2025. Június 24. Kedd - Iván

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Wory | 2011-09-12 12:41

2 hónap és 3000 km után jelentkezett újra, pedig gyári tárcsákra lett kicserélve. Érdemes ilyenkor kicserélni a betéteket is, annak ellenére, ha szemmel láthatóan rendben vannak?

mazda-auto.hu | 2011-09-12 11:33 Wory részére

Továbbra is elsősorban a tárcsák deformációjára vezethető vissza a dolog, melyhez a nem megfelelő fékbetétek is hozzáadhatják a "magukét".

Wory | 2011-09-12 11:10

Tisztelt Mazda-Autó!

2004-es dízel Mazda 6-os erősebb fékezéskor elkezd remegni az egész autó, és főleg felmelegedett fékek esetén erőteljesebb a jelenség. Korábban is előfordult már a hiba, akkor ki lett cserélve az első két féktárcsa, mely után a hiba megszűnt, de azóta kb. 3000 km-t mentem az autóval és újra ugyanúgy előjött a remegés. Szerintetek mi lehet a hiba oka?

Válaszotokat előre is köszönöm!

mazda-auto.hu | 2011-09-12 10:50 Kisbundi részére

..valószínűleg amikor nehéz váltani, nem emel ki rendesen a tengelykapcsoló, de az is lehet, hogy a kapcsoló mechanika hibás.

Kisbundi | 2011-09-12 09:49 mazda-auto.hu részére

Nem, csak a váltókarral volt a probléma. 2003as 2.3 amúgy az autó.
A pedállal volt már baj tavaly, egy kinyomás után bent ragadt, már nem tudom mi tört el benne. De érzésre ugyan olyan most mint mindig. És már nem akad a váltókar sem... Ha nem volt ilyen tapasztalatotok, gondolom szétszerelés nélkül ötlet sincs mi lehet a hiba

mazda-auto.hu | 2011-09-12 08:40 Eddie részére

Például gyújtószikra (ív) kimaradás is ezt okozza, melynek lehet gyújtókábel, gyertya, gyújtótekercs az oka.

mazda-auto.hu | 2011-09-12 08:37 Kisbundi részére

A kuplungpedál kinyomási erőszükséglete nem változott közben?

Eddie | 2011-09-11 00:18

Sziasztok, 2004-es 6-som van, 1,8 benzines. Nagyon szeretem, de alapjáraton és menetközben is úgy érzem jobban remeg, mint ami normális lenne. Motortartó rebdben van. Tudnátok segíteni mi okozhatja a remegést?

Kisbundi | 2011-09-10 15:21

Hello!
Egy elég érdekes gond adódott ma a kocsival. Hazafele jövet nehezen kezdte venni a fokozatokat a váltó, jó nagy erővel kellett behúznom a fokozatokat. Ez a háztól 1,5 kmre jött ki szóval sokat nem mentem így vele. Pár óra után kíváncsiságból lementem megnézni mi is a baj. Itt jött a meglepetés, járó motornál semmilyen fokozatba nem tudtam betenni. Leállítás után semmi baja nem volt, végigzongoráztam az összes fokozatot. Ezután beindítottam megint, és semmi baj nem volt már a váltóval... Valaki tapasztalt már ilyen problémát? Köszi előre is

atomjuve | 2011-09-09 20:43 Vanya részére

Üdv!
Hát ez nem jó hír nekem. Akkor megint ugrik egy húszas minimum. Nálad csak hangot adott? Mert nálam még mellette a kuplungon is érzem ,mintha valami súrlódna és olyan karistolós hangja van.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó