2025. Október 26. - Dömötör

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2011-08-26 11:09 Haji részére

Mindkettő probléma, hiszen a hűtőlevegő teljes mennyiségének át kell menni a hűtőkön, nem pedig másfelé távozni. Darabja 3260 Ft.

Haji | 2011-08-26 11:05 mazda-auto.hu részére

Aha, köszi, megnézem. Az is baj, ha hiányzik, vagy csak ha nem megfelelően áll? Pótlása milyen tétel lenne nálatok?

mazda-auto.hu | 2011-08-26 11:02 Haji részére

A hűtő alja és a lökhárító eleje között két félből áll, középen egy 10-es fejű csavar rögzíti őket.

mazda-auto.hu | 2011-08-26 11:01 Ricsie részére

Valószínűleg a magasságállító mechnaika a fényszórón belül szétesett, elkopott.

mazda-auto.hu | 2011-08-26 11:01 Ricsie részére

Valószínűleg a magasságállító mechnaika a fényszórón belül szétesett, elkopott.

mazda-auto.hu | 2011-08-26 11:00 gulyas_peter részére

Elsősorban a kinyomócsapágy lehet, de akár a nyomólap, vagy a lendkerék felülete sem lehet már tökéletes.

Haji | 2011-08-25 22:55 mazda-auto.hu részére

Milyen lapokról is van szó? Hol kéne őket keresni?

Ricsie | 2011-08-25 22:40

Tisztelt Mazda-auto!

Ha bekapcsolom a fényszórókat elkezd búgni, kattogni valami a vezető oldali lámpánál. A szintállító motorra gyanakszom , szerintem onnan jön a hang. Ha a szintjelzőt állítom akkor ugrál és nem állítódik. Mit lehet tenni?
Várom tanácsát, Üdv.

gulyas_peter | 2011-08-25 17:52

Tisztelt MAzda-autó!

Amint lentebb írta, amikor benyomom a kuplungot magas ciripelő hangot hallani. Szerelő megnézte, azt mondta, hogy ha a kinyomócsapágy rossz, az nem ilyen hangot ad.

A másik amit észrevettem, hogy ha a kuplungot a holtjáték tartományban tartom, a gázt pedig kicsit nyomkodom, akkor lehet érezni a kuplungpedálon, hogy kicsit "visszarúg" és "pattog".

Amint a holtjáték utáni tartomyányba ér - beljebb nyomom a kuplungot - ez megszűnik.

Illetve a ciripelés is megszűnik 2000 fordulatszám felett benyomott kuplungpedálnál.

Kérem segítsen, Ön szerint mi lehet a baj?

szombathely | 2011-08-25 13:20

Ház én ugy emlékszem hogy megmozditani sem birtam.
lehet hogy a szerelő amikor összerakta a motort nagyon mefeszítette?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó