2025. Május 5. Hétfő - Györgyi
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 1-4.
MOTOROLAJ 5-10.
MX-5 Alfa helyett MX-5 Abarth?
Diéta MAZDA módra.
Lengéscsillapító és rugó beállítás, futómű hangolás. Haladóknak.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Mazda RX-8 2002-2012.
Ajtók száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm
Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma: 4
Hengerelrendezés:
Kéttárcsás wankel elvű motor
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés: elöl, hosszában
Szívómotor, szekvencionális befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi
Kamratérfogat (cm3): 2 x 654 = 1308
Sűrítési viszony: 10,0:1
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500
Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.
Végsebesség: ~223, és ~235 km/h
Több autó
szombathely | 2011-08-24 20:44 LeKlein részére
Mennyiért cserélték a szijjat?
szombathely | 2011-08-24 20:35 LeKlein részére
Nekem ugyan ez van.
Csak az enyém Diesel:
LeKlein | 2011-08-24 19:06
Sziasztok,
nem rég figyeltem fel arra hogy ha melegebb az idő vagy hosszabb út után alapjáraton enyhe gázadásnál a hosszbordás szíj felől csikorgó hang jönne. Klíma indításkor is előfordul magasabb fordulaton és reggel indítás után nem jelentkezik. 2.3-as benzines, van esetleg ötletetek mi lehet ?
Hosszbordás szíj cserélve lett 1500km-rel ezelőtt. A hosszbordás szíj feszítőt nem tudom mikor cserélték mert 7 hónapja van nálam a kocsi.
Köszi előre is az ötleteket.
szombathely | 2011-08-24 18:16 mazda-auto.hu részére
2003.06 havi
2000 CDH-GT
de az a furcsa hogy nem mindig csinálja!
mazda-auto.hu | 2011-08-24 14:12 Anonymous részére
A lökhárító alja mögötti-feletti két fekete műanyag légterelő a helyén van? Ha nincs, akkor nem megy át annyi levegő a hűtőkőn. Néha első törések után nem pótolják ezeket. Persze csökkenhetett a hűtők hatásfoka is, vagy nem nyit rendesen a termosztát, esetleg a vízpumpa lapátjaival van gond, bár ez igen ritka.
mazda-auto.hu | 2011-08-24 13:32 gulyas_peter részére
Ha a kuplung kinyomással függ össze, akkor inkább a kinyomócsapágy (mely ilyenkor dolgozik) hibájára gondolok. Az ékszíj nem igazán függ össze a tengelykapcsolóval, de az is szokott ciripelni.
mazda-auto.hu | 2011-08-24 13:30 Atti77 részére
Ha valóban a vezérműszíj lazult le, akkor a vezérműtengely és a főtemgely pozíciója egymáshozt képest megváltozhat. Így pedig ebben a motorban a dugattyúk a felső holtpont közelében hozzá tudnak érni a be nem záródótt szelepekhez. Ez elsősorban szelepemelő himba töréshez, szelepsérüléshez, szelepgörbüléshez vezet, és természetesen leáll a motor. Van, amikor például olajhiány, vagy a vezértengely végén található vákumpumpa hajtás hibája miatt a vezértengely megszorul, és ez vezet szíj átugráshoz. A javítás lehet 100000 Ft, de lehet 300000 Ft is. Attól függ, mi történt, mink sérültek.
mazda-auto.hu | 2011-08-24 13:20 szombathely részére
Milyen évjárat, és milyen motor?
mazda-auto.hu | 2011-08-24 13:18 rm250 részére
Lehet például EGR probléma, vagy izzítógyertya, de akár más is.
gulyas_peter | 2011-08-24 12:03
Tisztelt Mazda-autó!
Olyan problémám lenne, hogy ha benyomom a kuplungot ciripelő hangot lehet hallani, de csak egy bizonyos fordulatszámig. Székesfehérvár mazdánál azt mondták, hogy van egy típushiba, miszerint (nem tudom pontosan leírni) az ékszíj nyikorog ilyenkor ugyanis valamit 4 csavar fog fel és ezek nincsenek központosítva. A megoldás, hogy még 2 csavart helyeznek el.
Elnézsét a pontatlan leírásért, de nem nagyon tudtam megjegyezni mit mondanak, örültem, hogy nem knyomócsapágy.