2025. Május 5. Hétfő - Györgyi
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 1-4.
MOTOROLAJ 5-10.
Lengéscsillapító és rugó beállítás, futómű hangolás. Haladóknak.
Mazda Skyactive-D 1,5 motor.
Diéta MAZDA módra.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Mazda Furai
Ajtók száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm
Tengelytávolság: 2790
Ülések száma: 2
Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés: középen hosszában
Szívómotor
Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata.
Kamratérfogat (cm3): 3 x 654 = 1962
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat
Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp
Végsebesség: ~290 km/h
Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.
Több autó
mazda-auto.hu | 2011-09-12 10:50 Kisbundi részére
..valószínűleg amikor nehéz váltani, nem emel ki rendesen a tengelykapcsoló, de az is lehet, hogy a kapcsoló mechanika hibás.
Kisbundi | 2011-09-12 09:49 mazda-auto.hu részére
Nem, csak a váltókarral volt a probléma. 2003as 2.3 amúgy az autó.
A pedállal volt már baj tavaly, egy kinyomás után bent ragadt, már nem tudom mi tört el benne. De érzésre ugyan olyan most mint mindig. És már nem akad a váltókar sem... Ha nem volt ilyen tapasztalatotok, gondolom szétszerelés nélkül ötlet sincs mi lehet a hiba
mazda-auto.hu | 2011-09-12 08:40 Eddie részére
Például gyújtószikra (ív) kimaradás is ezt okozza, melynek lehet gyújtókábel, gyertya, gyújtótekercs az oka.
mazda-auto.hu | 2011-09-12 08:37 Kisbundi részére
A kuplungpedál kinyomási erőszükséglete nem változott közben?
Eddie | 2011-09-11 00:18
Sziasztok, 2004-es 6-som van, 1,8 benzines. Nagyon szeretem, de alapjáraton és menetközben is úgy érzem jobban remeg, mint ami normális lenne. Motortartó rebdben van. Tudnátok segíteni mi okozhatja a remegést?
Kisbundi | 2011-09-10 15:21
Hello!
Egy elég érdekes gond adódott ma a kocsival. Hazafele jövet nehezen kezdte venni a fokozatokat a váltó, jó nagy erővel kellett behúznom a fokozatokat. Ez a háztól 1,5 kmre jött ki szóval sokat nem mentem így vele. Pár óra után kíváncsiságból lementem megnézni mi is a baj. Itt jött a meglepetés, járó motornál semmilyen fokozatba nem tudtam betenni. Leállítás után semmi baja nem volt, végigzongoráztam az összes fokozatot. Ezután beindítottam megint, és semmi baj nem volt már a váltóval... Valaki tapasztalt már ilyen problémát? Köszi előre is
atomjuve | 2011-09-09 20:43 Vanya részére
Üdv!
Hát ez nem jó hír nekem. Akkor megint ugrik egy húszas minimum. Nálad csak hangot adott? Mert nálam még mellette a kuplungon is érzem ,mintha valami súrlódna és olyan karistolós hangja van.
Vanya | 2011-09-09 18:23 atomjuve részére
üdv!
Pár Hónapja ugyan ez volt a problémám,én is kicseréltem kuplungcsövet nem gyárit szereltem bele kb 7-8cm-rel rövidebbet (Benzines mazda) ugyan ez a jelenség volt, hang volt hallható, miután kicseréltem a gyári mazda dízel csőre a hang megszünt!
atomjuve | 2011-09-09 15:15
Üdv Mazda-Autó! Köszönöm a válaszokat megpróbáljuk kideríteni a hibát. Nem feszül a Trabi fékcső mert kb. 10 centivel rövidebb csak a gyári Mazda kuplung olajcsőtől viszont árban nem mindegy mert így egy ezresből megúsztam ezt a részét.
mazda-auto.hu | 2011-09-09 14:54 mazda-auto.hu részére
A Textar nem rossz betét (de nem éri el a gyári színvonalát), valószínűleg a tárcsa anyaga nem "tetszik" neki, illetve a betét és a féknyereg közötti csúszkák nem lettek cserélve.