2025. December 19. Péntek - Viola
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda RX-8 motor probléma megelőzés II.
Le Mans-i 23 óra egyedül. Luigi Chinetti.
A hengerfal olajháztartása, kenése.
Mazda 3 Sport 2.0i
Összkerékhajtású lesz az új Mazda3 MPS?
Friss topikok:
Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda6 Mazda3 Még több fórum téma
Jaguar XJ-13 1964
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm
Tengelytávolság: 2438 mm
Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban
Szelepek száma: 24
Furat/löket: 87 / 70 mm
Sűrítési viszony: 10,4:1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Lökettérfogat (cm3): 4994
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min): 523/ 6300
Sebességfokozatok száma: 5
Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat
Végsebesség: 274 km/h
Mindössze 1 darab példány készült.
Több autó










mazda-auto.hu | 2011-02-16 13:55 IMGM6 részére
Annyi minden okozhatja, hogy nehéz valamit is írni. Elképzelhető például, hogy a gázolaj áramlását akadályozza valami, ez pedig legnagyobb valószínűséggel a gázolajszűrő. Házilag esetleg a légszűrőház ellenőrizhető, elképzelhető, hogy belemászott valami.
Ha az motorolaj szint rendben, akkor el lehet indulni.
IMGM6 | 2011-02-16 11:36
Tisztelt Mazda-Autó!
Tegnap a 2004-es dízel M6-oson egy egy indítás után egy komoly hiba jelentkezett. Gázadásra a motor nagyon lassan nehezen pörög fel és nagyon erőtlen. Viszont hidegen és melegen is nagyon könnyen indul, az alapjárat látszólag tökéletes, sőt gázelvételnél mikor a fordulat visszaesik az alapjárat közelire, úgy-érezni, hogy visszaáll normális motorműködés, sőt mintha még a megfelelő erő is visszatérne. Van-e valami ötlete, hogy mi okozhatja a hibát?
Legnagyobb problémám az, hogy a legközelebbi komolyabb szerviz is mint. 50 km, nem tudom, hogy elmerjek- e indulni így vele, vagy esetleg lenne néhány egyszerűbb dolog amit érdemes lenne előtte egy „garázsszervizben” is ellenőrizni?
dana | 2011-02-16 09:47 várati részére
Hello! Én 10.000km-ként cserélem az olajat, mivel rövid távú városi használatban van inkább az autóm. Szerintem a szűrőt is érdemes lecserélni. 10.000-ként is elég mocskos! A gázolajszűrőt 30000-ként is le szoktam cserélni!
mazda-auto.hu | 2011-02-16 08:26 várati részére
Az olaj cseréje nagyobb jelentőségű, de én biztosan cserélném a szűrőt is, főleg egy dízel motorban.
várati | 2011-02-15 18:02
Kedves Mazda-auto!
Mivel én 10e kilóméterenként lecserélem az olajat,szerinted elegendő az olajszűrőt 20e km-nél cserélni?
Laikusként úgy gondolom nem koszolódhat el ilyen futásteljesítmény alatt,de a véleményed érdekelne!
mazda-auto.hu | 2011-02-15 16:06 gulyas_peter részére
Bátor cselekedet!
Nem, akkor kizárt! Lehet szálszakadásos gumi, leesett keréksúly, féltengely hiba, felni hiba, felni rögzítés hiba.
gulyas_peter | 2011-02-15 14:13 mazda-auto.hu részére
Tisztelt Mazda-autó!
Autópályán 140nél leállítottam az autót, tehát csk üresben gurult és a motor nem járt, de úgyis rázott! Ettől méglehet kettős tömegű lendkerék probléma?
mazda-auto.hu | 2011-02-15 13:50 mazda-auto.hu részére
Nyilván a hátsó tengelyre gondoltam a felni esetében, különben a kormányon is érezhető lenne.
mazda-auto.hu | 2011-02-15 13:50 gulyas_peter részére
Érezni kellene, hogy a futóműtől, esetleg a féltengelyektől, motortól ered a remegés. Dízelek esetében lehet például a kettős tömegű lendkerék, de egy nem tiszta kerékagyra vissza rögzített felni is okozhat ilyen remegést.
gulyas_peter | 2011-02-15 13:23
Sziasztok!
Olyan kérdésem van, hogy mitől lehet hogy az autó 100 km/h felett rázkódik, remeg! A kormány nem rázkódik! Gumik, futőmű rendben!