2025. Augusztus 13. Szerda - Ipoly

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2011-08-16 13:37 misu006 részére

Rendben.

mazda-auto.hu | 2011-08-16 13:36 dana részére

Ha esetleg lokalizálható, hogy a turbón keresztül, esetleg a befecskendező tömítéseken, vagy szelepszár szimeringeken át jut olaj az égéstérbe, akkor a két utóbbi viszonylag olcsón javítható. Bár a két utóbbit 300000 km-nél eleve nem árt cserélni, így kiderülhet, marad-e az olajfogyasztás? A motor kokszosodása, a dugattyúgyűrűk megszorulása, olajvisszafolyók eltömődése szintén lehetséges. Ez viszont nagyobb munka.

misu006 | 2011-08-16 13:06 mazda-auto.hu részére

Jo persze, igazából azért tettem ezt bele, mert ugye ugy gondoltam h a 3l-es fogyasztás sok és ez hátha megfogja. Amúgy meg ha ezzel sem változik akkor megy vissza bele az 5w-30. Heti kb 1000km-et megyek vele úgyhogy télig bizti nem marad benne ez.

dana | 2011-08-16 12:09

Egyébként mit lehetne tenni az olajfogyás csökkentése érdekében?

dana | 2011-08-16 12:08

Igen folyamatosan, 2000km-ként kb. 0,4l

mazda-auto.hu | 2011-08-16 11:52 dana részére

Elfogadható, de ugye folyamatos feltöltésekkel jön ki a két liter, nem pedig egyszerre 10000-nél?

dana | 2011-08-16 11:44 mazda-auto.hu részére

Főleg városi használatban van az autóm, 5-10km-erek. 300.000km van benne. Ennél elfogadható a 2 liter /10.000km? Még nem volt egyébként semmilyen fő alkatrész kicserélve a motorban.

mazda-auto.hu | 2011-08-16 11:33 dobaki2 részére

Ezért is felesleges a gyári tűrésekkel foglalkozni. Az olajfogyasztás egyébként nem csak kopás, hanem használat, használati körülmény függő is. A magasabb átlagos percenkénti fordulatszám, vagy rövid utakra használat természetesen magasabb olajfogyasztást generál.

mazda-auto.hu | 2011-08-16 11:29 misu006 részére

A 10w-40-es index is belefér a gyárilag elfogadott viszkozitásba, csak szerintem messze van az optimálistól (főleg télen), így nem szoktam ajánlani.

mazda-auto.hu | 2011-08-16 11:28 misu006 részére

A 10w-40-es index is belefér a gyárilag elfogadott viszkozitásba, csak szerintem messze van az optimálistól (főleg télen), így nem szoktam ajánlani.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó