2025. Július 20. - Illés

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


samatn | 2011-09-05 12:18

Tisztelt mazda-auto!

2005-ös mzda6 dizel 136 lovas állandóan kidobja a 5. sebességet. Már cseréltem benne váltót, komplett kuplungszettet lendkerékkel együtt és a hiba még mindig nem szűnt meg. Szerintetek mi lehet a hiba oka?

Válaszotokat előre is köszönöm!

geszti | 2011-09-05 10:28 LaszloM6 részére

Szia, küldtem email-t. Olvasd el, ha lesz időd!

Valami elkezdődött? :)

LaszloM6 | 2011-09-04 20:16

Ha esetleg volna kép
lacsika86@gmail.com
az e-mail címem. Köszönöm

LaszloM6 | 2011-09-04 17:30

Tisztelt mazda auto

Segítséget szeretnék kérni! Láttam a mazdaspeed ms concept-jét amit 2006ban állítottak ki a Tokyoi autószalonon. Önök is cikkeztek róla. Képeket szeretnék róla kérni. Tudnának nekem küldeni ha megadom az elérhetőségemet? Leginkább a hátsó lökhárító és a hátsó szárny lenne fontos.
Előre is köszönöm.

geszti | 2011-09-03 21:31

üdv. jó volt a tali. láttam egy pezsgő és egy carbon fóliás 6ost. 2db rx8at, egy suv-ot. turbos 323at. stb...

mazda-auto.hu | 2011-09-01 14:07 Szepi részére

A tüzelőanyag nyomás ingadozásának több oka is lehet. A hiba feltárása általában meg van egy napon belül, de a szükséges alkatrész (ha kell) megérkezése 1-2 nap.

geszti | 2011-09-01 08:59 LaszloM6 részére

Na én úgy néz ki, tudok menni! Érdekelne, hogy fórumtársakkal fogok-e találkozni?
Esetleg Szabolcs megyéből jön e valaki?

geszti | 2011-09-01 08:59 LaszloM6 részére

Na én úgy néz ki, tudok menni! Érdekelne, hogy fórumtársakkal fogok-e találkozni?
Esetleg Szabolcs megyéből jön e valaki?

Szepi | 2011-09-01 08:44

Tisztelt Mazda-autó!
Komoly gonddal fordulnék önökhöz. Az autóm elmúlt három éves, már nem garanciális. Már új korától kezdve előfordult megtorpanás illetve alapjárati fordulatszám ingadozás az autónál, amire nem találták a megoldást sehol. Szűrőcserék és üzemanyagváltás javított a dolgon de tökéletes nem lett. Ez mára odáig fajult hogy menet közben leáll az autó, a fordulatszám ingadozik, az ereje elhagyja, valamint gázadásra megtorpanás a válasz, a gyorsulás 2-3 másodperc múlva következik be. Ilyenkor üresben nézve gázadásra először esik a fordulat úgy 500-1000-et, majd innen kezd felpörögni a motor. A furcsa hogy nem mindig produkálja a hibát, vannak jó napjai is. Az OMW csodadízele javít a problémán, bár már egyre kevésbé. Kiolvasott hibakód: rail nyomás ( sajnos ). Mivel az autóm munkaeszköz és szegedi vagyok, mennyi ideig kellene az autóm ott hagyni? Mi lehet az ok?
Köszönettel
Szepesi Gábor

geszti | 2011-09-01 08:00 LaszloM6 részére

Én is megvárom az anyagi fejleményeket, mert fizu hét van elvileg.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó