2025. Október 29. Szerda - Nárcisz
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 5-10.
Lamborghini Aventador LP 750-4 SV.
Mazda Hazumi koncepció Genfben.
Csúcstámadás. Mazda RX-8 turbó.
Mazda logó történelem.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Mazda 6 GH "beázás" Még több fórum téma
Mazda3 MPS BL 2009-
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm
Tengelytávolság: 2640 mm
Hasmagasság: 145 mm
Saját tömeg: 1460 kg
Légellenállási együttható: 0,32 cw
Hengerelrendezés: soros
Turbófeltöltő.
Hengerszám: 4
Motorbeépítés: elöl, keresztben
Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.
Sebességfokozatok száma: 6
Lökettérfogat (cm3): 2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94
Sűrítési viszony: 9,5:1
Hengerenkénti szelepszám: 4
Szelepvezérlés típusa: változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 380/3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.
Végsebesség: 250 km/h
Több autó










Balint01 | 2011-02-28 14:12 nagyand részére
Az autó computere nem tiltja le . A kazánban külön computer van, ez hiba kódokat is tárol a kazánt érdemes lenne diagnosztizálni.Általában elkokszosodnak a szakaszos működés miatt vagy esetleg izzitó hiba. http://cardiagshop.com/index.php?lap=119
dana | 2011-02-28 14:10 nagyand részére
Nekem bejött...
dana | 2011-02-28 13:46 nagyand részére
Nagyand! Próbáltad az akksi saru levétel, vársz vagy 10 percet majd vissza a saru javítási módot?
nagyand | 2011-02-28 13:29
Az lehetségeshogy nem is a Webasto kályhában van a hiba hanem az autó cumputere tiltotta le valami okból kifolyólag? Elöbb érdemes lenne csináltatnom márkaszervízben egy diagnosztikát hátha nem is a kályhával van a bibi és lehet hogy csak újra kellene indítani? Feltéve ha egyáltalán létezik ilyen verzió hogy újra lehet indítani.
Balint01 | 2011-02-28 12:51
Igen meg lehet oldani. A webasto árul hozzá gyári átalakító szettet, ez olyan 90 ezer körül mozog.
Ami tartalmaz:
- kábelköteget biztosítékokkal relével
-12v-os szivattyút
-időkapcsoló órát
- kipufogó csövet és dobot a kazánnak hogy ne ott elöl füstöljön
- meg a beszereléshez szükséges többi sallangot:)
dana | 2011-02-28 12:43 Balint01 részére
Ez logikus, és meg lehet oldani az állófűtés funkciót?
Balint01 | 2011-02-28 12:37 dana részére
A szellőztető ventilátor zúg. Az üzemanyag szivattyú kattog kb másodpercenként 1-2-t üzemállapotól függően. Víz szivattyú gyárilag nincs benne mivel kiegészítő fűtésként üzemel ha megy a motor és ielynkor a motor vízpumpája keringteti a vizet. külön 12v-os szivattyú akkor kell ha állófűtésként is akarod üzemeltetni a kazánt mivel ilyenkor nem megy a motor és nincs mi forgassa a vizet.
dana | 2011-02-28 12:29 Balint01 részére
Miért zúg a kazán? Csak van benne valami szivattyú? Vagy a gázolaj szivattyúja zúg? Vagy a füstkinyomó ventillátor?
Balint01 | 2011-02-28 12:10 nagyand részére
Igen megoldható, a kazánról lehúzod a vízcsöveket és egy közdarabbal és két bilincsel összetoldod. A csövek lehúzása előtt szorítsd el valamivel őket ,hogy ne folyjon el a hűtő víz. Ha nincs állófűtésé alakítva a kályhád akkor nincs benne szivattyú!
nagyand | 2011-02-28 11:40 Balint01 részére
Köszönöm a segítséget.Megfogom próbálni. Igazából semmi életjelet nem mutat, a biztosítékot már ellenöriztem.Az megoldható,hogy kiszerelem a Webasto kályhát és annélkül megyek az autóval amíg meg nem csinálom vagy csináltatom magát a kályhát? Arra gondoltam hogy a vízcsöveket amik a kályha keringetö szivattyújára mennek "összekötöm egymással"ami a kályha üzemanyagcsöve azt ledugózom addig mert nekem az autó sajnos napi használatban van.