2025. December 19. Péntek - Viola

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


gulyas_peter | 2011-02-28 14:18 Balint01 részére

Szia Bálint01!

Nincs valami módszer a kályha kitisztítására?
Vagy csvak úgy lehetséges, hogy ha szétszedik?

Balint01 | 2011-02-28 14:12 nagyand részére

Az autó computere nem tiltja le . A kazánban külön computer van, ez hiba kódokat is tárol a kazánt érdemes lenne diagnosztizálni.Általában elkokszosodnak a szakaszos működés miatt vagy esetleg izzitó hiba. http://cardiagshop.com/index.php?lap=119

dana | 2011-02-28 14:10 nagyand részére

Nekem bejött...

dana | 2011-02-28 13:46 nagyand részére

Nagyand! Próbáltad az akksi saru levétel, vársz vagy 10 percet majd vissza a saru javítási módot?

nagyand | 2011-02-28 13:29

Az lehetségeshogy nem is a Webasto kályhában van a hiba hanem az autó cumputere tiltotta le valami okból kifolyólag? Elöbb érdemes lenne csináltatnom márkaszervízben egy diagnosztikát hátha nem is a kályhával van a bibi és lehet hogy csak újra kellene indítani? Feltéve ha egyáltalán létezik ilyen verzió hogy újra lehet indítani.

Balint01 | 2011-02-28 12:51

Igen meg lehet oldani. A webasto árul hozzá gyári átalakító szettet, ez olyan 90 ezer körül mozog.
Ami tartalmaz:
- kábelköteget biztosítékokkal relével
-12v-os szivattyút
-időkapcsoló órát
- kipufogó csövet és dobot a kazánnak hogy ne ott elöl füstöljön
- meg a beszereléshez szükséges többi sallangot:)

dana | 2011-02-28 12:43 Balint01 részére

Ez logikus, és meg lehet oldani az állófűtés funkciót?

Balint01 | 2011-02-28 12:37 dana részére

A szellőztető ventilátor zúg. Az üzemanyag szivattyú kattog kb másodpercenként 1-2-t üzemállapotól függően. Víz szivattyú gyárilag nincs benne mivel kiegészítő fűtésként üzemel ha megy a motor és ielynkor a motor vízpumpája keringteti a vizet. külön 12v-os szivattyú akkor kell ha állófűtésként is akarod üzemeltetni a kazánt mivel ilyenkor nem megy a motor és nincs mi forgassa a vizet.

dana | 2011-02-28 12:29 Balint01 részére

Miért zúg a kazán? Csak van benne valami szivattyú? Vagy a gázolaj szivattyúja zúg? Vagy a füstkinyomó ventillátor?

Balint01 | 2011-02-28 12:10 nagyand részére

Igen megoldható, a kazánról lehúzod a vízcsöveket és egy közdarabbal és két bilincsel összetoldod. A csövek lehúzása előtt szorítsd el valamivel őket ,hogy ne folyjon el a hűtő víz. Ha nincs állófűtésé alakítva a kályhád akkor nincs benne szivattyú!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó