2025. Június 21. Szombat - Alajos
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 1-4.
MOTOROLAJ 5-10.
Nincs messze a Mazda CX-3.
Kísérleti, és prototípus Mazda wankel motorok.
Mazda logó történelem.
Friss topikok:
Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda6 Még több fórum téma
Mazda RX-8 2002-2012.
Ajtók száma: 2+2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm
Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma: 4
Hengerelrendezés:
Kéttárcsás wankel elvű motor
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés: elöl, hosszában
Szívómotor, szekvencionális befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi
Kamratérfogat (cm3): 2 x 654 = 1308
Sűrítési viszony: 10,0:1
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500
Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.
Végsebesség: ~223, és ~235 km/h
Több autó
dana | 2011-02-28 10:44 mazda-auto.hu részére
Kösözönöm az árakat! Átgondolom még hogy mi a legfontosabb, Kb. Mikor lesznek bontott alkatrészek?
mazda-auto.hu | 2011-02-28 10:34 gulyas_peter részére
Igen, ezek elég jó hatásfokkal üzemelő motorok, így kevés a veszteséghő. Annyira, hogy hűvösebb időben akár menetközben is képes visszahűlni arra a határra a hűtővíz hőmérséklete, hogy a kályha bekapcsoljon. A gyári vízhőmérők mutatója viszonylag tág hőmérséklet tartományban jelez üzemmeleg állapotot, ahol nem is mozog a mutató.
dana | 2011-02-28 10:34 koklar1 részére
Hello koklar1!
Érdeklne a hmautartó és a szivargyújtó, meg a löhárító tartó is. A dana@josa.hu címre tudnál írni árakat és hogy milyen állapotban vannak, stb. Esetleg képet tudsz küldeni? Üdv!
gulyas_peter | 2011-02-28 10:12
Tisztelt Mazda-autó!
Köszönöm a válaszát!
És az lehetséges, hogy menet közben újra bekapcsol a kályha, ha a vízhőfok üzemmeleg?
Egy régebbi bejegyzésben olvastam, hogy a közös nyomócsöves rendszerek gyorsan hűlnek!
Lehet, hogy ezért megy a kályha néha, ha megtettünk kb 100 km-t?
mazda-auto.hu | 2011-02-28 10:07 gulyas_peter részére
Leállítás után még egy darabig mehet a kályha, az eredeti kémény kivezetése pedig ott van, ahol írtad.
mazda-auto.hu | 2011-02-28 10:05 dana részére
Oldalindex: 6863,-/db, tartó 2693,-Ft, tetócsom. takaró 1625,-Ft/db, antennának a CX-7-esét ajánlom, rövidebb és stabilabb, az ára pedig a fele a Hatosénak 7414,-Ft, intercooler terelő 24797,-Ft, utastér vil. 16956,-Ft, magassug. 28705,-Ft, nincs akksifedél, hamutartó 8177,-Ft, szivargyújtó 10033,-Ft. Ezek újak, hamarosan valószínűleg bontottunk is lesz mindenből, de még nincs.
Balint01 | 2011-02-28 09:54
Hello! fényszóró magasság ilító problémára van megoldás a lámpa cseréjén kívül? Cserélhető külön a magaság állító motor? Ha igen milyen árban van a motor? segítséget előre is köszi!
mazda-auto.hu | 2011-02-28 09:48 dana részére
Nagyszerú, reméljük tartósan jó lesz a motor. Az áramtalanítás egyáltalán nem rossz "találmány". :-)
mazda-auto.hu | 2011-02-28 09:46 dobaki2 részére
Lehet, a megoldandó feladatok viszont bonyolultabbak annál, mint első "pillantásra" látszanak. Azt viszonylag könnyű kivitelezni, hogy egy gombot nyomva tartva menjen az önindító. Viszont azt már nehezebb, hogy a kulcs felismerő indításgátló rendszer is működjön, hiszen ahhor a kulcsot az eredeti gyújtáskapcsolóba be kell helyezni és elfordítani, így viszont nincs értelme a nyomógombnak ( az új hatos "kártyás"). Még komolyabb azt megoldani, hogy a gombot csak rövid időre kell megnyomni, és az indítózás automatikus.
Balint01 | 2011-02-28 09:45 gulyas_peter részére
A kályha kivezető csöve a tüzfallal egyvonalban a füld fele áll. A füstölés a kályha elkokszosodására enged következtetni. Amíg begyújt nincs vele baj.