2025. Június 6. Péntek - Norbert

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2011-02-11 16:18 toget részére

Ha ez egy dízel, akkor a kettős tömegű lendkerékkel is lehet probléma, bár az inkább nem csak váltás közben jelentkezne. Elképzelhető, hogy angyon hirtelen fog a kuplung. Ez általában tárcsa, vagy/és szerkezet hiba.

toget | 2011-02-11 16:07

Tisztelt Mazda-Autó,

Önöknek mi a véleménye a következő hibajelenségről, mi okozhatja?
Az autó váltásnál, a kuplung visszaengedésénél rúg egyet, hidegen ez elég durva szokott lenni, így általában vagy megvárom, míg leesik a fordulat alapjáratra, mielőtt elindulok, vagy nagyon óvatosan engedem vissza a kuplungot, mert eszeveszett módon rúg egyet. Ez a hibajelenség erőteljesebben 3000-es fordulat felett jön elő, viszont emelkedőn magasabb fordulaton, így valószínű, hogy nagyobb nyomaték hozza ki ezt a hibát inkább. Ha lefelé váltok (kanyar előtt pl.) akkor is, ha 2.-ba visszarakom, szintén rúg, viszont ha 3.-ba (alacsonyabb fordulatszámon marad), akkor semmi baja nincs. Motortartó bak volt cserélve az autóban 5-8e km-el ezelőtt, amitől stabilabb lett a kocsi, de nem szűnt meg a hiba.

toget

mazda-auto.hu | 2011-02-11 16:02 szab8814 részére

Valószínűleg az üzemanyag nyomással, illetve hozamszabályzással van probléma. A legjobb esetben (lehet más is a probléma oka) alkatrésszel együtt 37900,-Ft a javítás nálunk.

szab8814 | 2011-02-11 15:07

Sziasztok,
egy diesel 6-osom van és néhány hete az alapjárat elég furcsán viselkedik. a normális 750 körüli fordulatról elkezd felpörögni 1000-1200-ig majd vissza, ezt csinálja kb. fél percig, négyszer ötször ugrál ebben a tartományban majd visszaáll a normál alapjárati fordulatra és onnantól megint ketyeg szépen, nem fullad le. Hidegen sosem csinálja, csak miután megyek vele 30-50 km-t. Van esetleg valami tippetek mi lehet a gond? köszi előre is a válaszokat!

LeKlein | 2011-02-11 13:31 mazda-auto.hu részére

köszi a választ.

100km alatt max szintrőlé a min felirat alá ment a szervoolaj szintje.

LeKlein | 2011-02-11 13:30 mazda-auto.hu részére

köszi a választ.

100km alatt max a min felirat alá ment a szervoolaj szintje.

nagykaroly78 | 2011-02-11 13:29

LaszloM6 és dana mentek az email-ek.

LaszloM6 | 2011-02-11 12:53 nagykaroly78 részére

Helló nagykaroly78

Érdekelne a dolog, csak ha kérhetek olyat hogy küldjél nekem képeket, és egy árat, a lacsika86@citromail.hu e-mailra.
Köszi

dana | 2011-02-11 12:45 nagykaroly78 részére

Engem is érdekelne a 17-es felni, küldenél képet a dana@josa.hu címre?!? Köszi!

mazda-auto.hu | 2011-02-11 12:27 LeKlein részére

1.Etilén bázisú fagyállót kell használni. 2. Kérdés, hogy a szivattyú folyik, vagy a vezetékelés, esetleg a kormánymű? Az első szerelésű csövek szoktak elsősorban kidörzsölödni.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda Furai

Ajtók száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm

Tengelytávolság: 2790
Ülések száma:   2

Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés:   középen hosszában

Szívómotor

Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata. 
Kamratérfogat (cm3):   3 x 654 = 1962       
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000 
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat

Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp

Végsebesség: ~290 km/h

Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.

Több autó