2025. December 19. Péntek - Viola

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


LaszloM6 | 2011-02-11 17:06

Helló nagykaroly78

Sajna még mindig nem ért ide az email. ha nem nagy kérés el küldenéd még egyszer nekem, de ha lehet most a lacsika86@gmail.com -ra, hátha ez stabilabb és átjön.
köszi és bocs....

mazda-auto.hu | 2011-02-11 16:18 toget részére

Ha ez egy dízel, akkor a kettős tömegű lendkerékkel is lehet probléma, bár az inkább nem csak váltás közben jelentkezne. Elképzelhető, hogy angyon hirtelen fog a kuplung. Ez általában tárcsa, vagy/és szerkezet hiba.

toget | 2011-02-11 16:07

Tisztelt Mazda-Autó,

Önöknek mi a véleménye a következő hibajelenségről, mi okozhatja?
Az autó váltásnál, a kuplung visszaengedésénél rúg egyet, hidegen ez elég durva szokott lenni, így általában vagy megvárom, míg leesik a fordulat alapjáratra, mielőtt elindulok, vagy nagyon óvatosan engedem vissza a kuplungot, mert eszeveszett módon rúg egyet. Ez a hibajelenség erőteljesebben 3000-es fordulat felett jön elő, viszont emelkedőn magasabb fordulaton, így valószínű, hogy nagyobb nyomaték hozza ki ezt a hibát inkább. Ha lefelé váltok (kanyar előtt pl.) akkor is, ha 2.-ba visszarakom, szintén rúg, viszont ha 3.-ba (alacsonyabb fordulatszámon marad), akkor semmi baja nincs. Motortartó bak volt cserélve az autóban 5-8e km-el ezelőtt, amitől stabilabb lett a kocsi, de nem szűnt meg a hiba.

toget

mazda-auto.hu | 2011-02-11 16:02 szab8814 részére

Valószínűleg az üzemanyag nyomással, illetve hozamszabályzással van probléma. A legjobb esetben (lehet más is a probléma oka) alkatrésszel együtt 37900,-Ft a javítás nálunk.

szab8814 | 2011-02-11 15:07

Sziasztok,
egy diesel 6-osom van és néhány hete az alapjárat elég furcsán viselkedik. a normális 750 körüli fordulatról elkezd felpörögni 1000-1200-ig majd vissza, ezt csinálja kb. fél percig, négyszer ötször ugrál ebben a tartományban majd visszaáll a normál alapjárati fordulatra és onnantól megint ketyeg szépen, nem fullad le. Hidegen sosem csinálja, csak miután megyek vele 30-50 km-t. Van esetleg valami tippetek mi lehet a gond? köszi előre is a válaszokat!

LeKlein | 2011-02-11 13:31 mazda-auto.hu részére

köszi a választ.

100km alatt max szintrőlé a min felirat alá ment a szervoolaj szintje.

LeKlein | 2011-02-11 13:30 mazda-auto.hu részére

köszi a választ.

100km alatt max a min felirat alá ment a szervoolaj szintje.

nagykaroly78 | 2011-02-11 13:29

LaszloM6 és dana mentek az email-ek.

LaszloM6 | 2011-02-11 12:53 nagykaroly78 részére

Helló nagykaroly78

Érdekelne a dolog, csak ha kérhetek olyat hogy küldjél nekem képeket, és egy árat, a lacsika86@citromail.hu e-mailra.
Köszi

dana | 2011-02-11 12:45 nagykaroly78 részére

Engem is érdekelne a 17-es felni, küldenél képet a dana@josa.hu címre?!? Köszi!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó