2025. December 19. Péntek - Viola
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda RX-8 motor probléma megelőzés II.
Le Mans-i 23 óra egyedül. Luigi Chinetti.
A hengerfal olajháztartása, kenése.
Mazda 3 Sport 2.0i
Nem lesz utódja az RX-8-nak?
Friss topikok:
Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda6 Mazda3 Még több fórum téma
Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm
Tengelytávolság: 2665 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.
Szelepek száma: 48
Furat/löket: 88 / 89 mm
Sűrítési viszony: 11,0:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 6 automata
Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3): 6496
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min): 660/ 6500
Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3
Végsebesség: 337 km/h
Összesen 350 darab készült.
Több autó










toget | 2011-08-03 12:08 DOXA részére
szia,
mi ezt úgy oldottuk meg, hogy egy merev, _szigetelt_ vezeték (a sérülés elkerülése érdekében) végére szig. szalaggal ráragasztottunk rongydarabot, aztán az izzó helyén benyúlva szépen ki tudtuk törölni a lencsét. Valószínű nem lesz olyan hatékony, mintha szétszednéd a lámpát, de megúszod vele a lámpa szétszerelését :). Vezeték helyett természetesen használható más, vékony, merev eszköz is, de speciel nekem ez tűnt a legkézenfekvőbbnek.
toget
mazda-auto.hu | 2011-08-03 11:44 DOXA részére
A plexit kívülről fényezés ápoló pasztákkal, vagy esetleg fogkrémmel gyönyörűen felpolírozható. A belső "ködöt" csak a lámpák kiszerelése után plexi, és a hátsó rész különválasztása után lehet.
mazda-auto.hu | 2011-08-03 11:42 Fecó részére
Rendben. Zsírzógomb nem igazán lehetséges, marad a zsírzás.
DOXA | 2011-08-03 06:34
Hoppá! még korán volt.
. Valamilyen
DOXA | 2011-08-03 06:31
Szia Mazda-auto!
Kérdezném, van-e 1szerű megoldás a tompított lencséjének a +tisztítására, úgy látom, valamijen szürkés bevonat képződött rajta. A fényerő láthatóan gyengébb,hiába cserélek égőt. Köszönettel: doxa
Fecó | 2011-08-02 18:17
Köszönöm.
A közeli olajcserénél orvosoljuk majd,(az a lényeg,inkább csak + kellemetlenséget okoz pusztán).
Zsírzógombot nem lehet valahová belerejteni?
mazda-auto.hu | 2011-08-02 13:47 Fecó részére
Biztonsági okokból teleszkopikus, azaz tengelyirányban két egymásba csúszó darabból áll a Mazda6 kormányrúdja, mint sok más autóé. Sajnos azonban a kevésbé szoros illesztés miatt rendszeres zsírzást igényel a rúd két egymásba csúszó része, különben kopogást okoz. A kellemetlenségen kívül egyébként nem okoz bizonytalanságot a futóműben.
Fecó | 2011-08-02 12:39 Fecó részére
Bocsánat.
Ja ezt a koppanást,átvétel óta azonosan hallom.
Mi lehet ez?Orvosság esetleg?
Fecó | 2011-08-02 12:31
Szervusztok.
Kérdezném a Mazda-autót/Varga urat.
Keveset szaladt F/L,2.0 CDH TE Hatosom Kormányműve.
Régóta produkál egy + koppanást,jól hallhatóan állóhelyzetben és álló motornál,ha a kormányt a kimozdítom holtjátékából jobbra-balra picit.Ugyan ezt a hangot hallom,lassú kanyarodásnál/keresztben megfordulásnál,(úttestről le-fel "ugrásnál"ha az út széle egyenletlen,3-5 cm szintkülömbséggel tarkított.
Köszönöm.
mazda-auto.hu | 2011-08-01 15:06 onefree részére
Turbódízel motor esetében a vezérlőelektronika a léghőmérséklet és szívócső nyomás szenzorok adatai alapján viszonylag jól tudja kalibrálni a beömlő levegő mennyiségét, a légtömegmérő adatai nélkül is, így majdnem jól működik a motor. Ettől függetlenül tárolja hibának a lehúzott csatlakozót. Üresben pörgetve nincs annyi kipufogógáz, hogy jelentősebb nyomáskülönbség épüljön fel. Viszont vákuum pumpával ellenőrizhető a működtető szelep működése.