2025. Október 29. Szerda - Nárcisz
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Mazda 6 GH "beázás" Még több fórum téma
Gyártási időszak: 1971-1978
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm
Tengelytávolság: 2000 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 93,9 / 89 mm
Sűrítési viszony: 8,05:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor
Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)
Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 4930
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 440,6/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6
Végsebesség: 284 km/h
Gumiméret elöl: 205/70 VR15
Gumiméret hátul: 215/70 VR 15
Összesen 564 db készült.
Több autó










dana | 2011-02-28 10:44 mazda-auto.hu részére
Kösözönöm az árakat! Átgondolom még hogy mi a legfontosabb, Kb. Mikor lesznek bontott alkatrészek?
mazda-auto.hu | 2011-02-28 10:34 gulyas_peter részére
Igen, ezek elég jó hatásfokkal üzemelő motorok, így kevés a veszteséghő. Annyira, hogy hűvösebb időben akár menetközben is képes visszahűlni arra a határra a hűtővíz hőmérséklete, hogy a kályha bekapcsoljon. A gyári vízhőmérők mutatója viszonylag tág hőmérséklet tartományban jelez üzemmeleg állapotot, ahol nem is mozog a mutató.
dana | 2011-02-28 10:34 koklar1 részére
Hello koklar1!
Érdeklne a hmautartó és a szivargyújtó, meg a löhárító tartó is. A dana@josa.hu címre tudnál írni árakat és hogy milyen állapotban vannak, stb. Esetleg képet tudsz küldeni? Üdv!
gulyas_peter | 2011-02-28 10:12
Tisztelt Mazda-autó!
Köszönöm a válaszát!
És az lehetséges, hogy menet közben újra bekapcsol a kályha, ha a vízhőfok üzemmeleg?
Egy régebbi bejegyzésben olvastam, hogy a közös nyomócsöves rendszerek gyorsan hűlnek!
Lehet, hogy ezért megy a kályha néha, ha megtettünk kb 100 km-t?
mazda-auto.hu | 2011-02-28 10:07 gulyas_peter részére
Leállítás után még egy darabig mehet a kályha, az eredeti kémény kivezetése pedig ott van, ahol írtad.
mazda-auto.hu | 2011-02-28 10:05 dana részére
Oldalindex: 6863,-/db, tartó 2693,-Ft, tetócsom. takaró 1625,-Ft/db, antennának a CX-7-esét ajánlom, rövidebb és stabilabb, az ára pedig a fele a Hatosénak 7414,-Ft, intercooler terelő 24797,-Ft, utastér vil. 16956,-Ft, magassug. 28705,-Ft, nincs akksifedél, hamutartó 8177,-Ft, szivargyújtó 10033,-Ft. Ezek újak, hamarosan valószínűleg bontottunk is lesz mindenből, de még nincs.
Balint01 | 2011-02-28 09:54
Hello! fényszóró magasság ilító problémára van megoldás a lámpa cseréjén kívül? Cserélhető külön a magaság állító motor? Ha igen milyen árban van a motor? segítséget előre is köszi!
mazda-auto.hu | 2011-02-28 09:48 dana részére
Nagyszerú, reméljük tartósan jó lesz a motor. Az áramtalanítás egyáltalán nem rossz "találmány". :-)
mazda-auto.hu | 2011-02-28 09:46 dobaki2 részére
Lehet, a megoldandó feladatok viszont bonyolultabbak annál, mint első "pillantásra" látszanak. Azt viszonylag könnyű kivitelezni, hogy egy gombot nyomva tartva menjen az önindító. Viszont azt már nehezebb, hogy a kulcs felismerő indításgátló rendszer is működjön, hiszen ahhor a kulcsot az eredeti gyújtáskapcsolóba be kell helyezni és elfordítani, így viszont nincs értelme a nyomógombnak ( az új hatos "kártyás"). Még komolyabb azt megoldani, hogy a gombot csak rövid időre kell megnyomni, és az indítózás automatikus.
Balint01 | 2011-02-28 09:45 gulyas_peter részére
A kályha kivezető csöve a tüzfallal egyvonalban a füld fele áll. A füstölés a kályha elkokszosodására enged következtetni. Amíg begyújt nincs vele baj.