2025. December 19. Péntek - Viola
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda RX-8 motor probléma megelőzés II.
Le Mans-i 23 óra egyedül. Luigi Chinetti.
A hengerfal olajháztartása, kenése.
Mazda 3 Sport 2.0i
Lengéscsillapító és rugó beállítás, futómű hangolás. Haladóknak.
Friss topikok:
Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda6 Mazda3 Még több fórum téma
Mazda Furai
Ajtók száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm
Tengelytávolság: 2790
Ülések száma: 2
Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés: középen hosszában
Szívómotor
Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata.
Kamratérfogat (cm3): 3 x 654 = 1962
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat
Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp
Végsebesség: ~290 km/h
Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.
Több autó










Tywer | 2011-07-25 20:20 mazda-auto.hu részére
Köszönöm a választ. Nem tudom összefügg-e, az első hiba nem jelentkezik mindig, sztem állnia kell hozzá vagy másfél napot, hogy látsszon és akkor is hamar elmúlik, viszont a másodikat tovább vizsgáltam és korom is van rendesen, padlógáznál látszik az aszfalton a nyoma két méteres 20 cm széles csíkban, ez már kicsit sok, úgy érzem.De egyébként tökéletesen megy a gép, teljesítményen nem venni észre, most a fogyasztást vizsgálom, de sztem az is korrekt. A látvány viszont nem hátul. (most került hozzám a gép)
A plusz info (korom az aszfalton is és tényleg brutál) esetleg segít a hiba (táv)feltárásban?
szombathely | 2011-07-25 19:41
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni hogy a porlasztócsúcstol lehet olyan hogy nincs alapjárat?
Ha egy kicsit nyomom a gázt szépen jár a motor(800fordulaton is)abban a pillanatba amikor elengedem leáll,de egyböl el is inditható.
gulyas_peter | 2011-07-25 14:36
Azt még kifelejtettem, hogy ez félszintetikus. Nem tudom hogy ez mennyire probléma.
Műszaki adatok
Sűrűség 20 C-on, kg/l 0,849
Viszkozitás 100 C-on, mm2/mp 13,8
Viszkozitás 40 C-on, mm2/mp 82,8
Viszkozitás -20 C-on, mPa/mp 170).
gulyas_peter | 2011-07-25 14:34
Tisztelt Mazda-autó!
Ön szerint ez a specifikáció megfelelő 2004 121 LE CDTE M6-hoz?
Specifikáció
SAE 5W-40
API SL/CF
ACEA A3/B3/B4
Gyártók előírásai (OEM)
GM-LL-B-§25
MB 229.3
VW 502.00/505.00
BMW Longlife
Porsche
Ez a XADO motorolaj City Line 5w40 specifikációja.
Van esetleg tapasztalata a XADO termékekkel?
man200 | 2011-07-25 09:11
Tisztelt Mazda-Auto!
M6 gázolajszűrövel kapcsolatban lenne kérdésem.
Gyári: Denso R2L1 13ZA5A
Kaptam egy MecaFilter Üz.szűrőt. jelölés rajta Mazda R2L1 13 ZA5B9A Alv.szám: JMZZG14T201291217 Mi a külömbség a két szűrő között? Beépithető-e a rendszerbe?
Köszönöm válaszát.
Tom68 | 2011-07-23 15:42
Tisztel mazda-autó!
100e-s mazda dexilia olajcsere után regenerálást nullázták. Ezután hosszú úton 450km megtételével dpf villogás, szervíz lámpa kigyulladt. Szakszervízban 0,02-re programmal kiégették a dpf-ből a káros anyagot. 700km szintén folyamatos 130-as tempónál újból dpf villogás, szervíz üzemmód. Mi lehet az oka és mi a teendőm ezután? Előre is köszönöm a választ.
szombathely | 2011-07-23 15:18
Tisztelt mazda -auto!
Ez mitöl lehet?
A szerelöm ezt küldte:
A hibás érték amit mondtam, az a szívócső nyomásjeladó feszültségjele. Tanulmányaim és eddigi tapasztalat szerint az összes jeladó stabil 5V-ról működik, itt pedig a kódolvasó szerint -29,2V van. Rámértem multiméterrel a jeladó csatlakozójára, ott valóban 5V feszültség mérhető.
A kérdés most az, hogy szoftverem hibája ez a furcsa feszültség, vagy a kábelkötegben, vagy a vezérlőegységben van a hiba. Ugyanis ha lehúzom a csatlakozót a nyomásérzékelőről, akkor is ugyan ezt a feszültséget írja ki a műszer.
Ha jár a motor alapjáraton (szintén tapasztalat), akkor ennek a jeladónak 1,5V körüli feszültséget kellene közvetítenie a vezérlőegység felé. Teljes töltőnyomás esetén pedig közel 5V-t. Ha pedig a '-29V'-hoz hozzáadjuk a '+5V'-t akkor az ugyebár '-24V' . Ha azt megfelezem, akkor '-12V' , tehát pont a fedélzeti feszültség, csak mínuszban. Mintha megfordult volna a polaritás. Cefetül nem értem
szombathely | 2011-07-23 15:08
Sziasztok!
nem tudjátok hogy M6 kapcsolási rajzot honnan lehet letölteni?
LaszloM6 | 2011-07-23 14:29 mazda-auto.hu részére
Köszönöm a választ.
Azért kérdeztem ezt, mert találtam egy olyan mps kipufogó rendszert, ami csak a két dobból és az Y után csak csőből áll, akkor ezek szerint jó lehet, némi alakítással.
Köszönöm mégegyszer.
mazda-auto.hu | 2011-07-23 14:05 LaszloM6 részére
Komplett rendszerként egyik sem lesz csereszabatos. Vedd meg a két végdobot és a dobok előtti egyszerű csőszakaszt (hogy legyen még egy csatlakozó talp a másik dobhoz, vagy ha dupla dobosról veszed, akkor megvan az Y ), ezek alapján egy kipufogó készítő műhely könnyedén összehozza. A dobok az azonos padlólemez miatt gyakorlatilag egyeznek.