2025. Augusztus 8. Péntek - László
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
Kétmillió Mazda6.
Grammok, grammok, kilogrammok...
Még több Skyactiv váltó.
Magyarország: háromból két motorolaj hamis.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda 6 GH "beázás" Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 (minden ami szerviz) Még több fórum téma
Lancia Rallye 037 Stradale 1982.
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm
Tengelytávolság: 2440 mm
Hasmagasság:
Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)
Szelepek száma: 8
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Furat/löket: 84 / 90 mm
Sűrítési viszony: 7,5:1
Feltöltés: Abarth kompresszor
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt keresztben
Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor
Sebességfokozatok száma: 5
Hajtás: Hátsókerék
Lökettérfogat (cm3): 1995
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 226 / 5000
Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.
Végsebesség: 220 km/h
Több autó
gulyas_peter | 2011-02-22 16:24
Sziasztok!
Székesfehérvári tag van közülünk?
mazda-auto.hu | 2011-02-22 12:33 Fecó részére
Azzal éppen az első generációs ET száma érhető el. Viszont arra figyelni kell ha a tőcsavarok nem lesznek cserélve, hogy hét teljes fordulatot lehessen húzni a kerékanyákon. Általában 5mm szélesítő tárcsa esetén még lehet, de felnifüggő is a dolog.
Fecó | 2011-02-22 10:02
Szervusztok.
Nekem van használaton kívül Hatos felni szélesítő karikám,(szemre 4-5 mm vastag lehet).
Amikor vettem a gyári felniket,akkor adták a felnikhez.1 e/db odaadhatom.
Ha esetleg érdekel jelezd,azért írok egy címet.
hora.f@monornet.hu
mazda-auto.hu | 2011-02-22 08:22 LaszloM6 részére
A felni felszerelhető, viszont nyomtávszélesítő nélkül nem mutat valami jól, hiszen 5 mm-rel beljebb van a külső perem, mint a első generációs Hatosok esetében. A gyári 17-es Mazda6 2002-2007 gumiméret pedig 215/45R17.
mazda-auto.hu | 2011-02-22 08:17 gulyas_peter részére
Komplett gyűrűszett van 97215,-Ft-ért. Ezek cseréjéhez viszont le kell venni a hengerfejet, így egy 30558,-Ft-os hengerfej tömítésre, illetve az injektor tömítésekre (kis tétel) is szükség van. A vezérműszíjat is le kell lazítani, így ha régen volt cserélve, akkor nem igazán szabad a használt szíjat visszatenni. A munkadíj is elérheti a 25-30e Ft-ot, melyben az olajteknő tömítése is benne van. Viszont valóban célszerű először a turbót ellenőrizni, mivel ez könnyebben elérhető, de általában sajnos a sok motorolaj elégetése a gyűrűk leragadását, kopását okozza, így a jó turbó még nem biztos, hogy megoldja a gondokat.
Fecó | 2011-02-21 20:32 Fecó részére
15'az a gyári lemezfelni
Fecó | 2011-02-21 20:28 LaszloM6 részére
Még annyi.
A téli a gyári 15" 195/65/15 gumi,az itt-ott már néhányszor a doblemezvédő műanyagba(csak elöl bele vert/ért).
Míg a gyári 17" alú ezzel az 215/50/17 sosem koccolt,(nyári)amikor öten ültünk az autóban ,annyira nem rugózott be egyenletlen úton hátul hogy beleért volna a doblemezbe a kerék,(ja és nincs peremezve az ív).
majdnemmérnök | 2011-02-21 19:47 gulyas_peter részére
Szia Péter!
A turbó hibának legtöbbször a túlzott olajfogyasztás a jele,menetdinamikában nem biztos,hogy észre lehet venni,mert folyamatosan alakul ki és szépen hozzászoksz.
majdnemmérnök | 2011-02-21 19:42 dana részére
Szia Dana!
Csak a szűrőben lévő olaj folyik ki,ha az új szűrőt nem töltöd fel akkor is jó.
Az olajteknőből az olaj nem tud kifolyni az olajszűrő csatlakozásnál.A művelet után egy kis féktisztító és szép tiszta minden.
LaszloM6 | 2011-02-21 19:41 Fecó részére
Köszönöm....