2025. Május 3. Szombat - Tímea

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


djjosy | 2013-07-20 01:08

djjosy | 2013-07-20 00:38 cuba.71 részére

 Egr szelep jó gázadásra lefele mozog,inditáskor a vákum felhúzza.Pár perc után alapjáraton is leengedi,majd ismét fel.Gázadáskor lefelé mozog,gondolom ilyenkor engedi be a cuccot:)))De lehet megtaláltam a hibát....vicces lesz de a bal hátsó kerekem melegszik,kerék le fék berohadva.....fogja a kocsit.......szerintem ez lesz a hiba úgyis komplett fékcsere lesz,tárcsák betétek,de a bal hátsó nyeget fel kell újitanom.

A felső rész van berohadva hogy lehet ezt szétszedni.Nemtudom hogy kell ide beilleszteni...

http://www.kepfeltoltes.hu/view/130720/f_knyereg_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

 

 

Gabor83 | 2013-07-20 00:37

Észrevétel: a MAF szenzor lehúzásakor a müszerfal ABS/ESP hibára csipog.

Gabor83 | 2013-07-20 00:36 BluElite részére

 Köszi, a tisztitás és a légszürő csere után a rángatás finomabb lett.

Viszont, a múltkori diagnosztika alapján az autóvillamosságis haverom mondta, hogy mérjem be a lambdát.

Ezt házilag meg tudom tenni?

 

Más:

Szereltem a rádiót, szerintem sikerült egy biztosítékot kiütnöm.

Elment a rádió, a board computer és a szivargyújtó.

Végignéztem a bal lábnál található biztosítékokat, valamint a motortérben levő dobozt is, de nem találtam kiégettet.

cuba.71 | 2013-07-19 15:50 djjosy részére

 Szia!

Az is lehet,ha részlegesen nyitva van(EGR).Én a kipu.öntvény felöl is,és a szivoönt.felöl is "levakoltam".Olyan tömitést kell késziteni mint a sajátja,csak a nagy "lyukat"kihagyni középről.

Ezen kivül nézd meg üzemmeleg motornál,azolajbeöntő kupakot lecsavarva,nincs-e kartergáz jellegű enyhe füst ami ott távozik.(járo motornál)Porlasztocsucs tüzkarika.

Adagoló a gyári összejelölésnél áll???

Volt-e már javitva,cserélve??

Hirtelen ennyi.Nekem is ilyen vasam van,és rengeteget bütyköltem már erőhiány miatt:)

BluElite | 2013-07-19 10:05 djjosy részére

 Na ezt nem tudom, ilyen szinten nem értek hozzá, én csak a tapasztalataimat írtam le. Bár ha jobban meggondolom, lehet.

djjosy | 2013-07-18 16:33 BluElite részére

 Köszönöm.Átnézzük mégegyszer.EGR szelep lehet még?

BluElite | 2013-07-18 14:02 Gabor83 részére

 A legtöbb szerszámboltban kapsz hozzá "csavarhúzót". Én egy komplett készletet vettem, még fordos időkben. Ott majdnem minden csavar ilyen.

 

Ha vásárolsz szerszámot, jól nézd meg, mert van nem lyukas torx is, csak azzal a MAF szenzornál nem sokra mész.

Gabor83 | 2013-07-18 13:31

Fejtsétek meg, hogy egy milyen csavar:

 

 

szerk: "középfuratos torx"

BluElite | 2013-07-18 13:04 mazda-auto.hu részére

 Nagyon köszönöm, megnyugodtam!!!!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó