2025. Augusztus 8. Péntek - László
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Kétmillió Mazda6.
Grammok, grammok, kilogrammok...
MOTOROLAJ 5-10.
Mazda CX-5 menetpróba.
Mazda 3 ötajtós benzines teszt.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda 6 GH "beázás" Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 (minden ami szerviz) Még több fórum téma
Lamborghini Countach QV 1985-1988.
Több autó
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm
Tengelytávolság: 2500 mm
Hasmagasság: 105 mm
Hengerek: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Motorbeépítés: hátsó tengely előtt hosszában
Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel)
Lökettérfogat (cm3): 5167
Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm
Sűrítési viszony: 9,5:1
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.
Gyártott darabszám: 610
Végsebesség: ~295-310 km/h
dana | 2011-02-15 09:08
Ez jó dolgo hogy be lehet állítani az átlagfogyasztás eltérést, nekem is kb. 10%-kal lefelé csal.
dana | 2011-02-15 09:06
Közben találtam egy ilyet. Ez mennyire valós.
A napi km számláló gombját folyamatosan nyomva tartva a gyújtáskulcsot "OFF"-ból "ON" állásba kell kapcsolni, további 2 másodpercig nyomni a gombot. A km dispay átvált teszt üzemmódra. Ezután a km számláló gomb nyomogatásával lehet léptetni a különböző műszerfal teszteket egymás után növekvő kódszámokkal. Az átlagfogyi kódja "50" alapesetben a kijelzett érték 0. A beállítást a BC "INFO" gombjával lehet elvégezni a következő sorrendben: "5 / 10 / 15 / -15 / -10 / -5 / 0"
Beállítandó a szükséges %-os eltérés. "Én" a 10-re állítottam, mert 0,4 - 0.9 l eltéréseket sikerült a BC-nek produkálni. A beállítás a gyújtáskulcs "OFF"-ba forításával zárul.
Ahhoz, hogy a beállítás a tankolás utáni nullázáskor ne álljon vissza nullára, az INFO gombot hosszan benyomva kell tartani, amíg sípol egyet.
Kódok jelentése:
01 a tartójában van-e a vezető biztonsági öve
04 ajtókapcsot teszteli
08 teszteli a lefelé mozgó indexkart, működik-e
12 engedi felfutni a sebességmérő mutatót
13 hagyja futni a km számlálót
14 jelző hang tesztelés
16 dízel-benzin kijelző tesztelés
18 gyújtáskapcsoló világítás
22 itt mindig különböző értékek vannak (35-42 között)
23 benzinmutató tesztelés
25 hűtőfolyadék hőmérséklet tesztelés
50 felhasználás beállítás az INFO gombbal
51 Feltételezem, hogy a maradék üzemanyag literben van
31 kulcs tesztelés START üzemmódban
dana | 2011-02-15 08:56
Azt szeretném megtudni, hogy a műszerfal teszt során mik a számokhoz tartozó értékek jelentése. Sok egyértelmű, pl. mutatók, viszzajelző lámpák. Arra lennék kiváncsi amikor bizonyos értékeket és on/off -ot ír!?! Köszönöm!
mazda-auto.hu | 2011-02-15 07:53 ezsolt82 részére
Lehet, hogy a nagy hidegben akadozott az üzemanyag ellátás, vagy az elektromos rendszer volt túlterhelve.
bogyesz | 2011-02-14 19:54 majdnemmérnök részére
Szia
Én most szereltem be és a XXIII. ker. dél u.2-ben sikerült beszerezni bontottan,kapcsolót is kaptam.
LaszloM6 | 2011-02-14 18:02
Közönöm a választ Mazda-Autó!!!
francejerome | 2011-02-14 14:35 mazda-auto.hu részére
Láttam a műszerfalat. Szeretnék is rá egy ajánlatot. Ha itt nem kívánják megjeleníteni akkor a francejerome@gmail.com -ra.
Köszönöm
ezsolt82 | 2011-02-14 14:02
Sziasztok!
kb. 1-2 hete érdekes dolgot tapasztaltam, reggel amikor munkába indultam kocsi indit, légkondi/hátsó ablak fütés bekapcs, és elkezdtem lekaparni a jeget az oldalsó ablakokról. Nem sokkal azután hogy a webasto is bekapcsolt elkezdett nagyon ingadozni az alapjárati fordualtszám, 500-800 között kb. Gyakorlatilag már fuldoklott a motor, aztán pár gázfröccs után helyre állt a rend, és azóta se történt hasonló. Tippje van valakinek mi lehetett a hiba oka?!
előre is kösz a válaszokat
mazda-auto.hu | 2011-02-14 13:57 francejerome részére
Műszerfalat csak egyben lehet-lehetett rendelni. Esetleg a böngészdénkben is van műszerfal.
mazda-auto.hu | 2011-02-14 12:34 dana részére
Motorféken nem igazán számít a hatásfok :-), de egyébként valóban a jobb hatásfok miatt "hűlnek" ki (kisebb a veszteséghő) a közös nyomócsöve turbó dízelek.
A kályha nem begyulladásának oka van, amit ki kell deríteni, meg kell javítani.