2025. Június 21. Szombat - Alajos
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda6 Még több fórum téma
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm
Tengelytávolság: 2548 mm
Hasmagasság:
Gumiméret elöl: 205/70-15
Gumiméret hátul: 225/70-15
Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm
Sűrítési viszony: 10,25 : 1
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt, hosszában
Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok
Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)
Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 6974
Szelepvezérlés típusa:
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min): 664/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp
Végsebesség: 290 km/h
Több autó
Balint01 | 2011-02-28 14:12 nagyand részére
Az autó computere nem tiltja le . A kazánban külön computer van, ez hiba kódokat is tárol a kazánt érdemes lenne diagnosztizálni.Általában elkokszosodnak a szakaszos működés miatt vagy esetleg izzitó hiba. http://cardiagshop.com/index.php?lap=119
dana | 2011-02-28 14:10 nagyand részére
Nekem bejött...
dana | 2011-02-28 13:46 nagyand részére
Nagyand! Próbáltad az akksi saru levétel, vársz vagy 10 percet majd vissza a saru javítási módot?
nagyand | 2011-02-28 13:29
Az lehetségeshogy nem is a Webasto kályhában van a hiba hanem az autó cumputere tiltotta le valami okból kifolyólag? Elöbb érdemes lenne csináltatnom márkaszervízben egy diagnosztikát hátha nem is a kályhával van a bibi és lehet hogy csak újra kellene indítani? Feltéve ha egyáltalán létezik ilyen verzió hogy újra lehet indítani.
Balint01 | 2011-02-28 12:51
Igen meg lehet oldani. A webasto árul hozzá gyári átalakító szettet, ez olyan 90 ezer körül mozog.
Ami tartalmaz:
- kábelköteget biztosítékokkal relével
-12v-os szivattyút
-időkapcsoló órát
- kipufogó csövet és dobot a kazánnak hogy ne ott elöl füstöljön
- meg a beszereléshez szükséges többi sallangot:)
dana | 2011-02-28 12:43 Balint01 részére
Ez logikus, és meg lehet oldani az állófűtés funkciót?
Balint01 | 2011-02-28 12:37 dana részére
A szellőztető ventilátor zúg. Az üzemanyag szivattyú kattog kb másodpercenként 1-2-t üzemállapotól függően. Víz szivattyú gyárilag nincs benne mivel kiegészítő fűtésként üzemel ha megy a motor és ielynkor a motor vízpumpája keringteti a vizet. külön 12v-os szivattyú akkor kell ha állófűtésként is akarod üzemeltetni a kazánt mivel ilyenkor nem megy a motor és nincs mi forgassa a vizet.
dana | 2011-02-28 12:29 Balint01 részére
Miért zúg a kazán? Csak van benne valami szivattyú? Vagy a gázolaj szivattyúja zúg? Vagy a füstkinyomó ventillátor?
Balint01 | 2011-02-28 12:10 nagyand részére
Igen megoldható, a kazánról lehúzod a vízcsöveket és egy közdarabbal és két bilincsel összetoldod. A csövek lehúzása előtt szorítsd el valamivel őket ,hogy ne folyjon el a hűtő víz. Ha nincs állófűtésé alakítva a kályhád akkor nincs benne szivattyú!
nagyand | 2011-02-28 11:40 Balint01 részére
Köszönöm a segítséget.Megfogom próbálni. Igazából semmi életjelet nem mutat, a biztosítékot már ellenöriztem.Az megoldható,hogy kiszerelem a Webasto kályhát és annélkül megyek az autóval amíg meg nem csinálom vagy csináltatom magát a kályhát? Arra gondoltam hogy a vízcsöveket amik a kályha keringetö szivattyújára mennek "összekötöm egymással"ami a kályha üzemanyagcsöve azt ledugózom addig mert nekem az autó sajnos napi használatban van.