2025. Augusztus 13. Szerda - Ipoly
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
RENESIS wankel technikai részletek.
Mazda 3 Sport 2.0i
MAZDA NAGARE.
Mazda 3 ötajtós benzines teszt.
Friss topikok:
Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda 6 GH "beázás" Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Még több fórum téma
Lamborghini Countach QV 1985-1988.
Több autó
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm
Tengelytávolság: 2500 mm
Hasmagasság: 105 mm
Hengerek: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Motorbeépítés: hátsó tengely előtt hosszában
Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel)
Lökettérfogat (cm3): 5167
Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm
Sűrítési viszony: 9,5:1
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.
Gyártott darabszám: 610
Végsebesség: ~295-310 km/h
tom74 | 2011-08-15 14:35
Hali segitséget szeretnék kérni keresek interkulert mazda 6 121 le 2006 évj autómhoz segitségeteket köszönöm tamás
mazda-auto.hu | 2011-08-15 11:25 geszti részére
Ezzel a megoldással a minőség kicsit jobb, mint például a mobil telefonos "zene" hallgatás (bár annál a SOKOL is jobb volt), de nem sokkal.
geszti | 2011-08-14 11:27
Tisztelt Mazda-auto!
ezt találtam a múltkori mp3 átalakítás ügyében:
http://www.youtube.com/watch?v=r-nV5maOOeo
a baj ott kezdődik, hogy valószínű kazetta lejátszóm nincs, mert be van falazva. De remélem másoknak ez segítségére szolgál. a márkája hallható, linket nem írok. de bárhol be lehet szerezni vagy neten rendelhető.
mazda-auto.hu | 2011-08-12 08:38 LaszloM6 részére
Ezt nagyon nehéz a távolból behatárolni. Lehet befecskendezési elégtelenség, EGR, esetleg fellazult befecskendező...
LaszloM6 | 2011-08-11 17:00
Tisztelt Mazda Auto
Segítséget szeretnék kérni. Mostanában azt veszem észre, hogy 2.sebességi fokozattól, olyan 1500-2000-es fordulat között érdekes kerregő hang jön az autóból.Az mitől lehet.
Köszönöm előre is.
mazda-auto.hu | 2011-08-11 14:22 Zuggi részére
1.A leggyakoribb turbó hiba magasabb olajfogyasztásban jelentkezik, mivel a turbó csapágyainak kenését-hűtését ellátó motorolaj bekerül a kompresszor ágon át az égéstérbe. 2. Igen ritka és súlyosabb hiba lehet a turbina, vagy kompresszor lapát sérülése, mely az akár 100000/perc feletti fordulatszámmal forgó turbó tengelyének kiegyensúlyozatlanságához vezet. Ez teljes törést, az alkatrészek és a motorolaj (hidrolock) hengertérbe jutását, komoly motorkárokat okozhat.
A karbantartás (olajszint, olajcsere), és a turbós leállítás szabály betartása mérvadóbb, mint a turbó márkája. Nincs olyan sok turbó gyártó, egyik sem ma kezdte :-).
Zuggi | 2011-08-11 10:09
Tisztelt Mazda-auto!
A turbó meghibásodásának milyen jelei vannak, mikor indokolt a cseréje és melyik gyártó-é ajánlott (IHI,Garett,BTS..) ?
gulyas_peter | 2011-08-09 13:31
Köszönöm a válaszát!
mazda-auto.hu | 2011-08-09 13:04 gulyas_peter részére
Teljesítmény vesztés, hiszen a turbó által felépített nyomás csökken, illetve ebbe a nyomóoldalba óhatatlanul bekerülő relatív kis mennyiségű motorolaj itt csöpöghet. A harmadik dolog, ha belül is nagyon olajos a töltőlevegő hűtő, akkor a feladatát ( a töltőlevegő hűtése) nem látja el maradéktalanul, így (főleg nagy melegben ) csökken a teljesítmény.
gulyas_peter | 2011-08-09 12:16
Tisztelt Mazda-auto,
az intercooler meghibásodásának milyen jelei vannak?