rbaggio | 2011-09-08 18:22

Tisztelt Mazda-Autó! A hűtőrendszer kiegyenlítő tartályában a víznek hideg vagy meleg állapotban kell elérnie legalább a minimumot? Ha nem éri el, mivel (deszt víz vagy inkább már bekevert fagyálló folyadékkal) érdemes feltölteni?

mazda-auto.hu | 2011-09-08 10:57 dana részére

A motorblokk öntvény nem változott, így a váltó felmegy az eredeti helyett. Nyilván a működtető mechanikát a karral együtt cserélni kell. A féltengelyek a kérdésesek, mivel nem feltétlenül azonos a rögzítésük a diffiben (a diffi is más a váltón belül), és ezt csak "élőben" lehet ellenőrizni.

dana | 2011-09-08 09:48

Hello! NEkem egy olyan kélrdésem lenne, hogy megoldható valahogyan hogy a 2004-es Mazda6 CD 136LE autómba belerakjuk a 2006-os modell 6 sebességes váltóját? Persze ha a felfogatás meg minden stimmel. Gondolom ennek elektronikai vonzatai is vannak. Megoldható valahogyan? Mi szükséges hozzá?

toget | 2011-09-08 00:13

Tisztelt Mazda-autó!

Érdeklődnék, hogy mennyibe kerül egy új ill. bontott/felújított váltó 2002-es 1.8-as Mazda 6-ba? Köszönettel!

geszti | 2011-09-07 23:07

http://www.youtube.com/watch?v=k5vT1gmTiKE

3:07től ott vagyunk :)

mazda-auto.hu | 2011-09-07 16:28 geszti részére

2002-2007 között H1.

geszti | 2011-09-07 15:48

távolsági az H7? mert akkor szerintem kicserélem egyúttal azt is. T-betűs hipermarketben péntektől a G.E. MEgalight Ultra +90% izzók 1990 Ft-ért kaphatók. az sztem korrekt. Osram anno 3000 Ft volt +50%-os

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda3 MPS BL 2009-

Ajtók száma:     5
Ülések száma:     5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm

Tengelytávolság: 2640 mm

Hasmagasság: 145 mm

Saját tömeg: 1460 kg

Légellenállási együttható: 0,32 cw

Hengerelrendezés:  soros

Turbófeltöltő.   
Hengerszám:     4
Motorbeépítés:   elöl, keresztben

Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.

Sebességfokozatok száma: 6 
Lökettérfogat (cm3):     2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94   
Sűrítési viszony:  9,5:1   
Hengerenkénti szelepszám:     4
Szelepvezérlés típusa:   változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     380/3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.

Végsebesség: 250 km/h

Több autó