2025. Október 26. - Dömötör
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Mazda 6 GH "beázás" Még több fórum téma
Gyártási időszak: 1971-1978
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm
Tengelytávolság: 2000 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 93,9 / 89 mm
Sűrítési viszony: 8,05:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor
Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)
Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 4930
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 440,6/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6
Végsebesség: 284 km/h
Gumiméret elöl: 205/70 VR15
Gumiméret hátul: 215/70 VR 15
Összesen 564 db készült.
Több autó










lucko | 2011-09-08 22:23
Üdv.
Olyan kérdésem lenne, hogy milyen típusú izzó való a középkonzol világításába?
Köszönöm!
atomjuve | 2011-09-08 20:58
Tisztelt Mazda-Autó! Régebben írtam ,hogy problémám volt a kuplungommal mert párszor beragadt és csak később ugrott vissza magától. Nos ez a hiba úgy tűnik orvosolva lett ugyanis kuplung főmunkahenger csere volt pár hete és azóta nem ragadt be. Viszont a csere óta váltásnál /főleg fölfele váltásnál/ amikor kinyomom a kuplungot valami súrlódást érzek a kuplungon a lenti /kb.10 cm-es/tartományban ,ami zavaró súrlódó hanggal is jár. Az érdekesség az a dologban ,hogyha üresben kinyomom minden ok. semmi súrlódás ,semmi hang. Utána viszont minden egyes váltásnál csinálja. Vajon mitől lehet ez? És ha lehet még egy kérdés. A főmunkahenger csere után egy nappal rongyoltam hazafelé egy hosszabb útról és egyszer csak beesett a kuplung és sehova tovább. Mint később kiderült a kuplung olajcső megadta magát és eldurrant. Mivel a főhenger cserével kiganéztam magam alól a kuplung olajcsőre már nem volt fölös huszonpárezer forintom ezért egy vadiúj Trabant fékcső lett beépítve a gyári kuplung olajcső helyére. A kérdésem az lenne ,hogy nyugodtan használhatom így a Trabi fékcsővel vagy jobb ha minél előbb beszerzek egy gyári ,vagy legalább egy utángyártott kuplung olajcsövet? Előre is kösz a válaszokat!
rbaggio | 2011-09-08 18:30
..még valami: olyan mintha hidegen és melegen sem érné el a minimumot. Ennek ellenére a vizem nem melegszik...
rbaggio | 2011-09-08 18:22
Tisztelt Mazda-Autó! A hűtőrendszer kiegyenlítő tartályában a víznek hideg vagy meleg állapotban kell elérnie legalább a minimumot? Ha nem éri el, mivel (deszt víz vagy inkább már bekevert fagyálló folyadékkal) érdemes feltölteni?
mazda-auto.hu | 2011-09-08 10:57 dana részére
A motorblokk öntvény nem változott, így a váltó felmegy az eredeti helyett. Nyilván a működtető mechanikát a karral együtt cserélni kell. A féltengelyek a kérdésesek, mivel nem feltétlenül azonos a rögzítésük a diffiben (a diffi is más a váltón belül), és ezt csak "élőben" lehet ellenőrizni.
dana | 2011-09-08 09:48
Hello! NEkem egy olyan kélrdésem lenne, hogy megoldható valahogyan hogy a 2004-es Mazda6 CD 136LE autómba belerakjuk a 2006-os modell 6 sebességes váltóját? Persze ha a felfogatás meg minden stimmel. Gondolom ennek elektronikai vonzatai is vannak. Megoldható valahogyan? Mi szükséges hozzá?
toget | 2011-09-08 00:13
Tisztelt Mazda-autó!
Érdeklődnék, hogy mennyibe kerül egy új ill. bontott/felújított váltó 2002-es 1.8-as Mazda 6-ba? Köszönettel!
geszti | 2011-09-07 23:07
http://www.youtube.com/watch?v=k5vT1gmTiKE
3:07től ott vagyunk :)
mazda-auto.hu | 2011-09-07 16:28 geszti részére
2002-2007 között H1.
geszti | 2011-09-07 15:48
távolsági az H7? mert akkor szerintem kicserélem egyúttal azt is. T-betűs hipermarketben péntektől a G.E. MEgalight Ultra +90% izzók 1990 Ft-ért kaphatók. az sztem korrekt. Osram anno 3000 Ft volt +50%-os