2025. Augusztus 13. Szerda - Ipoly

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2011-08-09 09:50 dpf_killer részére

A dátum egészen biztosan a magyarországi forgalomba helyezést mutatja, nem pedig a gyártás időpontját. Voltak egyedi felszereltségi fokozatok, ez még inkább igaz, ha nem magyarországi az autó, így van bőrös, xenon nélkül. Kérj egy alvázszámot, ennek az autónak már digitális szervizkönyve van, így akár mi is leellenőrizhetjük.

geszti | 2011-08-09 08:10

szerintem csak tuning a felirat, nekem kicsit a középkonzolon lévő kis kihajtható monitor is gagyi beütésű.

dpf_killer | 2011-08-08 20:48

Tisztelt Mazda-Auto! Találkoztam egy hirdetéssel : http://www.hasznaltauto.hu/auto/mazda/6/mazda_6_sportkombi_2.0_cd_te_plus-4761672 2008/2-s mazda 6-st kínálnak. Első kérdésem: ekkor még készült autó a "régi" karosszériával? 2. 5. ajtón szerepel egy rejtélyes CiTd felirat !? Ilyen készülhetett a gyárban? Egyebekben is érdekes hiszen bőr belsős viszont nem xenon... fura. Köszönet a véleményért előre is !

geszti | 2011-08-06 11:28

köszi!

N.I. | 2011-08-05 17:07

Hello !

Talán találkozott már valaki hasonlóval.
2007 M6 ,143LE ,DPF
A kocsiban 90e km az elmult 3 héten belül 3-4 alkalommal is kérte a vezető segítségét a regeneráláshoz nagyon rövid megtett km alatt és a fogyasztása is megugrott 1 literrel.
olajszintem nem nőtt és hibajel sincs.

Szervízben nemrég volt ( kb. 3e km korábban olajcserén )( szervíz szerint egyik befecskendezőm nem tökéletes,de míg hibát nem mutat a gép addig okés )

Mivetől lehet a probléma ? vagyis az 1liter többletfogyasztás

-csak a befecskendező hibája

-lamda / DPF szonda

-EGR


Köszönöm előre is a segítséget .

mazda-auto.hu | 2011-08-05 16:07 geszti részére

A lemez forróságából nem lehet kiindulni, ez a jó lejátszókban is általános. Elképzelhető, hogy csak poros az olvasófej.

Nincs semmilyen hagyományos csatlakozós bemenet, csak abszolút Mazda specifikus. Ehhez alkalmaztunk korábban ún. hangbemenet kártyát, de ma már ritkán van rá igény, egy-egy darabokat pedig nem tudunk rendelni.

geszti | 2011-08-05 15:56

Na sziasztok, üdv mazda-auto!

Újabb kérdés. (2003, 2.0b) Cd lejátszó sima, nem load gombos, nem mp3as. olyat csinál hogy 4szám után elkezd keresni és 20-30 mp után se találja a lemezen lévő következő számot, olyankor ki kell venni és forró a lemez. hááádemijjér? másik kérdés: milyen fejegység ez, van e hátul jack dugó vagy bármi bemenetnek lehetőség? én szeretnék külső lejátszót csatlakoztatni, fejegység csere nélkül. fm modulátor rádiózajt is sugároz, így kilőve.

geszti | 2011-08-05 15:56

Na sziasztok, üdv mazda-auto!

Újabb kérdés. (2003, 2.0b) Cd lejátszó sima, nem load gombos, nem mp3as. olyat csinál hogy 4szám után elkezd keresni és 20-30 mp után se találja a lemezen lévő következő számot, olyankor ki kell venni és forró a lemez. hááádemijjér? másik kérdés: milyen fejegység ez, van e hátul jack dugó vagy bármi bemenetnek lehetőség? én szeretnék külső lejátszót csatlakoztatni, fejegység csere nélkül. fm modulátor rádiózajt is sugároz, így kilőve.

DOXA | 2011-08-03 17:08

Köszönöm mindenkinek! :)

toget | 2011-08-03 12:08 DOXA részére

szia,

mi ezt úgy oldottuk meg, hogy egy merev, _szigetelt_ vezeték (a sérülés elkerülése érdekében) végére szig. szalaggal ráragasztottunk rongydarabot, aztán az izzó helyén benyúlva szépen ki tudtuk törölni a lencsét. Valószínű nem lesz olyan hatékony, mintha szétszednéd a lámpát, de megúszod vele a lámpa szétszerelését :). Vezeték helyett természetesen használható más, vékony, merev eszköz is, de speciel nekem ez tűnt a legkézenfekvőbbnek.

toget

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó