2025. Augusztus 8. Péntek - László

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Balint01 | 2011-02-28 09:41 nagyand részére

ablaktörlők le
műanyag rács le
vízösszefolyó vájú le
gázolaj szúrő ház ki
és máris hozzáférsz a kályhához:)

mazda-auto.hu | 2011-02-28 09:39 endru részére

A gyárban beszerelt eredeti szervócső még alumínium volt, de az új cseredarab már acélból van. Az alumínium csövet nem érdemes hegeszteni, ha ennyibe kerül a gyári új acélcső.

mazda-auto.hu | 2011-02-28 09:37 susugaga részére

A 2300-as benzines maximális teljesítményét éppen 6500-as percenkénti főtengely fordulatszámon adja le. Ennél csak minimálisan több a megengedett maximális fordulatszám, ahol a benzin-befecskendezés megszakad. A fordulatszámmérő órák gyakran csalnak +/- 10 százalékot.

gulyas_peter | 2011-02-28 08:16

Sziasztok!

Az alábbi jelenségre lettem figyelmes:

Meleg volt már a motor, mentem vele egy 100 km-t kb. Megálltam, leállítottama kocsit, és a kályha ment. A kocsi aljából pedig, jobb oldalon az első kerék körnéykén kék füst jött ki kb 10 másodpercig!

Azt szeretném megkérdezni, hogy a kályhának van ott vmi kivezetője, vagy végez e akályha valami koromtalanítást, vagy ez egyáltalán nem jó jel?

gulyas_peter | 2011-02-28 08:15

Sziasztok!

Az alábbi jelenségre lettem figyelmes:

Meleg volt már a motor, mentem vele egy 100 km-t kb. Megálltam, leállítottama kocsit, és a kályha ment. A kocsi aljából pedig, jobb oldalon az első kerék körnéykén kék füst jött ki kb 10 másodpercig!

Azt szeretném megkérdezni, hogy a kályhának van ott vmi kivezetője, vagy végez e akályha valami koromtalanítást, vagy ez egyáltalán nem jó jel?

nagyand | 2011-02-28 07:58

Köszönöm a tippeket a Webastóval kapcsolatba.Megfogom próbálni.Már gondolkodtam hogy kiszedem a helyéröl és megnézem mi lehet a baja, de ahogy nézegettem nem lehet egy egyszerü mutatvány kiszerelni. Ha esetleg valaki tud (útmutatót a kiszereléséhez képekkel illusztrálva az jól jönne.)

560Bálint részére.
Várom tapasztalatodat a szervizzel kapcsolatban.

koklar1 | 2011-02-27 12:41 dana részére

Ja és Nekem van bontva.Intercooler keretem,sárvédő tartóm,hamutartóm, és szivargyújtóm.Akkumulátor takaró az nem tudom,nekem csak az a pánt va ami fogja az akksit.

koklar1 | 2011-02-27 12:39 dana részére

Szia.Nekem ugyan ezt produkálta az autóm,szintén dízel.Kerékcsapágy volt!Lehet a csapágyat külön cserélni.Csak lehet hogy gépműhelyes mutatvány lesz, csonkállványt le kell szedni, és kikell préseltetni belőle, a másikat meg bele.Nekem így csinálták.

dana | 2011-02-27 12:03

Másik téma.
Egy barátom 6-os dízele pár hónapja a következőt műveli.

Jobb első keréktől 60-as tempó felett morgó zaj jön. Gyorsításkor hangosodik. Cseréltünk kereket, de ugyan úgy onnan jön a hang. Ha mondjuk 90-nel balos kanyarba belemgyünk erősebb a zaj, ha jobbos janyarba akkor megszűnik a kanyarban. Egyenesben ugyanúgy van zaj. Ránézésre nincs eltérés a két kerék dőlésén/összetartásán. Nem húz az autó semerre. Én kerékcsapágyra gondolok. Ha igen mennyi lenne és mennyi a szerelési költség? És lehet-e külön cserélni a csapágyat? Valakitől hallottam hogy lehet csak egyben van a tőcsavaros résszel?

dana | 2011-02-27 11:58 dana részére

Ja és szivargyújtó...

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm

Tengelytávolság: 2665 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 88 / 89 mm

Sűrítési viszony: 11,0:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 6 automata 

Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3):  6496    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min):     660/ 6500

Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3

Végsebesség: 337 km/h

Összesen 350 darab készült.

Több autó