2025. December 19. Péntek - Viola

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Fecó | 2011-07-14 23:34 csaba513 részére

Max 60000 km,de az esetleges korábbi gázolajszűrő cserét a hol és mennyire igénybevétel igen függővé teszi,a gépkönyv szerint is.

http://mazda-auto.hu/modell-mazda6-bemutato-auto-expanzio-mazda.html


csaba513 | 2011-07-14 22:29 Fecó részére

Azt hiszem még a gázolajszűrő cserét is mondták! Ilyen alkatrészt is vigyek magammal? Egyébként milyen időközönként kell a gázolajszűrőt cserélni?

csaba513 | 2011-07-14 22:26 Fecó részére

Köszi, legközelebb így csinálom!

Fecó | 2011-07-14 13:46 man200 részére

Tapasztalatom túl sok nincs,mint mezei autósnak.
De akárhol is néztem,mindenhol Full Syntet ír a Google.
Itt is.
http://shophunter.eu/hu/shop_det.php?shopcat=szemely_es_kishaszon-gepjarmu/eneos/5w30/1654/1

szab8814 | 2011-07-14 12:48

Leállítás után közvetlenül 1-2mp-el a motortérben a vezető oldalon valami kattanás hallatszik, mintha valami szelep zárna vagy ilyesmi. Meg tudja mondani valaki mi ez, mert néha furcsán jár a motor alapjáraton (a korábbi leállás ingadozás azóta megjavult) és furcsa hangot ad aztán hallható ez a kattanás és utána simább a motor járása. Mazda 6 100kW dízel. Üdv!

man200 | 2011-07-14 11:22

Üdv mindenkinek!
Van valakinek tapasztalata Eneos Premium Hyper 5w-30 motorolajjal kapcsolatban? De az árát keveslem hogy full synt lehessen. 2.0 RF5C dieselbe kellene.
Megköszöném a ségítséget.

rbaggio | 2011-07-13 17:23 rbaggio részére

Tisztelt Mazda-auto!Lengőkar-gömbfej porvédő gumi (szervizben 7-8e Ft-ot mondtak rá) tényleg ilyen drága? Utángyártott jó minőségű nem létezik? köszönöm

mazda-auto.hu | 2011-07-13 11:12 Muffin részére

Nagyon meglepő lenne, ha az olajszűrő lenne a hibás. Akár az is lehet, amit "szombathely" írt, de más is. Nem hirdotőkés a motor, így az biztosan nem. Befecskendezési probléma is lehet, befecskendező tömítés....

szombathely | 2011-07-12 22:39 Muffin részére

Szia!
nekem is 2003-as M6 Dieselem van és nekem is zajossabb lett és mindig lefulladt!
A gázolajszüröt kicseréltük és sokkal jobb hangja van és a fordulat is visszaállt mert nekem is 5-600 között ingadozott!
Probáld ki azt kicserélni!
Bocsi hogy beleszoltam csak hátha tudtam segiteni!

Muffin | 2011-07-12 17:54

Tisztelt Mazda-auto.hu,

ez év áprilisában vásároltunk egy 2003-as Mazda 2.0 CD típusú személyautót, 135.000 km-rel. Akkor elvégeztük az olajcserét (Castrol EDGE Turbo Diesel 5W-40 típusú olajjal) és az olajszűrő-cserét. Azóta 4000 km-t mentünk az autóval. Azóta a motor zajosabb lett, 1500-as fordulatig (felette nem hallani), illetve az alapjárat lecsökkent 500-600 közé.
Az a kérdésünk, hogy a leírt probléma adódhat-e az olaj/olajszűrő problémájából, vagy máshol kell keresni a problémát! (Ha javaslatot tudnának tenni, hogy mi lehet a probléma hátterében, nagyon megköszönnénk!)

Lehetséges-e, hogy a hidrotőkék, és az olajszivattyú hangja hallható (ami az olajcsere előtt nem volt hallható)?

Segítségüket előre is köszönjük!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó