2025. Június 21. Szombat - Alajos
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda6 Még több fórum téma
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm
Tengelytávolság: 2548 mm
Hasmagasság:
Gumiméret elöl: 205/70-15
Gumiméret hátul: 225/70-15
Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm
Sűrítési viszony: 10,25 : 1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt, hosszában
Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok
Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)
Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 6974
Szelepvezérlés típusa:
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min): 664/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp
Végsebesség: 290 km/h
Több autó
gulyas_peter | 2011-02-22 16:24
Sziasztok!
Székesfehérvári tag van közülünk?
mazda-auto.hu | 2011-02-22 12:33 Fecó részére
Azzal éppen az első generációs ET száma érhető el. Viszont arra figyelni kell ha a tőcsavarok nem lesznek cserélve, hogy hét teljes fordulatot lehessen húzni a kerékanyákon. Általában 5mm szélesítő tárcsa esetén még lehet, de felnifüggő is a dolog.
Fecó | 2011-02-22 10:02
Szervusztok.
Nekem van használaton kívül Hatos felni szélesítő karikám,(szemre 4-5 mm vastag lehet).
Amikor vettem a gyári felniket,akkor adták a felnikhez.1 e/db odaadhatom.
Ha esetleg érdekel jelezd,azért írok egy címet.
hora.f@monornet.hu
mazda-auto.hu | 2011-02-22 08:22 LaszloM6 részére
A felni felszerelhető, viszont nyomtávszélesítő nélkül nem mutat valami jól, hiszen 5 mm-rel beljebb van a külső perem, mint a első generációs Hatosok esetében. A gyári 17-es Mazda6 2002-2007 gumiméret pedig 215/45R17.
mazda-auto.hu | 2011-02-22 08:17 gulyas_peter részére
Komplett gyűrűszett van 97215,-Ft-ért. Ezek cseréjéhez viszont le kell venni a hengerfejet, így egy 30558,-Ft-os hengerfej tömítésre, illetve az injektor tömítésekre (kis tétel) is szükség van. A vezérműszíjat is le kell lazítani, így ha régen volt cserélve, akkor nem igazán szabad a használt szíjat visszatenni. A munkadíj is elérheti a 25-30e Ft-ot, melyben az olajteknő tömítése is benne van. Viszont valóban célszerű először a turbót ellenőrizni, mivel ez könnyebben elérhető, de általában sajnos a sok motorolaj elégetése a gyűrűk leragadását, kopását okozza, így a jó turbó még nem biztos, hogy megoldja a gondokat.
Fecó | 2011-02-21 20:32 Fecó részére
15'az a gyári lemezfelni
Fecó | 2011-02-21 20:28 LaszloM6 részére
Még annyi.
A téli a gyári 15" 195/65/15 gumi,az itt-ott már néhányszor a doblemezvédő műanyagba(csak elöl bele vert/ért).
Míg a gyári 17" alú ezzel az 215/50/17 sosem koccolt,(nyári)amikor öten ültünk az autóban ,annyira nem rugózott be egyenletlen úton hátul hogy beleért volna a doblemezbe a kerék,(ja és nincs peremezve az ív).
majdnemmérnök | 2011-02-21 19:47 gulyas_peter részére
Szia Péter!
A turbó hibának legtöbbször a túlzott olajfogyasztás a jele,menetdinamikában nem biztos,hogy észre lehet venni,mert folyamatosan alakul ki és szépen hozzászoksz.
majdnemmérnök | 2011-02-21 19:42 dana részére
Szia Dana!
Csak a szűrőben lévő olaj folyik ki,ha az új szűrőt nem töltöd fel akkor is jó.
Az olajteknőből az olaj nem tud kifolyni az olajszűrő csatlakozásnál.A művelet után egy kis féktisztító és szép tiszta minden.
LaszloM6 | 2011-02-21 19:41 Fecó részére
Köszönöm....