2025. Október 30. Csütörtök - Alfonz

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


IMGM6 | 2011-02-16 11:36

Tisztelt Mazda-Autó!

Tegnap a 2004-es dízel M6-oson egy egy indítás után egy komoly hiba jelentkezett. Gázadásra a motor nagyon lassan nehezen pörög fel és nagyon erőtlen. Viszont hidegen és melegen is nagyon könnyen indul, az alapjárat látszólag tökéletes, sőt gázelvételnél mikor a fordulat visszaesik az alapjárat közelire, úgy-érezni, hogy visszaáll normális motorműködés, sőt mintha még a megfelelő erő is visszatérne. Van-e valami ötlete, hogy mi okozhatja a hibát?
Legnagyobb problémám az, hogy a legközelebbi komolyabb szerviz is mint. 50 km, nem tudom, hogy elmerjek- e indulni így vele, vagy esetleg lenne néhány egyszerűbb dolog amit érdemes lenne előtte egy „garázsszervizben” is ellenőrizni?

dana | 2011-02-16 09:47 várati részére

Hello! Én 10.000km-ként cserélem az olajat, mivel rövid távú városi használatban van inkább az autóm. Szerintem a szűrőt is érdemes lecserélni. 10.000-ként is elég mocskos! A gázolajszűrőt 30000-ként is le szoktam cserélni!

mazda-auto.hu | 2011-02-16 08:26 várati részére

Az olaj cseréje nagyobb jelentőségű, de én biztosan cserélném a szűrőt is, főleg egy dízel motorban.

várati | 2011-02-15 18:02

Kedves Mazda-auto!
Mivel én 10e kilóméterenként lecserélem az olajat,szerinted elegendő az olajszűrőt 20e km-nél cserélni?
Laikusként úgy gondolom nem koszolódhat el ilyen futásteljesítmény alatt,de a véleményed érdekelne!

mazda-auto.hu | 2011-02-15 16:06 gulyas_peter részére

Bátor cselekedet!
Nem, akkor kizárt! Lehet szálszakadásos gumi, leesett keréksúly, féltengely hiba, felni hiba, felni rögzítés hiba.

gulyas_peter | 2011-02-15 14:13 mazda-auto.hu részére

Tisztelt Mazda-autó!

Autópályán 140nél leállítottam az autót, tehát csk üresben gurult és a motor nem járt, de úgyis rázott! Ettől méglehet kettős tömegű lendkerék probléma?

mazda-auto.hu | 2011-02-15 13:50 mazda-auto.hu részére

Nyilván a hátsó tengelyre gondoltam a felni esetében, különben a kormányon is érezhető lenne.

mazda-auto.hu | 2011-02-15 13:50 gulyas_peter részére

Érezni kellene, hogy a futóműtől, esetleg a féltengelyektől, motortól ered a remegés. Dízelek esetében lehet például a kettős tömegű lendkerék, de egy nem tiszta kerékagyra vissza rögzített felni is okozhat ilyen remegést.

gulyas_peter | 2011-02-15 13:23

Sziasztok!

Olyan kérdésem van, hogy mitől lehet hogy az autó 100 km/h felett rázkódik, remeg! A kormány nem rázkódik! Gumik, futőmű rendben!

szab8814 | 2011-02-15 13:20 mazda-auto.hu részére

Tisztelt Mazda-Autó!
Köszönöm szépen a választ!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó