2025. Június 23. Hétfő - Zoltán
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda6 Még több fórum téma
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm
Tengelytávolság: 2548 mm
Hasmagasság:
Gumiméret elöl: 205/70-15
Gumiméret hátul: 225/70-15
Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm
Sűrítési viszony: 10,25 : 1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt, hosszában
Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok
Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)
Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 6974
Szelepvezérlés típusa:
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min): 664/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp
Végsebesség: 290 km/h
Több autó
mazda-auto.hu | 2011-08-03 11:44 DOXA részére
A plexit kívülről fényezés ápoló pasztákkal, vagy esetleg fogkrémmel gyönyörűen felpolírozható. A belső "ködöt" csak a lámpák kiszerelése után plexi, és a hátsó rész különválasztása után lehet.
mazda-auto.hu | 2011-08-03 11:42 Fecó részére
Rendben. Zsírzógomb nem igazán lehetséges, marad a zsírzás.
DOXA | 2011-08-03 06:34
Hoppá! még korán volt.
. Valamilyen
DOXA | 2011-08-03 06:31
Szia Mazda-auto!
Kérdezném, van-e 1szerű megoldás a tompított lencséjének a +tisztítására, úgy látom, valamijen szürkés bevonat képződött rajta. A fényerő láthatóan gyengébb,hiába cserélek égőt. Köszönettel: doxa
Fecó | 2011-08-02 18:17
Köszönöm.
A közeli olajcserénél orvosoljuk majd,(az a lényeg,inkább csak + kellemetlenséget okoz pusztán).
Zsírzógombot nem lehet valahová belerejteni?
mazda-auto.hu | 2011-08-02 13:47 Fecó részére
Biztonsági okokból teleszkopikus, azaz tengelyirányban két egymásba csúszó darabból áll a Mazda6 kormányrúdja, mint sok más autóé. Sajnos azonban a kevésbé szoros illesztés miatt rendszeres zsírzást igényel a rúd két egymásba csúszó része, különben kopogást okoz. A kellemetlenségen kívül egyébként nem okoz bizonytalanságot a futóműben.
Fecó | 2011-08-02 12:39 Fecó részére
Bocsánat.
Ja ezt a koppanást,átvétel óta azonosan hallom.
Mi lehet ez?Orvosság esetleg?
Fecó | 2011-08-02 12:31
Szervusztok.
Kérdezném a Mazda-autót/Varga urat.
Keveset szaladt F/L,2.0 CDH TE Hatosom Kormányműve.
Régóta produkál egy + koppanást,jól hallhatóan állóhelyzetben és álló motornál,ha a kormányt a kimozdítom holtjátékából jobbra-balra picit.Ugyan ezt a hangot hallom,lassú kanyarodásnál/keresztben megfordulásnál,(úttestről le-fel "ugrásnál"ha az út széle egyenletlen,3-5 cm szintkülömbséggel tarkított.
Köszönöm.
mazda-auto.hu | 2011-08-01 15:06 onefree részére
Turbódízel motor esetében a vezérlőelektronika a léghőmérséklet és szívócső nyomás szenzorok adatai alapján viszonylag jól tudja kalibrálni a beömlő levegő mennyiségét, a légtömegmérő adatai nélkül is, így majdnem jól működik a motor. Ettől függetlenül tárolja hibának a lehúzott csatlakozót. Üresben pörgetve nincs annyi kipufogógáz, hogy jelentősebb nyomáskülönbség épüljön fel. Viszont vákuum pumpával ellenőrizhető a működtető szelep működése.
onefree | 2011-08-01 13:54
Sziasztok!
Kérdésem az lenne...MAZDA 6 TD 2003 RF5C ..Ha lehúzom a légtömegmérőt semmi nem változik..Az autó nem húz..A turbó geometriai szelepe alig mozdul...Mit tudok tenni?Szeretném szétszedés nélkül..Van valami vegyi anyag ami kitisztítja a geometriát a turbóban?