2025. Június 23. Hétfő - Zoltán

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2011-07-23 13:51 szombathely részére

Igen, hiszen a több távozó olaj nyomáscsökkenést okoz. A sok résolaj viszont befecskendező hiba.

mazda-auto.hu | 2011-07-23 13:50 Balint01 részére

Nem valószínű. Elképzelhető, hogy nem teljesen vonalban fut a szíj, általában a generátor "ferdesége" miatt. Ez a generátor tartó csavarjának cseréjével megoldható. Az is lehet, hogy a szíjat kellene cserélni.

LaszloM6 | 2011-07-23 11:33

Tisztelt Mazda Auto

Köszönöm a válaszukat. Már csak egy ilyen "hülye" kérdésem maradt kipufogó ügyben. Ha az mps rendszer nem jó, akkor esetleg a 2.3-as benzinesé jó lehet??
Köszönöm előre is.

Tywer | 2011-07-22 20:56

Üdv!

Két problémámra keresem a megoldást, hátha itt megtalálom. Mazda 6 dízel 136LE 2004 év végi 130000 km.
1. Indításkor kékes olajos füstje van a kocsinak, ez elmúlik egy perc alatt. Valahová gondolom befolyik egy kis olaj és az kiég, szelepnél?
2. Jó kis fekete füstöt eregetünk az autót követők nagy örömére, már közepes gázadásnál is, teljes gáznál igen komoly a látvány. Ez tipikus fekete gázolajos, nem kékes egyáltalán.

Remélem tudtok segíteni, köszi :)

szombathely | 2011-07-22 19:07

Sziasztok!

lehetséges az hogy a nagy résolaj visszafolyás miatt nincs alaojárat?

Köszi!

Balint01 | 2011-07-22 17:42

Tisztelt Mazda-Autó!
2004 es diesel 6-osom van.
A hosszbordás szíjfeszítő csörög zörög , a csapágyakat már kicseréltem a feszítőben és a vezetőgörgőben is, maga feszítő rúgós részének látszólag semmi baja. Ha jár a motor feltűnően sokat rázkódik a feszítő. A kérdésem a következő: ezt a rezonanciát okozhatja a generátor szabadonfutó nem megfelelő működése? Válaszát előre is köszönöm!

mazda-auto.hu | 2011-07-22 14:46 LaszloM6 részére

Nem. Az MPS egy négykerék hajtású 2,3-as turbós benzines, míg a Tied dízel. Már a kardántengely és a hátsó hajtás helyigénye miatt is másképp "kanyarog" az MPS kipufogó, de pillanatnyilag nem tudom összehasonlítani élőben a két rendszert.

LaszloM6 | 2011-07-22 04:41

Lököst egyenlőre nem, már csak azért se mert az enyémre elvileg nincs.
A jó ár még talán faragható is, mert nem új.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó