2025. Május 5. Hétfő - Györgyi
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 1-4.
MOTOROLAJ 5-10.
MX-5 Alfa helyett MX-5 Abarth?
Diéta MAZDA módra.
Lengéscsillapító és rugó beállítás, futómű hangolás. Haladóknak.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Mazda RX-8 2002-2012.
Ajtók száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm
Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma: 4
Hengerelrendezés:
Kéttárcsás wankel elvű motor
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés: elöl, hosszában
Szívómotor, szekvencionális befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi
Kamratérfogat (cm3): 2 x 654 = 1308
Sűrítési viszony: 10,0:1
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500
Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.
Végsebesség: ~223, és ~235 km/h
Több autó
mazda-auto.hu | 2011-08-12 08:38 LaszloM6 részére
Ezt nagyon nehéz a távolból behatárolni. Lehet befecskendezési elégtelenség, EGR, esetleg fellazult befecskendező...
LaszloM6 | 2011-08-11 17:00
Tisztelt Mazda Auto
Segítséget szeretnék kérni. Mostanában azt veszem észre, hogy 2.sebességi fokozattól, olyan 1500-2000-es fordulat között érdekes kerregő hang jön az autóból.Az mitől lehet.
Köszönöm előre is.
mazda-auto.hu | 2011-08-11 14:22 Zuggi részére
1.A leggyakoribb turbó hiba magasabb olajfogyasztásban jelentkezik, mivel a turbó csapágyainak kenését-hűtését ellátó motorolaj bekerül a kompresszor ágon át az égéstérbe. 2. Igen ritka és súlyosabb hiba lehet a turbina, vagy kompresszor lapát sérülése, mely az akár 100000/perc feletti fordulatszámmal forgó turbó tengelyének kiegyensúlyozatlanságához vezet. Ez teljes törést, az alkatrészek és a motorolaj (hidrolock) hengertérbe jutását, komoly motorkárokat okozhat.
A karbantartás (olajszint, olajcsere), és a turbós leállítás szabály betartása mérvadóbb, mint a turbó márkája. Nincs olyan sok turbó gyártó, egyik sem ma kezdte :-).
Zuggi | 2011-08-11 10:09
Tisztelt Mazda-auto!
A turbó meghibásodásának milyen jelei vannak, mikor indokolt a cseréje és melyik gyártó-é ajánlott (IHI,Garett,BTS..) ?
gulyas_peter | 2011-08-09 13:31
Köszönöm a válaszát!
mazda-auto.hu | 2011-08-09 13:04 gulyas_peter részére
Teljesítmény vesztés, hiszen a turbó által felépített nyomás csökken, illetve ebbe a nyomóoldalba óhatatlanul bekerülő relatív kis mennyiségű motorolaj itt csöpöghet. A harmadik dolog, ha belül is nagyon olajos a töltőlevegő hűtő, akkor a feladatát ( a töltőlevegő hűtése) nem látja el maradéktalanul, így (főleg nagy melegben ) csökken a teljesítmény.
gulyas_peter | 2011-08-09 12:16
Tisztelt Mazda-auto,
az intercooler meghibásodásának milyen jelei vannak?
mazda-auto.hu | 2011-08-09 09:50 dpf_killer részére
A dátum egészen biztosan a magyarországi forgalomba helyezést mutatja, nem pedig a gyártás időpontját. Voltak egyedi felszereltségi fokozatok, ez még inkább igaz, ha nem magyarországi az autó, így van bőrös, xenon nélkül. Kérj egy alvázszámot, ennek az autónak már digitális szervizkönyve van, így akár mi is leellenőrizhetjük.
geszti | 2011-08-09 08:10
szerintem csak tuning a felirat, nekem kicsit a középkonzolon lévő kis kihajtható monitor is gagyi beütésű.
dpf_killer | 2011-08-08 20:48
Tisztelt Mazda-Auto! Találkoztam egy hirdetéssel : http://www.hasznaltauto.hu/auto/mazda/6/mazda_6_sportkombi_2.0_cd_te_plus-4761672 2008/2-s mazda 6-st kínálnak. Első kérdésem: ekkor még készült autó a "régi" karosszériával? 2. 5. ajtón szerepel egy rejtélyes CiTd felirat !? Ilyen készülhetett a gyárban? Egyebekben is érdekes hiszen bőr belsős viszont nem xenon... fura. Köszönet a véleményért előre is !