2025. Május 1. Csütörtök - Fülöp
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda Skyactive-D 1,5 motor.
Mazda3 MPS Turbó 4x4, 300 lóerővel?
Mazda RX-8 műszer beépítés.
Diéta MAZDA módra.
Mazda3 teszt.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Lamborghini Countach QV 1985-1988.
Több autó
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm
Tengelytávolság: 2500 mm
Hasmagasság: 105 mm
Hengerek: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Motorbeépítés: hátsó tengely előtt hosszában
Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel)
Lökettérfogat (cm3): 5167
Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm
Sűrítési viszony: 9,5:1
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.
Gyártott darabszám: 610
Végsebesség: ~295-310 km/h
endru | 2011-03-01 07:08 mazda-auto.hu részére
Köszönöm.
Még egy kérdésem lenne,csak rádió a felszereltség,(2003.10.31)"bontott" komplett Bose szett ha van mennyibe kerül?
Egyébként amikor beindítom az autót olyan hangot hallok mintha a cd lézerolvasója megpörögne.Lehet hogy mégis cd fejegység van a panel mögött?Tudom ez távolról "okos" kérdés.
monguzka | 2011-02-28 21:37
van egy 2003-es mazda 6om 2.0dc eszi az olajat 2500km alatt 2l-ert nem füstöl, csak egy kicsit hideg indításkor ,nem csökkent a menet teljesítmény sem.az lehet hogy a kályha eszi az olajat?
DOXA | 2011-02-28 20:31 nagyand részére
Két éve 1szer csak nem működött a kályhám. Elötte sosem volt vele nyűg. Bementem a szervízbe, nézzék +. M6, 143Le, 2007. Rádugta a mókus a vaktokot, nézegette egy darabig, majd mondta, hogy ki van véve a pipa a négyzetből. Vagy valami ilyesmi. Mondom én nem pipázok, de tegye bele. És már működött is. Mondta, ezt csak a laptopjukkal lehetett, én meg hogy, senki nem dugta az autómra (ba). Szerintem a mai napig nincs rá magyarázat! Vagy mégis??
DOXA | 2011-02-28 20:31 nagyand részére
Két éve 1szer csak nem működött a kályhám. Elötte sosem volt vele nyűg. Bementem a szervízbe, nézzék +. M6, 143Le, 2007. Rádugta a mókus a vaktokot, nézegette egy darabig, majd mondta, hogy ki van véve a pipa a négyzetből. Vagy valami ilyesmi. Mondom én nem pipázok, de tegye bele. És már működött is. Mondta, ezt csak a laptopjukkal lehetett, én meg hogy, senki nem dugta az autómra (ba). Szerintem a mai napig nincs rá magyarázat! Vagy mégis??
majdnemmérnök | 2011-02-28 20:15
Sziasztok!
Hogyan lehet javítani a gyári halogén lámpa erősségén?Utólagos xenon kizárva, a hatóság keményen büntet.Valakinek van valamilyen ötlete?
Balint01 | 2011-02-28 14:24
A diagnosztikával elvileg belehet gyújtani és így egy huzamosabb ideig égetni, ez segíthet valamit.
De a végleges megoldás a szétszedés.
gulyas_peter | 2011-02-28 14:18 Balint01 részére
Szia Bálint01!
Nincs valami módszer a kályha kitisztítására?
Vagy csvak úgy lehetséges, hogy ha szétszedik?
Balint01 | 2011-02-28 14:12 nagyand részére
Az autó computere nem tiltja le . A kazánban külön computer van, ez hiba kódokat is tárol a kazánt érdemes lenne diagnosztizálni.Általában elkokszosodnak a szakaszos működés miatt vagy esetleg izzitó hiba. http://cardiagshop.com/index.php?lap=119
dana | 2011-02-28 14:10 nagyand részére
Nekem bejött...
dana | 2011-02-28 13:46 nagyand részére
Nagyand! Próbáltad az akksi saru levétel, vársz vagy 10 percet majd vissza a saru javítási módot?