2025. Július 3. Csütörtök - Kornél
Mazda 626
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda6 Még több fórum téma
Gyártási időszak: 1971-1978
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm
Tengelytávolság: 2000 mm
Hasmagasság: mm
Légellenállási együttható:
Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.
Szelepek száma: 16
Furat/löket: 93,9 / 89 mm
Sűrítési viszony: 8,05:1
Motorbeépítés: Hátsó tengely előtt hosszában, középen
Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor
Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)
Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3): 4930
Szelepvezérlés típusa: Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 440,6/ 4000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6
Végsebesség: 284 km/h
Gumiméret elöl: 205/70 VR15
Gumiméret hátul: 215/70 VR 15
Összesen 564 db készült.
Több autó
hundjkay | 2011-10-12 20:43 mazda-auto.hu részére
köszönöm szépen!
mazda-auto.hu | 2011-10-11 16:14
STI
hundjkay | 2011-10-11 15:04 mazda-auto.hu részére
Köszi! esetleg rátudnál mutatni mely pontot kell testelni? találtam egy linket a konnektorról hátha jó, esetleg itt testeljek valamit?(még megnézem az enyémen is ezvan e.)
http://www.mazdabg.com/ftp-uploads/Mazda/--Repair%20Instructions--/323,%20626,%20929,%20Miata,%20Millenia,%20MX3,%20MX6,%20Protege,%20RX-7/chiltonimages/1000/116044L.gif
mazdaszp | 2011-10-11 13:29 mazda-auto.hu részére
Rendben köszi a választ!
mazda-auto.hu | 2011-10-11 10:53 mazdaszp részére
Ha a főfékmunkahenger működtetése ellenére nem fogy az olaj a tartályból, akkor más nem nagyon lehet rossz. Levegős rendszertől függetlenűl annak nyomnia kell az olajat.
mazda-auto.hu | 2011-10-11 10:50 hundjkay részére
Amíg nem blokkoljátok az előgyújtás szabályzását, addig nem lehet állítani a gyújtást. Ez Mazda műszer nélkül is megoldható, a megfelelő áramkör testelésével.
mazdaszp | 2011-10-10 18:37
Sziasztok!Mazda 626'93 Comprex.A következő a hiba:fékerő csak teljesen benyomott pedálnál van.Félútig szinte semmi.Hirtelen gyors fékezésnél semmi probléma.Álló autónál a pedál lassan esik be,de csak járó motor mellett,olaj sehol sem folyik el,sem a kerekeknél,sem a főfékhengernél,sehol.Légtelenítés során szinte alig fogy olaj a tartályból,a légtelenítő kinyitásakor a pedál nem esik be ahogy kéne.A főfékhenger teljesen ki lett takarítva,akárcsak a féknyergek.Betétek,tárcsa,gumialkatrészek újak.Mi lehet a gond,esetleg levegő szorulhatott meg a rendszerben,amit nem bír kidolgozni?Előre is köszönöm!
hundjkay | 2011-10-10 17:29
sziasztok! érdeklödni szeretnék hogy 93-as FS motorkódos mazdám (2.0 benya) nak a gyujtását hogyan kell beállitani. gondolok itt arra hogy kell-e műszert tenni a csatlakozóra gyújtásálltás közben? vagy egyéb ötletek.. a lényeg hogy a jelzést megnéztük strobival de közel nem ott van ahol kéne és a 2 végpontig állitva sem éri el a jelzést állitáskor.
dpalinko | 2011-09-30 14:46
Sziasztok, 98-as 626 GF-es mazdába a légzsákjelző 46-os hibája mit jelent?Előre is köszi.
mazda-auto.hu | 2011-09-26 08:27 Gebei89 részére
A rendszert védi a túlzott nyomásváltozás okozta lökéshullámoktól. Természetesenen működnie "kell".