2025. Május 5. Hétfő - Györgyi

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2011-09-09 14:51 Wooo részére

A Mazdától rendelt szélvédőkön nálunk is LAMINATED felírat van.

geszti | 2011-09-09 12:09

üdv!
köszönöm az izzós segítséget!

Aki a múltkor fényszóró gondokkal küszködött, annak van fenn jobbos xenonos lámpa eladó a nagy tuning autós oldalon.

dana | 2011-09-09 11:32 Wooo részére

Hello! Nekem Mintex valamilyen utángyártott tárcsákkal és nincs gond vele. A HS Laminated szerintem nem gyári!

Wooo | 2011-09-09 11:21

Tisztelt Címzett!

Azzal a kérdéssel fordulok Önhöz, hogy nemrég cseréltettem féktárcsát /Brembo/ és fékbetétet /Textar/ és iszonyúan nyikorog. Melyik márka jó minőségű fékbetét amelyikkel ez megszűnik?
Illetve most cseréltettem egy Mazda szervizbe szélvédőt, azt kértem (s mondták), hogy gyári tesznek és tettek bele. Ennek ellenére valami LAMINATED E13 lett belerakva a gyári pedig NIPPON E6-os volt.
Vagy az is gyári???
Mazda6 2004-es sedan 2000-es dízel.
Előre is köszönöm a választ.

mazda-auto.hu | 2011-09-09 08:34 lucko részére

A másik fórumban válaszoltam.

mazda-auto.hu | 2011-09-09 08:34 atomjuve részére

1.Lehetséges, hogy a gumicső nyomás alatt, és ha motor-váltó is billen, hozzáér valamihez. Üresben nem billen a motor, olyankor nem ad hangot. Persze szerkezeti probléma is lehet.
2. Ha nem feszül az eltérő hosszúság miatt, akkor jó a Trabant fékcső. Ötletes.

mazda-auto.hu | 2011-09-09 08:29 rbaggio részére

Hidegen és melegen is el kell érnie a minimumot. Bekevert fagyállóval fel kell tölteni a két szint közé hidegen.

lucko | 2011-09-08 22:23

Üdv.
Olyan kérdésem lenne, hogy milyen típusú izzó való a középkonzol világításába?
Köszönöm!

atomjuve | 2011-09-08 20:58

Tisztelt Mazda-Autó! Régebben írtam ,hogy problémám volt a kuplungommal mert párszor beragadt és csak később ugrott vissza magától. Nos ez a hiba úgy tűnik orvosolva lett ugyanis kuplung főmunkahenger csere volt pár hete és azóta nem ragadt be. Viszont a csere óta váltásnál /főleg fölfele váltásnál/ amikor kinyomom a kuplungot valami súrlódást érzek a kuplungon a lenti /kb.10 cm-es/tartományban ,ami zavaró súrlódó hanggal is jár. Az érdekesség az a dologban ,hogyha üresben kinyomom minden ok. semmi súrlódás ,semmi hang. Utána viszont minden egyes váltásnál csinálja. Vajon mitől lehet ez? És ha lehet még egy kérdés. A főmunkahenger csere után egy nappal rongyoltam hazafelé egy hosszabb útról és egyszer csak beesett a kuplung és sehova tovább. Mint később kiderült a kuplung olajcső megadta magát és eldurrant. Mivel a főhenger cserével kiganéztam magam alól a kuplung olajcsőre már nem volt fölös huszonpárezer forintom ezért egy vadiúj Trabant fékcső lett beépítve a gyári kuplung olajcső helyére. A kérdésem az lenne ,hogy nyugodtan használhatom így a Trabi fékcsővel vagy jobb ha minél előbb beszerzek egy gyári ,vagy legalább egy utángyártott kuplung olajcsövet? Előre is kösz a válaszokat!

rbaggio | 2011-09-08 18:30

..még valami: olyan mintha hidegen és melegen sem érné el a minimumot. Ennek ellenére a vizem nem melegszik...

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm

Tengelytávolság: 2665 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 88 / 89 mm

Sűrítési viszony: 11,0:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 6 automata 

Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3):  6496    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min):     660/ 6500

Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3

Végsebesség: 337 km/h

Összesen 350 darab készült.

Több autó