2025. December 19. Péntek - Viola

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Balint01 | 2011-02-28 09:45 gulyas_peter részére

A kályha kivezető csöve a tüzfallal egyvonalban a füld fele áll. A füstölés a kályha elkokszosodására enged következtetni. Amíg begyújt nincs vele baj.

Balint01 | 2011-02-28 09:41 nagyand részére

ablaktörlők le
műanyag rács le
vízösszefolyó vájú le
gázolaj szúrő ház ki
és máris hozzáférsz a kályhához:)

mazda-auto.hu | 2011-02-28 09:39 endru részére

A gyárban beszerelt eredeti szervócső még alumínium volt, de az új cseredarab már acélból van. Az alumínium csövet nem érdemes hegeszteni, ha ennyibe kerül a gyári új acélcső.

mazda-auto.hu | 2011-02-28 09:37 susugaga részére

A 2300-as benzines maximális teljesítményét éppen 6500-as percenkénti főtengely fordulatszámon adja le. Ennél csak minimálisan több a megengedett maximális fordulatszám, ahol a benzin-befecskendezés megszakad. A fordulatszámmérő órák gyakran csalnak +/- 10 százalékot.

gulyas_peter | 2011-02-28 08:16

Sziasztok!

Az alábbi jelenségre lettem figyelmes:

Meleg volt már a motor, mentem vele egy 100 km-t kb. Megálltam, leállítottama kocsit, és a kályha ment. A kocsi aljából pedig, jobb oldalon az első kerék körnéykén kék füst jött ki kb 10 másodpercig!

Azt szeretném megkérdezni, hogy a kályhának van ott vmi kivezetője, vagy végez e akályha valami koromtalanítást, vagy ez egyáltalán nem jó jel?

gulyas_peter | 2011-02-28 08:15

Sziasztok!

Az alábbi jelenségre lettem figyelmes:

Meleg volt már a motor, mentem vele egy 100 km-t kb. Megálltam, leállítottama kocsit, és a kályha ment. A kocsi aljából pedig, jobb oldalon az első kerék körnéykén kék füst jött ki kb 10 másodpercig!

Azt szeretném megkérdezni, hogy a kályhának van ott vmi kivezetője, vagy végez e akályha valami koromtalanítást, vagy ez egyáltalán nem jó jel?

nagyand | 2011-02-28 07:58

Köszönöm a tippeket a Webastóval kapcsolatba.Megfogom próbálni.Már gondolkodtam hogy kiszedem a helyéröl és megnézem mi lehet a baja, de ahogy nézegettem nem lehet egy egyszerü mutatvány kiszerelni. Ha esetleg valaki tud (útmutatót a kiszereléséhez képekkel illusztrálva az jól jönne.)

560Bálint részére.
Várom tapasztalatodat a szervizzel kapcsolatban.

koklar1 | 2011-02-27 12:41 dana részére

Ja és Nekem van bontva.Intercooler keretem,sárvédő tartóm,hamutartóm, és szivargyújtóm.Akkumulátor takaró az nem tudom,nekem csak az a pánt va ami fogja az akksit.

koklar1 | 2011-02-27 12:39 dana részére

Szia.Nekem ugyan ezt produkálta az autóm,szintén dízel.Kerékcsapágy volt!Lehet a csapágyat külön cserélni.Csak lehet hogy gépműhelyes mutatvány lesz, csonkállványt le kell szedni, és kikell préseltetni belőle, a másikat meg bele.Nekem így csinálták.

dana | 2011-02-27 12:03

Másik téma.
Egy barátom 6-os dízele pár hónapja a következőt műveli.

Jobb első keréktől 60-as tempó felett morgó zaj jön. Gyorsításkor hangosodik. Cseréltünk kereket, de ugyan úgy onnan jön a hang. Ha mondjuk 90-nel balos kanyarba belemgyünk erősebb a zaj, ha jobbos janyarba akkor megszűnik a kanyarban. Egyenesben ugyanúgy van zaj. Ránézésre nincs eltérés a két kerék dőlésén/összetartásán. Nem húz az autó semerre. Én kerékcsapágyra gondolok. Ha igen mennyi lenne és mennyi a szerelési költség? És lehet-e külön cserélni a csapágyat? Valakitől hallottam hogy lehet csak egyben van a tőcsavaros résszel?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Jaguar XJ-13 1964

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm

Tengelytávolság: 2438 mm

Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 87 / 70 mm

Sűrítési viszony: 10,4:1  
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Lökettérfogat (cm3):     4994    
Szelepvezérlés típusa:   DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min):     523/ 6300

Sebességfokozatok száma: 5 

Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat

Végsebesség: 274 km/h

Mindössze 1 darab példány készült.

Több autó