2025. Október 29. Szerda - Nárcisz

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Balint01 | 2011-02-28 14:12 nagyand részére

Az autó computere nem tiltja le . A kazánban külön computer van, ez hiba kódokat is tárol a kazánt érdemes lenne diagnosztizálni.Általában elkokszosodnak a szakaszos működés miatt vagy esetleg izzitó hiba. http://cardiagshop.com/index.php?lap=119

dana | 2011-02-28 14:10 nagyand részére

Nekem bejött...

dana | 2011-02-28 13:46 nagyand részére

Nagyand! Próbáltad az akksi saru levétel, vársz vagy 10 percet majd vissza a saru javítási módot?

nagyand | 2011-02-28 13:29

Az lehetségeshogy nem is a Webasto kályhában van a hiba hanem az autó cumputere tiltotta le valami okból kifolyólag? Elöbb érdemes lenne csináltatnom márkaszervízben egy diagnosztikát hátha nem is a kályhával van a bibi és lehet hogy csak újra kellene indítani? Feltéve ha egyáltalán létezik ilyen verzió hogy újra lehet indítani.

Balint01 | 2011-02-28 12:51

Igen meg lehet oldani. A webasto árul hozzá gyári átalakító szettet, ez olyan 90 ezer körül mozog.
Ami tartalmaz:
- kábelköteget biztosítékokkal relével
-12v-os szivattyút
-időkapcsoló órát
- kipufogó csövet és dobot a kazánnak hogy ne ott elöl füstöljön
- meg a beszereléshez szükséges többi sallangot:)

dana | 2011-02-28 12:43 Balint01 részére

Ez logikus, és meg lehet oldani az állófűtés funkciót?

Balint01 | 2011-02-28 12:37 dana részére

A szellőztető ventilátor zúg. Az üzemanyag szivattyú kattog kb másodpercenként 1-2-t üzemállapotól függően. Víz szivattyú gyárilag nincs benne mivel kiegészítő fűtésként üzemel ha megy a motor és ielynkor a motor vízpumpája keringteti a vizet. külön 12v-os szivattyú akkor kell ha állófűtésként is akarod üzemeltetni a kazánt mivel ilyenkor nem megy a motor és nincs mi forgassa a vizet.

dana | 2011-02-28 12:29 Balint01 részére

Miért zúg a kazán? Csak van benne valami szivattyú? Vagy a gázolaj szivattyúja zúg? Vagy a füstkinyomó ventillátor?

Balint01 | 2011-02-28 12:10 nagyand részére

Igen megoldható, a kazánról lehúzod a vízcsöveket és egy közdarabbal és két bilincsel összetoldod. A csövek lehúzása előtt szorítsd el valamivel őket ,hogy ne folyjon el a hűtő víz. Ha nincs állófűtésé alakítva a kályhád akkor nincs benne szivattyú!

nagyand | 2011-02-28 11:40 Balint01 részére

Köszönöm a segítséget.Megfogom próbálni. Igazából semmi életjelet nem mutat, a biztosítékot már ellenöriztem.Az megoldható,hogy kiszerelem a Webasto kályhát és annélkül megyek az autóval amíg meg nem csinálom vagy csináltatom magát a kályhát? Arra gondoltam hogy a vízcsöveket amik a kályha keringetö szivattyújára mennek "összekötöm egymással"ami a kályha üzemanyagcsöve azt ledugózom addig mert nekem az autó sajnos napi használatban van.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda3 MPS BL 2009-

Ajtók száma:     5
Ülések száma:     5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm

Tengelytávolság: 2640 mm

Hasmagasság: 145 mm

Saját tömeg: 1460 kg

Légellenállási együttható: 0,32 cw

Hengerelrendezés:  soros

Turbófeltöltő.   
Hengerszám:     4
Motorbeépítés:   elöl, keresztben

Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.

Sebességfokozatok száma: 6 
Lökettérfogat (cm3):     2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94   
Sűrítési viszony:  9,5:1   
Hengerenkénti szelepszám:     4
Szelepvezérlés típusa:   változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     380/3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.

Végsebesség: 250 km/h

Több autó