2025. Október 27. Hétfő - Szabina
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
Csúcstámadás. Mazda RX-8 turbó.
Mazda 3 MPS a bőség zavarában.
Lamborghini Aventador LP 750-4 SV.
Mutasd meg újra RX-8 turbó!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Mazda 6 GH "beázás" Még több fórum téma
Lamborghini Diablo GT 1999
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm
Tengelytávolság: 2650 mm
Hasmagasság: 110 mm
Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Furat/löket: 87 / 84 mm
Lökettérfogat (cm3) : 5992
Sűrítési viszony: 10,7:1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp
Végsebesség: 338 km/h
Több autó










szombathely | 2011-07-25 19:41
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni hogy a porlasztócsúcstol lehet olyan hogy nincs alapjárat?
Ha egy kicsit nyomom a gázt szépen jár a motor(800fordulaton is)abban a pillanatba amikor elengedem leáll,de egyböl el is inditható.
gulyas_peter | 2011-07-25 14:36
Azt még kifelejtettem, hogy ez félszintetikus. Nem tudom hogy ez mennyire probléma.
Műszaki adatok
Sűrűség 20 C-on, kg/l 0,849
Viszkozitás 100 C-on, mm2/mp 13,8
Viszkozitás 40 C-on, mm2/mp 82,8
Viszkozitás -20 C-on, mPa/mp 170).
gulyas_peter | 2011-07-25 14:34
Tisztelt Mazda-autó!
Ön szerint ez a specifikáció megfelelő 2004 121 LE CDTE M6-hoz?
Specifikáció
SAE 5W-40
API SL/CF
ACEA A3/B3/B4
Gyártók előírásai (OEM)
GM-LL-B-§25
MB 229.3
VW 502.00/505.00
BMW Longlife
Porsche
Ez a XADO motorolaj City Line 5w40 specifikációja.
Van esetleg tapasztalata a XADO termékekkel?
man200 | 2011-07-25 09:11
Tisztelt Mazda-Auto!
M6 gázolajszűrövel kapcsolatban lenne kérdésem.
Gyári: Denso R2L1 13ZA5A
Kaptam egy MecaFilter Üz.szűrőt. jelölés rajta Mazda R2L1 13 ZA5B9A Alv.szám: JMZZG14T201291217 Mi a külömbség a két szűrő között? Beépithető-e a rendszerbe?
Köszönöm válaszát.
Tom68 | 2011-07-23 15:42
Tisztel mazda-autó!
100e-s mazda dexilia olajcsere után regenerálást nullázták. Ezután hosszú úton 450km megtételével dpf villogás, szervíz lámpa kigyulladt. Szakszervízban 0,02-re programmal kiégették a dpf-ből a káros anyagot. 700km szintén folyamatos 130-as tempónál újból dpf villogás, szervíz üzemmód. Mi lehet az oka és mi a teendőm ezután? Előre is köszönöm a választ.
szombathely | 2011-07-23 15:18
Tisztelt mazda -auto!
Ez mitöl lehet?
A szerelöm ezt küldte:
A hibás érték amit mondtam, az a szívócső nyomásjeladó feszültségjele. Tanulmányaim és eddigi tapasztalat szerint az összes jeladó stabil 5V-ról működik, itt pedig a kódolvasó szerint -29,2V van. Rámértem multiméterrel a jeladó csatlakozójára, ott valóban 5V feszültség mérhető.
A kérdés most az, hogy szoftverem hibája ez a furcsa feszültség, vagy a kábelkötegben, vagy a vezérlőegységben van a hiba. Ugyanis ha lehúzom a csatlakozót a nyomásérzékelőről, akkor is ugyan ezt a feszültséget írja ki a műszer.
Ha jár a motor alapjáraton (szintén tapasztalat), akkor ennek a jeladónak 1,5V körüli feszültséget kellene közvetítenie a vezérlőegység felé. Teljes töltőnyomás esetén pedig közel 5V-t. Ha pedig a '-29V'-hoz hozzáadjuk a '+5V'-t akkor az ugyebár '-24V' . Ha azt megfelezem, akkor '-12V' , tehát pont a fedélzeti feszültség, csak mínuszban. Mintha megfordult volna a polaritás. Cefetül nem értem
szombathely | 2011-07-23 15:08
Sziasztok!
nem tudjátok hogy M6 kapcsolási rajzot honnan lehet letölteni?
LaszloM6 | 2011-07-23 14:29 mazda-auto.hu részére
Köszönöm a választ.
Azért kérdeztem ezt, mert találtam egy olyan mps kipufogó rendszert, ami csak a két dobból és az Y után csak csőből áll, akkor ezek szerint jó lehet, némi alakítással.
Köszönöm mégegyszer.
mazda-auto.hu | 2011-07-23 14:05 LaszloM6 részére
Komplett rendszerként egyik sem lesz csereszabatos. Vedd meg a két végdobot és a dobok előtti egyszerű csőszakaszt (hogy legyen még egy csatlakozó talp a másik dobhoz, vagy ha dupla dobosról veszed, akkor megvan az Y ), ezek alapján egy kipufogó készítő műhely könnyedén összehozza. A dobok az azonos padlólemez miatt gyakorlatilag egyeznek.
mazda-auto.hu | 2011-07-23 13:57 Tywer részére
1. Motorolaj égéséből ered. Lehet például, hogy a befecskendezők és a hengerfej között nincs tömítettség....
2. Lehet befecskendezési hiba, de akár az 1. pontban említett hiba is hozzájárulhat a kisebb hengernyomáshoz, mely tökéletlenebb égést okoz...persze vannak még más lehetőségek is.