2025. Május 3. Szombat - Tímea

Mazda 626

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


cuba.71 | 2013-03-11 10:06 BluElite részére

OK.KÖSZÖNÖM. A turbonyomásodnak,ha mérik kereken 1.0barnak kell lennie. A turbod az eddig leirtak alapján szerintem jo. Hát további eredményes márkaszervizes:)keresgélést kivánok. KIVÁNCSIAN várom a fejleményeket ÜDV.

BluElite | 2013-03-11 09:58 cuba.71 részére

Szia! Tavaly júniusban vettem. A múlt héten vittem el a helyi mazda szakszervizbe, ahol vannak mindenféle műszerek. A kérdés ugye az volt, miért érzem gyengének? Nos a turbócső repedés rögtön az elején kijött mint probléma, a többit így már nem is nézték. Megbeszéltük, ha megoldódik ez a gond akkor visszaviszem, és mérnek turbónyomást, kiméricsgélik valahogy az adagolót, illetve hoznak egy másik szervizből egy műszert a hibatár kiolvasására (ami nekik van az nem jött be). Egyelőre itt tartok. Amint visszaviszem és kiderül még valami, megírom. Üdvözlettel: BluElite

cuba.71 | 2013-03-11 09:49 BluElite részére

MIOTA van meg a MAZDA-d? Diagnosztikán voltál már vele? Én már két helyen probálkoztam,de egyik helyen sem jártam sikerrel. Nagyon kiváncsi lennék pedig egy pár értékre,ami csak a diag.-bol derül ki. Mechanikusan már sokmindent megcsináltam,nekem a diag. hiányzik

BluElite | 2013-03-11 09:39

Szia! Lehet hogy itt-ott pontatlanul fogalmaztam, nem vagyok szakember :-) A cső pótlására én is hasonló megoldást gondoltam, találtam is a neten pár céget, akik forgalmaznak ilyet. Sajnos nálunk helyben nincs (már) tuningbolt, kénytelen vagyok rendelni :-( Üdvözlettel: BluElite

cuba.71 | 2013-03-11 09:33 BluElite részére

SZIA! TEHÁT:a repedt csöszakaszod,közvetlenül a szivóöntvényre van felcsavarozva.(nem szelepfedél:)). 55-ös belső átmérőjű,VILÁGOSKÉK SZILIKON-csővel nagyon korrektül ki lehet váltani,amit autotuning boltban lehet venni. Ja BOCSÁNAT KÖNYÖK legyen. A COOLERCSŐ rendszerben lévő olajködből származó szennyeződést,én a kartergázcső gyári helyéről való lekötéssel oldottam meg. Ettől mondjuk maga a COOLER nem fog 100%-osan megtisztulni. ÜDV.

BluElite | 2013-03-11 09:14 cuba.71 részére

Szia! Természetesen ha úgy adódik, visszanézem a régi hozzászólásokat. Lehet hogy figyelmetlen voltam, de mondjuk tőled az elmúlt bő fél évben nem láttam a 626-os topicban. Ha megírnád kb mikor írtál a cooleres problémákról, örömmel elolvasnám, érdekel a tapasztalat ez ügyben. Sajnos keresi nem tudok, hogy esetleg címszavak alapján megtaláljam a régebbi, idevágó anyagokat. Üdvüzlettel: BluElite

BluElite | 2013-03-11 09:03 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a segítséget!

cuba.71 | 2013-03-11 08:40 BluElite részére

ÚGYLÁTOM TE nem szoktál visszaolvasni,még egy hszt-ot sem. Pedig én már tul vagyok a cooler-es dolgokon.

cuba.71 | 2013-03-11 08:36

ÜDV Mazda-auto. Ugylátom te vagy itt a szakértő. Én is szeretnék kérdezni tőled. A ditd tipusoknál gyakori,hogy nem tudják felvenni a kontaktot az ECU-val?? Mert én is igy jártam. Ha sikerülne,lehet loggolni ezeknél a tipusoknál?(MAPérték;hőmérséklet jeladók;STB)

mazda-auto.hu | 2013-03-11 08:26 BluElite részére

Ha mindent kiszerelsz, csak úgy lehet jól kitakarítani. Ebben az esetben bármilyen motormosó zsír-olaj oldó folyadék megfelel. A töltőlevegő hűtő hatásfokát is rontja a koszos belső.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda3 MPS BL 2009-

Ajtók száma:     5
Ülések száma:     5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm

Tengelytávolság: 2640 mm

Hasmagasság: 145 mm

Saját tömeg: 1460 kg

Légellenállási együttható: 0,32 cw

Hengerelrendezés:  soros

Turbófeltöltő.   
Hengerszám:     4
Motorbeépítés:   elöl, keresztben

Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.

Sebességfokozatok száma: 6 
Lökettérfogat (cm3):     2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94   
Sűrítési viszony:  9,5:1   
Hengerenkénti szelepszám:     4
Szelepvezérlés típusa:   változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     380/3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.

Végsebesség: 250 km/h

Több autó