2025. Július 11. Péntek - Nóra, Lili

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Fecó | 2011-02-21 19:29 LaszloM6 részére

Szervusztok.
Biztos stimmel.Ez a gumiméret tuti hogy jó,az enyém is ezen gurul.

LaszloM6 | 2011-02-21 17:08

Tisztelt Mazda Auto

Az új m6 (2008-tól)-on lévő felni kompatibilis a régebbi típusokkal(2003)??
például :
7×17-es 5×114,3-as ET60
215/50 R17

gulyas_peter | 2011-02-21 15:11

Tisztelt MAzda-autó!

Önöknél mennyibe kerül az olajlehúzó gyűrű, és mekkora munka annak kicserélése?

Illetve magas olajfogyasztásnál mit érdemes még megnézni?

KR | 2011-02-21 13:08

Hello!Erdeklodok, hogy Mazda 6 eseten melyik az az evjarat ahol mar kijavitottak az elso fenyszorok magassagallito motorjat? Vagy esetleg javitasra van lehetoseg?

mazda-auto.hu | 2011-02-21 12:37 dana részére

Köszönjük a visszajelzést!
Igen, az eltömődött szűrő gázolaj áramlásával szembeni megnövekedett ellenállása gondot okoz.

dana | 2011-02-21 11:47 dana részére

Oké hogy feljebb van a szűrő mint a teknő alja, de akkor is sok olaj kifolyik nem?

dana | 2011-02-21 11:45 mazda-auto.hu részére

Hello! Egy régebbi problémára írok hogy megoldódott. Kérdeztem hogy mitől lehet az hogy gyorsításkor 3-asba 3500-3700-as fordulatnál 4-esbe meg már olyan 3000-nél megtorpant az autó és nem gyorsult tovább. Még icit rángatott is. MEgvolt az olajcsere, szűrőcsere, légszűrő csere és persze a fő okozónak vélt üzemanyag szűrő csere is. Hát mit mondjak elég koszos volt az ÜA-szűrő. Csere óta szépen muzsikál akár 5000-es fordulattal is!

dana | 2011-02-21 11:35 majdnemmérnök részére

Szia Majdnemmérnök!

Ezt az 5000km-es olajszűrő cserét még mindig nem értem?!? Hogyan oldod meg hogy ne follyon ki az olaj? Ha még nagyon gyors is vagy 2-3 liter biztosan kifolyik! Meg szerintem nem egy tiszta munka! Vagy a motort kiveszed és hátradöntöd??? ?

gulyas_peter | 2011-02-21 11:07 majdnemmérnök részére

Szia Majdnemmérnök!

Köszi a válaszod!

Ha a turbó a hibás, annak van valami érezhető jele igaz? Gondolom nem úgy megy a kocsi. sajna nem értek hozzá :))))

Helyileg Székesfehérváron vagyok!

Van itt valaki székesfehérvári?

majdnemmérnök | 2011-02-20 19:28 gulyas_peter részére

Szia Péter!
Nehéz okosnak lenni,a turbót le lehet venni és felújítással foglalkozó szervizben megnézetni,ha ez a gond akkor megúszhatod kb 80-ezerből.A turbót te magad is tudod ellenőrizni.
1-le kell venni a levegőszűrőtől érkező gumicsövet
2-a nyiláson benézve látsz egy tengelyt amin rajta van egy kompresszorlapát
3-megfogod kézzel a tengelyvéget és megmozgatod
-fel-le mozognia kell hiszen olajon fut,ez a mozgás kb 2 mm.
-tengelyirányban is meg kell mozgatni ha mozog meg van a gond
ha tengelyirányban sem mozog akkor kell az olajlehúzó gyűrűnél keresni a hibát.
Én a helyedben megnézetném a turbót mielőtt a motort megbontanám.Nem tudom hol tartózkodol országon belül Nyírbátorban van egy nagyon jó turbós.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó