2025. Október 29. Szerda - Nárcisz

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


nagyand | 2011-03-01 11:39 monguzka részére

Tudtommal a kélyhának semmi köze a motorban lévö motorolajhoz. (Nincs összeköttetésben kányha a motorolajjal. Az üzemanyagfogyással már ínkább összelehet kötni.) Cáfoljanak meg ha tévedek.

gulyas_peter | 2011-03-01 11:31 monguzka részére

Hello Monguzka!

Nekem is nagyon eszi az olajat a kocsi, és én sem veszek észre semmi füstölést és menetteljesítmény romlást sem.Én is gondoltam rá, csak még nem kérdeztem meg :)))

Nekem 1500km alatt evett meg kb 1,5 litert!

Azt mondták, hogy lehet a turbó lesz rossz! Hamarosan viszem szervízbe, bár előtte várok, hogy mit válaszolnak a kérdésedre!

Olajcsere óta ilyen vészes nekem az olajfogyi! Ugyanaz az olaj mint volt 5W40.

dana | 2011-03-01 10:08 endru részére

Van rajt egy hosszú nyilás, ahova lemezt tudsz bedugni? :)

endru | 2011-03-01 07:08 mazda-auto.hu részére

Köszönöm.
Még egy kérdésem lenne,csak rádió a felszereltség,(2003.10.31)"bontott" komplett Bose szett ha van mennyibe kerül?
Egyébként amikor beindítom az autót olyan hangot hallok mintha a cd lézerolvasója megpörögne.Lehet hogy mégis cd fejegység van a panel mögött?Tudom ez távolról "okos" kérdés.

monguzka | 2011-02-28 21:37

van egy 2003-es mazda 6om 2.0dc eszi az olajat 2500km alatt 2l-ert nem füstöl, csak egy kicsit hideg indításkor ,nem csökkent a menet teljesítmény sem.az lehet hogy a kályha eszi az olajat?

DOXA | 2011-02-28 20:31 nagyand részére

Két éve 1szer csak nem működött a kályhám. Elötte sosem volt vele nyűg. Bementem a szervízbe, nézzék +. M6, 143Le, 2007. Rádugta a mókus a vaktokot, nézegette egy darabig, majd mondta, hogy ki van véve a pipa a négyzetből. Vagy valami ilyesmi. Mondom én nem pipázok, de tegye bele. És már működött is. Mondta, ezt csak a laptopjukkal lehetett, én meg hogy, senki nem dugta az autómra (ba). Szerintem a mai napig nincs rá magyarázat! Vagy mégis??

DOXA | 2011-02-28 20:31 nagyand részére

Két éve 1szer csak nem működött a kályhám. Elötte sosem volt vele nyűg. Bementem a szervízbe, nézzék +. M6, 143Le, 2007. Rádugta a mókus a vaktokot, nézegette egy darabig, majd mondta, hogy ki van véve a pipa a négyzetből. Vagy valami ilyesmi. Mondom én nem pipázok, de tegye bele. És már működött is. Mondta, ezt csak a laptopjukkal lehetett, én meg hogy, senki nem dugta az autómra (ba). Szerintem a mai napig nincs rá magyarázat! Vagy mégis??

majdnemmérnök | 2011-02-28 20:15

Sziasztok!
Hogyan lehet javítani a gyári halogén lámpa erősségén?Utólagos xenon kizárva, a hatóság keményen büntet.Valakinek van valamilyen ötlete?

Balint01 | 2011-02-28 14:24

A diagnosztikával elvileg belehet gyújtani és így egy huzamosabb ideig égetni, ez segíthet valamit.
De a végleges megoldás a szétszedés.

gulyas_peter | 2011-02-28 14:18 Balint01 részére

Szia Bálint01!

Nincs valami módszer a kályha kitisztítására?
Vagy csvak úgy lehetséges, hogy ha szétszedik?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó