2025. Május 1. Csütörtök - Fülöp
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda3 MPS Turbó 4x4, 300 lóerővel?
Mazda RX-8 műszer beépítés.
Diéta MAZDA módra.
Mazda Skyactive-D 1,5 motor.
Mazda3 teszt.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Mazda Furai
Ajtók száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm
Tengelytávolság: 2790
Ülések száma: 2
Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés: középen hosszában
Szívómotor
Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata.
Kamratérfogat (cm3): 3 x 654 = 1962
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat
Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp
Végsebesség: ~290 km/h
Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.
Több autó
mazda-auto.hu | 2011-02-22 08:22 LaszloM6 részére
A felni felszerelhető, viszont nyomtávszélesítő nélkül nem mutat valami jól, hiszen 5 mm-rel beljebb van a külső perem, mint a első generációs Hatosok esetében. A gyári 17-es Mazda6 2002-2007 gumiméret pedig 215/45R17.
mazda-auto.hu | 2011-02-22 08:17 gulyas_peter részére
Komplett gyűrűszett van 97215,-Ft-ért. Ezek cseréjéhez viszont le kell venni a hengerfejet, így egy 30558,-Ft-os hengerfej tömítésre, illetve az injektor tömítésekre (kis tétel) is szükség van. A vezérműszíjat is le kell lazítani, így ha régen volt cserélve, akkor nem igazán szabad a használt szíjat visszatenni. A munkadíj is elérheti a 25-30e Ft-ot, melyben az olajteknő tömítése is benne van. Viszont valóban célszerű először a turbót ellenőrizni, mivel ez könnyebben elérhető, de általában sajnos a sok motorolaj elégetése a gyűrűk leragadását, kopását okozza, így a jó turbó még nem biztos, hogy megoldja a gondokat.
Fecó | 2011-02-21 20:32 Fecó részére
15'az a gyári lemezfelni
Fecó | 2011-02-21 20:28 LaszloM6 részére
Még annyi.
A téli a gyári 15" 195/65/15 gumi,az itt-ott már néhányszor a doblemezvédő műanyagba(csak elöl bele vert/ért).
Míg a gyári 17" alú ezzel az 215/50/17 sosem koccolt,(nyári)amikor öten ültünk az autóban ,annyira nem rugózott be egyenletlen úton hátul hogy beleért volna a doblemezbe a kerék,(ja és nincs peremezve az ív).
majdnemmérnök | 2011-02-21 19:47 gulyas_peter részére
Szia Péter!
A turbó hibának legtöbbször a túlzott olajfogyasztás a jele,menetdinamikában nem biztos,hogy észre lehet venni,mert folyamatosan alakul ki és szépen hozzászoksz.
majdnemmérnök | 2011-02-21 19:42 dana részére
Szia Dana!
Csak a szűrőben lévő olaj folyik ki,ha az új szűrőt nem töltöd fel akkor is jó.
Az olajteknőből az olaj nem tud kifolyni az olajszűrő csatlakozásnál.A művelet után egy kis féktisztító és szép tiszta minden.
LaszloM6 | 2011-02-21 19:41 Fecó részére
Köszönöm....
Fecó | 2011-02-21 19:29 LaszloM6 részére
Szervusztok.
Biztos stimmel.Ez a gumiméret tuti hogy jó,az enyém is ezen gurul.
LaszloM6 | 2011-02-21 17:08
Tisztelt Mazda Auto
Az új m6 (2008-tól)-on lévő felni kompatibilis a régebbi típusokkal(2003)??
például :
7×17-es 5×114,3-as ET60
215/50 R17
gulyas_peter | 2011-02-21 15:11
Tisztelt MAzda-autó!
Önöknél mennyibe kerül az olajlehúzó gyűrű, és mekkora munka annak kicserélése?
Illetve magas olajfogyasztásnál mit érdemes még megnézni?