2025. Február 10. Hétfő - Elvira
Mazda DPF részecske szûrõ
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 1-4.
12 rotoros wankel lóerőgyár.
Mazda 3 MPS a bőség zavarában.
Az első Mazda5 MPS.
Még nem sorozatérett a 16X wankel.
Friss topikok:
Mazda3 (minden ami szerviz) Mazda3 Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Még több fórum téma
Lamborghini Countach QV 1985-1988.
Több autó
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm
Tengelytávolság: 2500 mm
Hasmagasság: 105 mm
Hengerek: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Motorbeépítés: hátsó tengely előtt hosszában
Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel)
Lökettérfogat (cm3): 5167
Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm
Sűrítési viszony: 9,5:1
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.
Gyártott darabszám: 610
Végsebesség: ~295-310 km/h
vargaistvan | 2015-09-14 14:42 Luddo részére
mazda-auto.hu2 | 2015-09-14 13:33 Andrewmann részére
Andrewmann | 2015-09-12 08:40
mazda-auto.hu2 | 2015-08-24 14:36 Luddo részére
Luddo | 2015-08-20 18:38
mazda-auto.hu | 2015-01-19 07:50 Gabesz82 részére
A regeneráció számláló nullázási igényét villogó DPF lámpa jelzi. Az égett szag származhat a szűrő külső házára került szennyeződések égéséből is. Elég bátor vállalkozás az otthoni szűrő takarítás. Diagnosztikai adatok nélkül nem tudom, van-e probléma.
Gabesz82 | 2015-01-18 20:22
Hello,
Érdeklődnék!Házilag kitisztítottam a DPF szűrőmet megfelelő folyadékkal,miután visszaszereltem,és az akkusaru levétele után az első indításnál világított a DPF lámpa,egy 4-5 perces 2500 fordulaton járatása után leállítottam majd egy órára rá használtam az autót mire már nem világított.De DPF nullázást nem végeztem,ez probléma -e ?Jelezheti -e hibáját a nagyobb fogyasztás és kellemetlen égett szag az utastérben fűtéskapcsoláskor?
Ez az autó egy 2006 -os 143 LE Mazda 5 -ös.
Előre is köszönöm!
Gabesz
mazda-auto.hu | 2015-01-14 07:44 Balusz888 részére
A regeneráció gyakorlatilag kiégetést jelent. Ez pedig nem mehet végbe bizonyos mennyiségű égéstermék nélkül.
Balusz888 | 2015-01-13 09:29
Üdv mindenkinek!
Kérdésem lenne,aki tud,legyen kedves segíteni!
Múlt héten vettem egy mazda 6-ost,2005 143le, és az a problémám,hogy a dpf mikor regenerál,4-5 mp-ig nagyobb füsttel jár,ami nem tudom,hogy mennyire normális!?
dpf visszajelző még nem villogott eddig,csak aggaszt,hogy miért van füst is ilyenkor...
achleiten | 2015-01-06 23:52
Üdv mindenkinek!
Grat a fórumhoz, egy 2006-os DPF-es 6-os extulajaként én is megjártam a DPF-pokol minden bugyrát :) Most egy 2011-es faceliftes 2,2-est hajtok (129 LE), jelenleg 162e km-rel. Két problémám van a kocsival:
1. Ahogy korábban mások is leírták, meleg motornál érezhetőbben nehezen indul a motor; sőt, kb. minden 50. melegindításnál zakatolva indul a motor, mintha kihagyna egy henger. Szervízben nem tudták reprodukálni, az Auto Focusnál (M3) és Freyben egyaránt csak hümmögtek a hibajelenség hallatán.
2. 160 ezres olajcsere után 1000 km-rel (végig országutas/autópályás használat) sárgán villogott a DPF. A Frey-be azzal vittem vissza, hogy elfelejtették lenullázni az olajcserénél, de szerintük nem, sőt kényszer-regenerálni is kellett - többet nem tudtam kiszedni belőlük, csak a munkafelvevővel tudtam beszélni. Nem tudom megítélni, hogy szimplán elcseszték, vagy pedig kezdődik a kálvária ennél a kocsinál is. A 2,2-esnél tudtommal ez nem menetrendszerű.
Éppen ezért, tud valaki egy jó Mazda szerelőt ajánlani Bp. környékén, aki valóban ért ehhez a motorhoz és érdemben rá tudna nézni?
THX
UI: a kocsit 90%-ban pályán és országúton használom, városban alig.