2025. December 19. Péntek - Viola
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Mazda RX-8 motor probléma megelőzés II.
A hengerfal olajháztartása, kenése.
Mazda 3 Sport 2.0i
Le Mans-i 23 óra egyedül. Luigi Chinetti.
Grammok, grammok, kilogrammok...
Friss topikok:
Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda6 Mazda3 Még több fórum téma
Ferrari 288 GTO 1984
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm
Tengelytávolság: 2450 mm
Hasmagasság: 120 mm
Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok
Szelepek száma: 32
Furat/löket: 80 / 71 mm
Sűrítési viszony: 7,6:1
Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt
Benzin befecskendezés
Sebességfokozatok száma: 5
Lökettérfogat (cm3): 2855
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 496/ 3800
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8
Végsebesség: 305 km/h
Több autó










gulyas_peter | 2011-02-28 14:18 Balint01 részére
Szia Bálint01!
Nincs valami módszer a kályha kitisztítására?
Vagy csvak úgy lehetséges, hogy ha szétszedik?
Balint01 | 2011-02-28 14:12 nagyand részére
Az autó computere nem tiltja le . A kazánban külön computer van, ez hiba kódokat is tárol a kazánt érdemes lenne diagnosztizálni.Általában elkokszosodnak a szakaszos működés miatt vagy esetleg izzitó hiba. http://cardiagshop.com/index.php?lap=119
dana | 2011-02-28 14:10 nagyand részére
Nekem bejött...
dana | 2011-02-28 13:46 nagyand részére
Nagyand! Próbáltad az akksi saru levétel, vársz vagy 10 percet majd vissza a saru javítási módot?
nagyand | 2011-02-28 13:29
Az lehetségeshogy nem is a Webasto kályhában van a hiba hanem az autó cumputere tiltotta le valami okból kifolyólag? Elöbb érdemes lenne csináltatnom márkaszervízben egy diagnosztikát hátha nem is a kályhával van a bibi és lehet hogy csak újra kellene indítani? Feltéve ha egyáltalán létezik ilyen verzió hogy újra lehet indítani.
Balint01 | 2011-02-28 12:51
Igen meg lehet oldani. A webasto árul hozzá gyári átalakító szettet, ez olyan 90 ezer körül mozog.
Ami tartalmaz:
- kábelköteget biztosítékokkal relével
-12v-os szivattyút
-időkapcsoló órát
- kipufogó csövet és dobot a kazánnak hogy ne ott elöl füstöljön
- meg a beszereléshez szükséges többi sallangot:)
dana | 2011-02-28 12:43 Balint01 részére
Ez logikus, és meg lehet oldani az állófűtés funkciót?
Balint01 | 2011-02-28 12:37 dana részére
A szellőztető ventilátor zúg. Az üzemanyag szivattyú kattog kb másodpercenként 1-2-t üzemállapotól függően. Víz szivattyú gyárilag nincs benne mivel kiegészítő fűtésként üzemel ha megy a motor és ielynkor a motor vízpumpája keringteti a vizet. külön 12v-os szivattyú akkor kell ha állófűtésként is akarod üzemeltetni a kazánt mivel ilyenkor nem megy a motor és nincs mi forgassa a vizet.
dana | 2011-02-28 12:29 Balint01 részére
Miért zúg a kazán? Csak van benne valami szivattyú? Vagy a gázolaj szivattyúja zúg? Vagy a füstkinyomó ventillátor?
Balint01 | 2011-02-28 12:10 nagyand részére
Igen megoldható, a kazánról lehúzod a vízcsöveket és egy közdarabbal és két bilincsel összetoldod. A csövek lehúzása előtt szorítsd el valamivel őket ,hogy ne folyjon el a hűtő víz. Ha nincs állófűtésé alakítva a kályhád akkor nincs benne szivattyú!