2025. Május 1. Csütörtök - Fülöp
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda3 (minden ami szerviz) Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm
Tengelytávolság: 2548 mm
Hasmagasság:
Gumiméret elöl: 205/70-15
Gumiméret hátul: 225/70-15
Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm
Sűrítési viszony: 10,25 : 1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt, hosszában
Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok
Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)
Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 6974
Szelepvezérlés típusa:
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min): 664/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp
Végsebesség: 290 km/h
Több autó
gulyas_peter | 2011-02-28 10:12
Tisztelt Mazda-autó!
Köszönöm a válaszát!
És az lehetséges, hogy menet közben újra bekapcsol a kályha, ha a vízhőfok üzemmeleg?
Egy régebbi bejegyzésben olvastam, hogy a közös nyomócsöves rendszerek gyorsan hűlnek!
Lehet, hogy ezért megy a kályha néha, ha megtettünk kb 100 km-t?
mazda-auto.hu | 2011-02-28 10:07 gulyas_peter részére
Leállítás után még egy darabig mehet a kályha, az eredeti kémény kivezetése pedig ott van, ahol írtad.
mazda-auto.hu | 2011-02-28 10:05 dana részére
Oldalindex: 6863,-/db, tartó 2693,-Ft, tetócsom. takaró 1625,-Ft/db, antennának a CX-7-esét ajánlom, rövidebb és stabilabb, az ára pedig a fele a Hatosénak 7414,-Ft, intercooler terelő 24797,-Ft, utastér vil. 16956,-Ft, magassug. 28705,-Ft, nincs akksifedél, hamutartó 8177,-Ft, szivargyújtó 10033,-Ft. Ezek újak, hamarosan valószínűleg bontottunk is lesz mindenből, de még nincs.
Balint01 | 2011-02-28 09:54
Hello! fényszóró magasság ilító problémára van megoldás a lámpa cseréjén kívül? Cserélhető külön a magaság állító motor? Ha igen milyen árban van a motor? segítséget előre is köszi!
mazda-auto.hu | 2011-02-28 09:48 dana részére
Nagyszerú, reméljük tartósan jó lesz a motor. Az áramtalanítás egyáltalán nem rossz "találmány". :-)
mazda-auto.hu | 2011-02-28 09:46 dobaki2 részére
Lehet, a megoldandó feladatok viszont bonyolultabbak annál, mint első "pillantásra" látszanak. Azt viszonylag könnyű kivitelezni, hogy egy gombot nyomva tartva menjen az önindító. Viszont azt már nehezebb, hogy a kulcs felismerő indításgátló rendszer is működjön, hiszen ahhor a kulcsot az eredeti gyújtáskapcsolóba be kell helyezni és elfordítani, így viszont nincs értelme a nyomógombnak ( az új hatos "kártyás"). Még komolyabb azt megoldani, hogy a gombot csak rövid időre kell megnyomni, és az indítózás automatikus.
Balint01 | 2011-02-28 09:45 gulyas_peter részére
A kályha kivezető csöve a tüzfallal egyvonalban a füld fele áll. A füstölés a kályha elkokszosodására enged következtetni. Amíg begyújt nincs vele baj.
Balint01 | 2011-02-28 09:41 nagyand részére
ablaktörlők le
műanyag rács le
vízösszefolyó vájú le
gázolaj szúrő ház ki
és máris hozzáférsz a kályhához:)
mazda-auto.hu | 2011-02-28 09:39 endru részére
A gyárban beszerelt eredeti szervócső még alumínium volt, de az új cseredarab már acélból van. Az alumínium csövet nem érdemes hegeszteni, ha ennyibe kerül a gyári új acélcső.
mazda-auto.hu | 2011-02-28 09:37 susugaga részére
A 2300-as benzines maximális teljesítményét éppen 6500-as percenkénti főtengely fordulatszámon adja le. Ennél csak minimálisan több a megengedett maximális fordulatszám, ahol a benzin-befecskendezés megszakad. A fordulatszámmérő órák gyakran csalnak +/- 10 százalékot.