2025. Augusztus 8. Péntek - László
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Kétmillió Mazda6.
Grammok, grammok, kilogrammok...
MOTOROLAJ 5-10.
Mazda CX-5 menetpróba.
Mazda 3 ötajtós benzines teszt.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda 6 GH "beázás" Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 (minden ami szerviz) Még több fórum téma
Lamborghini Diablo GT 1999
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm
Tengelytávolság: 2650 mm
Hasmagasság: 110 mm
Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Furat/löket: 87 / 84 mm
Lökettérfogat (cm3) : 5992
Sűrítési viszony: 10,7:1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp
Végsebesség: 338 km/h
Több autó
mazda-auto.hu | 2011-02-11 16:18 toget részére
Ha ez egy dízel, akkor a kettős tömegű lendkerékkel is lehet probléma, bár az inkább nem csak váltás közben jelentkezne. Elképzelhető, hogy angyon hirtelen fog a kuplung. Ez általában tárcsa, vagy/és szerkezet hiba.
toget | 2011-02-11 16:07
Tisztelt Mazda-Autó,
Önöknek mi a véleménye a következő hibajelenségről, mi okozhatja?
Az autó váltásnál, a kuplung visszaengedésénél rúg egyet, hidegen ez elég durva szokott lenni, így általában vagy megvárom, míg leesik a fordulat alapjáratra, mielőtt elindulok, vagy nagyon óvatosan engedem vissza a kuplungot, mert eszeveszett módon rúg egyet. Ez a hibajelenség erőteljesebben 3000-es fordulat felett jön elő, viszont emelkedőn magasabb fordulaton, így valószínű, hogy nagyobb nyomaték hozza ki ezt a hibát inkább. Ha lefelé váltok (kanyar előtt pl.) akkor is, ha 2.-ba visszarakom, szintén rúg, viszont ha 3.-ba (alacsonyabb fordulatszámon marad), akkor semmi baja nincs. Motortartó bak volt cserélve az autóban 5-8e km-el ezelőtt, amitől stabilabb lett a kocsi, de nem szűnt meg a hiba.
toget
mazda-auto.hu | 2011-02-11 16:02 szab8814 részére
Valószínűleg az üzemanyag nyomással, illetve hozamszabályzással van probléma. A legjobb esetben (lehet más is a probléma oka) alkatrésszel együtt 37900,-Ft a javítás nálunk.
szab8814 | 2011-02-11 15:07
Sziasztok,
egy diesel 6-osom van és néhány hete az alapjárat elég furcsán viselkedik. a normális 750 körüli fordulatról elkezd felpörögni 1000-1200-ig majd vissza, ezt csinálja kb. fél percig, négyszer ötször ugrál ebben a tartományban majd visszaáll a normál alapjárati fordulatra és onnantól megint ketyeg szépen, nem fullad le. Hidegen sosem csinálja, csak miután megyek vele 30-50 km-t. Van esetleg valami tippetek mi lehet a gond? köszi előre is a válaszokat!
LeKlein | 2011-02-11 13:31 mazda-auto.hu részére
köszi a választ.
100km alatt max szintrőlé a min felirat alá ment a szervoolaj szintje.
LeKlein | 2011-02-11 13:30 mazda-auto.hu részére
köszi a választ.
100km alatt max a min felirat alá ment a szervoolaj szintje.
nagykaroly78 | 2011-02-11 13:29
LaszloM6 és dana mentek az email-ek.
LaszloM6 | 2011-02-11 12:53 nagykaroly78 részére
Helló nagykaroly78
Érdekelne a dolog, csak ha kérhetek olyat hogy küldjél nekem képeket, és egy árat, a lacsika86@citromail.hu e-mailra.
Köszi
dana | 2011-02-11 12:45 nagykaroly78 részére
Engem is érdekelne a 17-es felni, küldenél képet a dana@josa.hu címre?!? Köszi!
mazda-auto.hu | 2011-02-11 12:27 LeKlein részére
1.Etilén bázisú fagyállót kell használni. 2. Kérdés, hogy a szivattyú folyik, vagy a vezetékelés, esetleg a kormánymű? Az első szerelésű csövek szoktak elsősorban kidörzsölödni.