2025. Október 27. Hétfő - Szabina

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2011-08-03 11:44 DOXA részére

A plexit kívülről fényezés ápoló pasztákkal, vagy esetleg fogkrémmel gyönyörűen felpolírozható. A belső "ködöt" csak a lámpák kiszerelése után plexi, és a hátsó rész különválasztása után lehet.

mazda-auto.hu | 2011-08-03 11:42 Fecó részére

Rendben. Zsírzógomb nem igazán lehetséges, marad a zsírzás.

DOXA | 2011-08-03 06:34

Hoppá! még korán volt.
. Valamilyen

DOXA | 2011-08-03 06:31

Szia Mazda-auto!
Kérdezném, van-e 1szerű megoldás a tompított lencséjének a +tisztítására, úgy látom, valamijen szürkés bevonat képződött rajta. A fényerő láthatóan gyengébb,hiába cserélek égőt. Köszönettel: doxa

Fecó | 2011-08-02 18:17

Köszönöm.
A közeli olajcserénél orvosoljuk majd,(az a lényeg,inkább csak + kellemetlenséget okoz pusztán).
Zsírzógombot nem lehet valahová belerejteni?

mazda-auto.hu | 2011-08-02 13:47 Fecó részére

Biztonsági okokból teleszkopikus, azaz tengelyirányban két egymásba csúszó darabból áll a Mazda6 kormányrúdja, mint sok más autóé. Sajnos azonban a kevésbé szoros illesztés miatt rendszeres zsírzást igényel a rúd két egymásba csúszó része, különben kopogást okoz. A kellemetlenségen kívül egyébként nem okoz bizonytalanságot a futóműben.

Fecó | 2011-08-02 12:39 Fecó részére

Bocsánat.
Ja ezt a koppanást,átvétel óta azonosan hallom.
Mi lehet ez?Orvosság esetleg?

Fecó | 2011-08-02 12:31

Szervusztok.
Kérdezném a Mazda-autót/Varga urat.
Keveset szaladt F/L,2.0 CDH TE Hatosom Kormányműve.
Régóta produkál egy + koppanást,jól hallhatóan állóhelyzetben és álló motornál,ha a kormányt a kimozdítom holtjátékából jobbra-balra picit.Ugyan ezt a hangot hallom,lassú kanyarodásnál/keresztben megfordulásnál,(úttestről le-fel "ugrásnál"ha az út széle egyenletlen,3-5 cm szintkülömbséggel tarkított.
Köszönöm.

mazda-auto.hu | 2011-08-01 15:06 onefree részére

Turbódízel motor esetében a vezérlőelektronika a léghőmérséklet és szívócső nyomás szenzorok adatai alapján viszonylag jól tudja kalibrálni a beömlő levegő mennyiségét, a légtömegmérő adatai nélkül is, így majdnem jól működik a motor. Ettől függetlenül tárolja hibának a lehúzott csatlakozót. Üresben pörgetve nincs annyi kipufogógáz, hogy jelentősebb nyomáskülönbség épüljön fel. Viszont vákuum pumpával ellenőrizhető a működtető szelep működése.

onefree | 2011-08-01 13:54

Sziasztok!

Kérdésem az lenne...MAZDA 6 TD 2003 RF5C ..Ha lehúzom a légtömegmérőt semmi nem változik..Az autó nem húz..A turbó geometriai szelepe alig mozdul...Mit tudok tenni?Szeretném szétszedés nélkül..Van valami vegyi anyag ami kitisztítja a geometriát a turbóban?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda3 MPS BL 2009-

Ajtók száma:     5
Ülések száma:     5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm

Tengelytávolság: 2640 mm

Hasmagasság: 145 mm

Saját tömeg: 1460 kg

Légellenállási együttható: 0,32 cw

Hengerelrendezés:  soros

Turbófeltöltő.   
Hengerszám:     4
Motorbeépítés:   elöl, keresztben

Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.

Sebességfokozatok száma: 6 
Lökettérfogat (cm3):     2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94   
Sűrítési viszony:  9,5:1   
Hengerenkénti szelepszám:     4
Szelepvezérlés típusa:   változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     380/3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.

Végsebesség: 250 km/h

Több autó