2025. Május 5. Hétfő - Györgyi

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


DOXA | 2011-08-03 06:31

Szia Mazda-auto!
Kérdezném, van-e 1szerű megoldás a tompított lencséjének a +tisztítására, úgy látom, valamijen szürkés bevonat képződött rajta. A fényerő láthatóan gyengébb,hiába cserélek égőt. Köszönettel: doxa

Fecó | 2011-08-02 18:17

Köszönöm.
A közeli olajcserénél orvosoljuk majd,(az a lényeg,inkább csak + kellemetlenséget okoz pusztán).
Zsírzógombot nem lehet valahová belerejteni?

mazda-auto.hu | 2011-08-02 13:47 Fecó részére

Biztonsági okokból teleszkopikus, azaz tengelyirányban két egymásba csúszó darabból áll a Mazda6 kormányrúdja, mint sok más autóé. Sajnos azonban a kevésbé szoros illesztés miatt rendszeres zsírzást igényel a rúd két egymásba csúszó része, különben kopogást okoz. A kellemetlenségen kívül egyébként nem okoz bizonytalanságot a futóműben.

Fecó | 2011-08-02 12:39 Fecó részére

Bocsánat.
Ja ezt a koppanást,átvétel óta azonosan hallom.
Mi lehet ez?Orvosság esetleg?

Fecó | 2011-08-02 12:31

Szervusztok.
Kérdezném a Mazda-autót/Varga urat.
Keveset szaladt F/L,2.0 CDH TE Hatosom Kormányműve.
Régóta produkál egy + koppanást,jól hallhatóan állóhelyzetben és álló motornál,ha a kormányt a kimozdítom holtjátékából jobbra-balra picit.Ugyan ezt a hangot hallom,lassú kanyarodásnál/keresztben megfordulásnál,(úttestről le-fel "ugrásnál"ha az út széle egyenletlen,3-5 cm szintkülömbséggel tarkított.
Köszönöm.

mazda-auto.hu | 2011-08-01 15:06 onefree részére

Turbódízel motor esetében a vezérlőelektronika a léghőmérséklet és szívócső nyomás szenzorok adatai alapján viszonylag jól tudja kalibrálni a beömlő levegő mennyiségét, a légtömegmérő adatai nélkül is, így majdnem jól működik a motor. Ettől függetlenül tárolja hibának a lehúzott csatlakozót. Üresben pörgetve nincs annyi kipufogógáz, hogy jelentősebb nyomáskülönbség épüljön fel. Viszont vákuum pumpával ellenőrizhető a működtető szelep működése.

onefree | 2011-08-01 13:54

Sziasztok!

Kérdésem az lenne...MAZDA 6 TD 2003 RF5C ..Ha lehúzom a légtömegmérőt semmi nem változik..Az autó nem húz..A turbó geometriai szelepe alig mozdul...Mit tudok tenni?Szeretném szétszedés nélkül..Van valami vegyi anyag ami kitisztítja a geometriát a turbóban?

mazda-auto.hu | 2011-07-29 08:21 Vanya részére

A dízelhez 20199,-Ft.

Tywer | 2011-07-28 22:47 gulyas_peter részére

Most mérem, az autó most került hozzám nemrég talán írtam is, tudtam, hogy vannak gondjai.

Nem vagyok az a tötymörgős vezető, szóval dinamikusan közlekedek, most mentem ezzel a tankkal vegyesben 450 km-t a computer 7.9L/100km-t ír. Majd nézem mit mutat a benzinkút:)

mi ebből a tanulság?

Vanya | 2011-07-28 21:36

Tisztelt Mazda-auto!

2003as Dízel 121Le Mazda6 hoz érdekelne,kuplung munkahengerhez vezető gumicső ára?
Köszönöm!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó