2025. Június 24. Kedd - Iván
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
MOTOROLAJ 1-4.
Lengéscsillapító és rugó beállítás, futómű hangolás. Haladóknak.
Mazda 3 ötajtós benzines teszt.
Nincs messze a Mazda CX-3.
Friss topikok:
Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda6 Még több fórum téma
Ferrari 288 GTO 1984
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm
Tengelytávolság: 2450 mm
Hasmagasság: 120 mm
Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok
Szelepek száma: 32
Furat/löket: 80 / 71 mm
Sűrítési viszony: 7,6:1
Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 2855
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 496/ 3800
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8
Végsebesség: 305 km/h
Több autó
Wory | 2011-09-12 12:41
2 hónap és 3000 km után jelentkezett újra, pedig gyári tárcsákra lett kicserélve. Érdemes ilyenkor kicserélni a betéteket is, annak ellenére, ha szemmel láthatóan rendben vannak?
mazda-auto.hu | 2011-09-12 11:33 Wory részére
Továbbra is elsősorban a tárcsák deformációjára vezethető vissza a dolog, melyhez a nem megfelelő fékbetétek is hozzáadhatják a "magukét".
Wory | 2011-09-12 11:10
Tisztelt Mazda-Autó!
2004-es dízel Mazda 6-os erősebb fékezéskor elkezd remegni az egész autó, és főleg felmelegedett fékek esetén erőteljesebb a jelenség. Korábban is előfordult már a hiba, akkor ki lett cserélve az első két féktárcsa, mely után a hiba megszűnt, de azóta kb. 3000 km-t mentem az autóval és újra ugyanúgy előjött a remegés. Szerintetek mi lehet a hiba oka?
Válaszotokat előre is köszönöm!
mazda-auto.hu | 2011-09-12 10:50 Kisbundi részére
..valószínűleg amikor nehéz váltani, nem emel ki rendesen a tengelykapcsoló, de az is lehet, hogy a kapcsoló mechanika hibás.
Kisbundi | 2011-09-12 09:49 mazda-auto.hu részére
Nem, csak a váltókarral volt a probléma. 2003as 2.3 amúgy az autó.
A pedállal volt már baj tavaly, egy kinyomás után bent ragadt, már nem tudom mi tört el benne. De érzésre ugyan olyan most mint mindig. És már nem akad a váltókar sem... Ha nem volt ilyen tapasztalatotok, gondolom szétszerelés nélkül ötlet sincs mi lehet a hiba
mazda-auto.hu | 2011-09-12 08:40 Eddie részére
Például gyújtószikra (ív) kimaradás is ezt okozza, melynek lehet gyújtókábel, gyertya, gyújtótekercs az oka.
mazda-auto.hu | 2011-09-12 08:37 Kisbundi részére
A kuplungpedál kinyomási erőszükséglete nem változott közben?
Eddie | 2011-09-11 00:18
Sziasztok, 2004-es 6-som van, 1,8 benzines. Nagyon szeretem, de alapjáraton és menetközben is úgy érzem jobban remeg, mint ami normális lenne. Motortartó rebdben van. Tudnátok segíteni mi okozhatja a remegést?
Kisbundi | 2011-09-10 15:21
Hello!
Egy elég érdekes gond adódott ma a kocsival. Hazafele jövet nehezen kezdte venni a fokozatokat a váltó, jó nagy erővel kellett behúznom a fokozatokat. Ez a háztól 1,5 kmre jött ki szóval sokat nem mentem így vele. Pár óra után kíváncsiságból lementem megnézni mi is a baj. Itt jött a meglepetés, járó motornál semmilyen fokozatba nem tudtam betenni. Leállítás után semmi baja nem volt, végigzongoráztam az összes fokozatot. Ezután beindítottam megint, és semmi baj nem volt már a váltóval... Valaki tapasztalt már ilyen problémát? Köszi előre is
atomjuve | 2011-09-09 20:43 Vanya részére
Üdv!
Hát ez nem jó hír nekem. Akkor megint ugrik egy húszas minimum. Nálad csak hangot adott? Mert nálam még mellette a kuplungon is érzem ,mintha valami súrlódna és olyan karistolós hangja van.