2025. Május 1. Csütörtök - Fülöp

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


gulyas_peter | 2011-02-28 10:12

Tisztelt Mazda-autó!

Köszönöm a válaszát!

És az lehetséges, hogy menet közben újra bekapcsol a kályha, ha a vízhőfok üzemmeleg?

Egy régebbi bejegyzésben olvastam, hogy a közös nyomócsöves rendszerek gyorsan hűlnek!

Lehet, hogy ezért megy a kályha néha, ha megtettünk kb 100 km-t?

mazda-auto.hu | 2011-02-28 10:07 gulyas_peter részére

Leállítás után még egy darabig mehet a kályha, az eredeti kémény kivezetése pedig ott van, ahol írtad.

mazda-auto.hu | 2011-02-28 10:05 dana részére

Oldalindex: 6863,-/db, tartó 2693,-Ft, tetócsom. takaró 1625,-Ft/db, antennának a CX-7-esét ajánlom, rövidebb és stabilabb, az ára pedig a fele a Hatosénak 7414,-Ft, intercooler terelő 24797,-Ft, utastér vil. 16956,-Ft, magassug. 28705,-Ft, nincs akksifedél, hamutartó 8177,-Ft, szivargyújtó 10033,-Ft. Ezek újak, hamarosan valószínűleg bontottunk is lesz mindenből, de még nincs.

Balint01 | 2011-02-28 09:54

Hello! fényszóró magasság ilító problémára van megoldás a lámpa cseréjén kívül? Cserélhető külön a magaság állító motor? Ha igen milyen árban van a motor? segítséget előre is köszi!

mazda-auto.hu | 2011-02-28 09:48 dana részére

Nagyszerú, reméljük tartósan jó lesz a motor. Az áramtalanítás egyáltalán nem rossz "találmány". :-)

mazda-auto.hu | 2011-02-28 09:46 dobaki2 részére

Lehet, a megoldandó feladatok viszont bonyolultabbak annál, mint első "pillantásra" látszanak. Azt viszonylag könnyű kivitelezni, hogy egy gombot nyomva tartva menjen az önindító. Viszont azt már nehezebb, hogy a kulcs felismerő indításgátló rendszer is működjön, hiszen ahhor a kulcsot az eredeti gyújtáskapcsolóba be kell helyezni és elfordítani, így viszont nincs értelme a nyomógombnak ( az új hatos "kártyás"). Még komolyabb azt megoldani, hogy a gombot csak rövid időre kell megnyomni, és az indítózás automatikus.

Balint01 | 2011-02-28 09:45 gulyas_peter részére

A kályha kivezető csöve a tüzfallal egyvonalban a füld fele áll. A füstölés a kályha elkokszosodására enged következtetni. Amíg begyújt nincs vele baj.

Balint01 | 2011-02-28 09:41 nagyand részére

ablaktörlők le
műanyag rács le
vízösszefolyó vájú le
gázolaj szúrő ház ki
és máris hozzáférsz a kályhához:)

mazda-auto.hu | 2011-02-28 09:39 endru részére

A gyárban beszerelt eredeti szervócső még alumínium volt, de az új cseredarab már acélból van. Az alumínium csövet nem érdemes hegeszteni, ha ennyibe kerül a gyári új acélcső.

mazda-auto.hu | 2011-02-28 09:37 susugaga részére

A 2300-as benzines maximális teljesítményét éppen 6500-as percenkénti főtengely fordulatszámon adja le. Ennél csak minimálisan több a megengedett maximális fordulatszám, ahol a benzin-befecskendezés megszakad. A fordulatszámmérő órák gyakran csalnak +/- 10 százalékot.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó