2025. Június 21. Szombat - Alajos

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


gulyas_peter | 2011-02-22 16:24

Sziasztok!

Székesfehérvári tag van közülünk?

mazda-auto.hu | 2011-02-22 12:33 Fecó részére

Azzal éppen az első generációs ET száma érhető el. Viszont arra figyelni kell ha a tőcsavarok nem lesznek cserélve, hogy hét teljes fordulatot lehessen húzni a kerékanyákon. Általában 5mm szélesítő tárcsa esetén még lehet, de felnifüggő is a dolog.

Fecó | 2011-02-22 10:02

Szervusztok.
Nekem van használaton kívül Hatos felni szélesítő karikám,(szemre 4-5 mm vastag lehet).
Amikor vettem a gyári felniket,akkor adták a felnikhez.1 e/db odaadhatom.
Ha esetleg érdekel jelezd,azért írok egy címet.
hora.f@monornet.hu

mazda-auto.hu | 2011-02-22 08:22 LaszloM6 részére

A felni felszerelhető, viszont nyomtávszélesítő nélkül nem mutat valami jól, hiszen 5 mm-rel beljebb van a külső perem, mint a első generációs Hatosok esetében. A gyári 17-es Mazda6 2002-2007 gumiméret pedig 215/45R17.

mazda-auto.hu | 2011-02-22 08:17 gulyas_peter részére

Komplett gyűrűszett van 97215,-Ft-ért. Ezek cseréjéhez viszont le kell venni a hengerfejet, így egy 30558,-Ft-os hengerfej tömítésre, illetve az injektor tömítésekre (kis tétel) is szükség van. A vezérműszíjat is le kell lazítani, így ha régen volt cserélve, akkor nem igazán szabad a használt szíjat visszatenni. A munkadíj is elérheti a 25-30e Ft-ot, melyben az olajteknő tömítése is benne van. Viszont valóban célszerű először a turbót ellenőrizni, mivel ez könnyebben elérhető, de általában sajnos a sok motorolaj elégetése a gyűrűk leragadását, kopását okozza, így a jó turbó még nem biztos, hogy megoldja a gondokat.

Fecó | 2011-02-21 20:32 Fecó részére

15'az a gyári lemezfelni

Fecó | 2011-02-21 20:28 LaszloM6 részére

Még annyi.
A téli a gyári 15" 195/65/15 gumi,az itt-ott már néhányszor a doblemezvédő műanyagba(csak elöl bele vert/ért).
Míg a gyári 17" alú ezzel az 215/50/17 sosem koccolt,(nyári)amikor öten ültünk az autóban ,annyira nem rugózott be egyenletlen úton hátul hogy beleért volna a doblemezbe a kerék,(ja és nincs peremezve az ív).

majdnemmérnök | 2011-02-21 19:47 gulyas_peter részére

Szia Péter!
A turbó hibának legtöbbször a túlzott olajfogyasztás a jele,menetdinamikában nem biztos,hogy észre lehet venni,mert folyamatosan alakul ki és szépen hozzászoksz.

majdnemmérnök | 2011-02-21 19:42 dana részére

Szia Dana!
Csak a szűrőben lévő olaj folyik ki,ha az új szűrőt nem töltöd fel akkor is jó.
Az olajteknőből az olaj nem tud kifolyni az olajszűrő csatlakozásnál.A művelet után egy kis féktisztító és szép tiszta minden.

LaszloM6 | 2011-02-21 19:41 Fecó részére

Köszönöm....

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó