2025. Május 5. Hétfő - Györgyi

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2011-07-19 12:17 MazdaLaca részére

Természetesen azonos felni szélesség (M6 esetében 7 coll) esetén az ET szám is megegyezik. Szélesebb felni esetén általában csökkenteni szükséges az ET számot, de még az ET50-es 8 collos elfér..

mazda-auto.hu | 2011-07-19 12:12 gulyas_peter részére

Így van. Az nem Mobil-1, hanem Mobil, de ettől függetlenül nem rossz választás. :-)

MazdaLaca | 2011-07-19 09:48

Tisztelt Mazda-Autó!

Korábban érdeklődtem 2011-es Mazda6-os 17-es felnijének ET számáról (55), meg tudnák mondani a 18-as felnihez tartozó értéket is?

gulyas_peter | 2011-07-19 09:39 mazda-auto.hu részére

Köszönöm válaszát!

Tehát akkor maradhatok az 5W-40nél.

Mobil1 5w40-et jó választásnak találja?

mazda-auto.hu | 2011-07-19 09:13 gulyas_peter részére

Mikor "vékonyodnak el a legjobban a motorolajok? Amikor bemelegednek. A motor is ilyenkor tudja nagyobb mennyiségben fogyasztani azokat. Bemelegedett állapotban pedig egy 0w-40, 5w-40, 10w-40 azonos vastagságú. Kizárólag a 60-70 C fokos tartomány alatt van köztük számottevő vastagsági különbség, de ez még a bemelegedési fázis, itt mindegyik vastagnak minősül egy jó állapotú motorban.
Az elhasználódás során mérhető vékonyodás, majd vastagodás már megint más téma. Ezen a téren a teljesen szintetikusok az ellenállóbbak.

gulyas_peter | 2011-07-19 08:54

Tisztelt Mazda-autó!

Ön szerint érdemes 205.000 km-t futott M6-ba 10W40es olajat önteni, vagy inkább maradjak az 5W40-nél. Nagyon elenyésző az olajfogyasztás, 5.000 km alatt talán 1mm-rel csökkent az olajszint.

Hallottam olyat, hogy sűrűbb olaj kellene bele, mert nehezebben nyomoódik ki a vastagabb olaj a hézagoknál.

Válasza sokat segít a döntésben.

Mobil1-et szeretnék önteni a kocsiba (2004 121 LE CDTE)

Ön szerint jó választás az 5W-40 esetleg a 10W40?

mazda-auto.hu | 2011-07-19 07:55 szombathely részére

Ugyanaz a nyomás-hozam szabáályzó szelep van mindkettőben.

szombathely | 2011-07-18 18:32

Sziasztok!

Voltam a szerelönél és 2000fordulat felett jo értéket metatott (MPa) a magasnyomásu szelep

de alatta 19Mpa-ra esett vissza!

Azt szeretném kérdezni hogy ami a 121Le 2000Dieselbe jo az jó a 136Le be is?

Köszi!

rbaggio | 2011-07-18 06:57 bogyesz részére

Üdv, nekem semmilyen hangot nem adott, de nem is világított..szerintem szervizben vagy autóvillamossági szakinál nézesd meg

bogyesz | 2011-07-17 22:14 rbaggio részére

Szia rbaggió! Megcseréltem az égőt és az sem világított a jobb oldalon. Rákapcsoltam a tompítottat és a bal oldalon pattant egyet a jobb oldalon nem lehetett hallani a pattanást.Ez arra utal hogy a trafó a rossz? Biztosíték nincs neki?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó