2025. Október 26. - Dömötör

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


rbaggio | 2011-09-18 19:23 LaszloM6 részére

A színkód -ha csak nem esett le-, az első lökhárítóban található vonószem takaróban fel van írva

LaszloM6 | 2011-09-18 19:12

Tisztelt Mazda Autó

Szeretném megtudni az autómhoz tartozó színkódot. Tudnának ebben segíteni nekem??....

geszti | 2011-09-16 23:43

Sziasztok!
Világít a kesztyűtartóm egy résen látom felkapcsolt világításnál...erőteljesebb becsapásnál sem alszik ki a fény. Hamar lemerül emiatt oszt nézhetek szíjjelfele :D
Előző hozzászólást lájkolom, és amint olyan dolog lesz, én is elutazok tesztelni a minőségeteket! :)

várati | 2011-09-16 22:52

Köszönöm Autó-Expanzió! Szeretném tudatni kedves fórumtársaimmal,hogy a nyár folyamán,egy Gyulai üdülés kapcsán ellátogattam a Békéscsabai Expanzióba.Az autómmal nem volt semmi gond,de szerettem volna ha Ők átnézik,és átvizsgálják,ami egy egyeztetés után meg is történt.Gondosan átnézték,és szerencsére nem találtak semmi hibát,ellenben lefuttattak egy befecskendező korrekciós programot,ami kb. fél liter fogyasztáscsökkenést eredményezett a visszaúton.
Külön meg kell köszönnöm,Varga Úrnak és Kollégáinak azt a közvetlen,és korrekt hozzáállását,amivel mostanában sajnos nem találkoztam a szervizekben járva.
A hozzáértésüket,és a hozzáállásukat látva,ha csak lehetőségem nyílik rászánom azt a pár száz km.-t az útra.
Náluk egy szerény rezsióradíjért is az volt az érzésem,az a céljuk,hogy az ügyfél megelégedetten,és megnyugodva távozzon.
Ez látszik az oldal üzemeltetésén is ,hiszen ez nem termel profitot
Már rég szerettem volna megosztani a tapasztalataimat, de sajnos csak most nyílt rá lehetőségem.
Nem stílusom a hízelgés,amit leírtam,az a realitás,én a negatív dolgokat is jegyzem!
Tisztelettel Várati

atomjuve | 2011-09-15 16:34 Vanya részére

Hello!
Kösz a segítséget! Nálam is ugyanezek a tünetek. Akkor nem maradt más hátra mint amit írtál, a gyári cső.

mazda-auto.hu | 2011-09-15 15:42 ezsolt82 részére

A gyárinak nem ismerjük a márkáját. Legtöbbször a gyári "párost" használjuk a "normál" fékeknél, ezért nincs túl sok tapasztalatunk más márkájú tárcsa-betét együttesekről.

ezsolt82 | 2011-09-15 12:05 mazda-auto.hu részére

Hello.
A gyári betét milyen márkájú?
és a tárcsa?
Vagy van valami jó párositás amit javasoltok?

Vanya | 2011-09-14 22:36 atomjuve részére

Üdv!
igen hangja is volt meg, olyan érzés mintha a pedál kinyomásakor "karistolna, rágna" valami.

Wory | 2011-09-12 13:46 mazda-auto.hu részére

Rendben, köszönöm a tanácsot.

mazda-auto.hu | 2011-09-12 13:01 Wory részére

Igen, ajánlott. A betétek csúszkáit is célszerű megtakarítani, vagy cserélni.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó