2025. December 19. Péntek - Viola

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2011-02-16 13:55 IMGM6 részére

Annyi minden okozhatja, hogy nehéz valamit is írni. Elképzelhető például, hogy a gázolaj áramlását akadályozza valami, ez pedig legnagyobb valószínűséggel a gázolajszűrő. Házilag esetleg a légszűrőház ellenőrizhető, elképzelhető, hogy belemászott valami.
Ha az motorolaj szint rendben, akkor el lehet indulni.

IMGM6 | 2011-02-16 11:36

Tisztelt Mazda-Autó!

Tegnap a 2004-es dízel M6-oson egy egy indítás után egy komoly hiba jelentkezett. Gázadásra a motor nagyon lassan nehezen pörög fel és nagyon erőtlen. Viszont hidegen és melegen is nagyon könnyen indul, az alapjárat látszólag tökéletes, sőt gázelvételnél mikor a fordulat visszaesik az alapjárat közelire, úgy-érezni, hogy visszaáll normális motorműködés, sőt mintha még a megfelelő erő is visszatérne. Van-e valami ötlete, hogy mi okozhatja a hibát?
Legnagyobb problémám az, hogy a legközelebbi komolyabb szerviz is mint. 50 km, nem tudom, hogy elmerjek- e indulni így vele, vagy esetleg lenne néhány egyszerűbb dolog amit érdemes lenne előtte egy „garázsszervizben” is ellenőrizni?

dana | 2011-02-16 09:47 várati részére

Hello! Én 10.000km-ként cserélem az olajat, mivel rövid távú városi használatban van inkább az autóm. Szerintem a szűrőt is érdemes lecserélni. 10.000-ként is elég mocskos! A gázolajszűrőt 30000-ként is le szoktam cserélni!

mazda-auto.hu | 2011-02-16 08:26 várati részére

Az olaj cseréje nagyobb jelentőségű, de én biztosan cserélném a szűrőt is, főleg egy dízel motorban.

várati | 2011-02-15 18:02

Kedves Mazda-auto!
Mivel én 10e kilóméterenként lecserélem az olajat,szerinted elegendő az olajszűrőt 20e km-nél cserélni?
Laikusként úgy gondolom nem koszolódhat el ilyen futásteljesítmény alatt,de a véleményed érdekelne!

mazda-auto.hu | 2011-02-15 16:06 gulyas_peter részére

Bátor cselekedet!
Nem, akkor kizárt! Lehet szálszakadásos gumi, leesett keréksúly, féltengely hiba, felni hiba, felni rögzítés hiba.

gulyas_peter | 2011-02-15 14:13 mazda-auto.hu részére

Tisztelt Mazda-autó!

Autópályán 140nél leállítottam az autót, tehát csk üresben gurult és a motor nem járt, de úgyis rázott! Ettől méglehet kettős tömegű lendkerék probléma?

mazda-auto.hu | 2011-02-15 13:50 mazda-auto.hu részére

Nyilván a hátsó tengelyre gondoltam a felni esetében, különben a kormányon is érezhető lenne.

mazda-auto.hu | 2011-02-15 13:50 gulyas_peter részére

Érezni kellene, hogy a futóműtől, esetleg a féltengelyektől, motortól ered a remegés. Dízelek esetében lehet például a kettős tömegű lendkerék, de egy nem tiszta kerékagyra vissza rögzített felni is okozhat ilyen remegést.

gulyas_peter | 2011-02-15 13:23

Sziasztok!

Olyan kérdésem van, hogy mitől lehet hogy az autó 100 km/h felett rázkódik, remeg! A kormány nem rázkódik! Gumik, futőmű rendben!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó