2025. Június 24. Kedd - Iván
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
MOTOROLAJ 1-4.
Nincs messze a Mazda CX-3.
Új Mazda3 álca nélkül?
Lengéscsillapító és rugó beállítás, futómű hangolás. Haladóknak.
Friss topikok:
Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda6 Még több fórum téma
Mazda3 MPS BL 2009-
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm
Tengelytávolság: 2640 mm
Hasmagasság: 145 mm
Saját tömeg: 1460 kg
Légellenállási együttható: 0,32 cw
Hengerelrendezés: soros
Turbófeltöltő.
Hengerszám: 4
Motorbeépítés: elöl, keresztben
Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.
Sebességfokozatok száma: 6
Lökettérfogat (cm3): 2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94
Sűrítési viszony: 9,5:1
Hengerenkénti szelepszám: 4
Szelepvezérlés típusa: változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 380/3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.
Végsebesség: 250 km/h
Több autó
rbaggio | 2011-09-18 19:23 LaszloM6 részére
A színkód -ha csak nem esett le-, az első lökhárítóban található vonószem takaróban fel van írva
LaszloM6 | 2011-09-18 19:12
Tisztelt Mazda Autó
Szeretném megtudni az autómhoz tartozó színkódot. Tudnának ebben segíteni nekem??....
geszti | 2011-09-16 23:43
Sziasztok!
Világít a kesztyűtartóm egy résen látom felkapcsolt világításnál...erőteljesebb becsapásnál sem alszik ki a fény. Hamar lemerül emiatt oszt nézhetek szíjjelfele :D
Előző hozzászólást lájkolom, és amint olyan dolog lesz, én is elutazok tesztelni a minőségeteket! :)
várati | 2011-09-16 22:52
Köszönöm Autó-Expanzió! Szeretném tudatni kedves fórumtársaimmal,hogy a nyár folyamán,egy Gyulai üdülés kapcsán ellátogattam a Békéscsabai Expanzióba.Az autómmal nem volt semmi gond,de szerettem volna ha Ők átnézik,és átvizsgálják,ami egy egyeztetés után meg is történt.Gondosan átnézték,és szerencsére nem találtak semmi hibát,ellenben lefuttattak egy befecskendező korrekciós programot,ami kb. fél liter fogyasztáscsökkenést eredményezett a visszaúton.
Külön meg kell köszönnöm,Varga Úrnak és Kollégáinak azt a közvetlen,és korrekt hozzáállását,amivel mostanában sajnos nem találkoztam a szervizekben járva.
A hozzáértésüket,és a hozzáállásukat látva,ha csak lehetőségem nyílik rászánom azt a pár száz km.-t az útra.
Náluk egy szerény rezsióradíjért is az volt az érzésem,az a céljuk,hogy az ügyfél megelégedetten,és megnyugodva távozzon.
Ez látszik az oldal üzemeltetésén is ,hiszen ez nem termel profitot
Már rég szerettem volna megosztani a tapasztalataimat, de sajnos csak most nyílt rá lehetőségem.
Nem stílusom a hízelgés,amit leírtam,az a realitás,én a negatív dolgokat is jegyzem!
Tisztelettel Várati
atomjuve | 2011-09-15 16:34 Vanya részére
Hello!
Kösz a segítséget! Nálam is ugyanezek a tünetek. Akkor nem maradt más hátra mint amit írtál, a gyári cső.
mazda-auto.hu | 2011-09-15 15:42 ezsolt82 részére
A gyárinak nem ismerjük a márkáját. Legtöbbször a gyári "párost" használjuk a "normál" fékeknél, ezért nincs túl sok tapasztalatunk más márkájú tárcsa-betét együttesekről.
ezsolt82 | 2011-09-15 12:05 mazda-auto.hu részére
Hello.
A gyári betét milyen márkájú?
és a tárcsa?
Vagy van valami jó párositás amit javasoltok?
Vanya | 2011-09-14 22:36 atomjuve részére
Üdv!
igen hangja is volt meg, olyan érzés mintha a pedál kinyomásakor "karistolna, rágna" valami.
Wory | 2011-09-12 13:46 mazda-auto.hu részére
Rendben, köszönöm a tanácsot.
mazda-auto.hu | 2011-09-12 13:01 Wory részére
Igen, ajánlott. A betétek csúszkáit is célszerű megtakarítani, vagy cserélni.