2025. Szeptember 13. Szombat - Kornél

Mazda Xedos 6, Xedos 9

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Gábor János | 2010-02-02 19:47 zolee részére

Küldj légyszives elérhetőséget. Kösz. János

Gábor János | 2010-01-29 17:56

Ja és 96-os a sárkány.

Gábor János | 2010-01-29 17:54

Kösz a gyors reagálást, a váltó egyébként automata és nem tudom hogy a job oldala a kéziváltósnak milyen de a bal oldalon olaj bemenetek vannak a váltóhoz pluszban.

zolee | 2010-01-29 10:21 Gábor János részére

Szia János!
Nekem van enyhén sérült hűtőm a csatlakozási részén jobb oldalt nem sérült, de ez '94-es 2.5 V6 kézi váltós típusban van.Ha ez meg felel akkor tudok segíteni.Üdv.Zo-Lee

mazda-auto.hu | 2010-01-29 08:46 Gábor János részére

Szervusz! Gratulálunk az autóhoz. A legolcsóbb új hűtőnk 78000,-Ft, bár nem írtad, hogy automata-e a váltó? Ajtóból csak gyári új van

matarazzo | 2010-01-28 21:29

Szia Fred!

Örülök neki, hogy jól megy - de ez az olajfogyás tényleg új (gyakorlatilag nem tapasztaltunk lényegi fogyást, utántöltésre nem volt szükség soha). Írj, ha megtaláltátok az okot! Üdv!

Gábor János | 2010-01-28 20:58

Szervusztok régi tagok!
Gábor János vagyok és most tettem szert egy Xedos 9-esre. Segítségeteket kérném alkatrész ügyben, szükségem lenne egy bal első ajtóra, és egy hűtőre ami lehet törött is csak a jobb oldala (a visszatérő rész) legyen épségben. Előre is köszönöm a segítségeteket. Üdv János

kopasz | 2010-01-25 14:11

Köszönöm a tanácsot. Miután vidéken vagyok itt megpróbáljuk a keringést ellenőrizni.

mazda-auto.hu | 2010-01-25 09:37 kopasz részére

Ha a hűtővíz túl meleg, és mégsincs fűtés, akkor szinte biztosan keringési probléma áll fenn. A fűtőradiátoron (műszerfal alatt-mögött) állandóan át kell mennie a hűtővíznek, tehát az nem lehet hideg, ha "elöl" meleg a víz. Persze lehet, hogy a fűtőradiátor-ház lamellái nem zárják a fűtés üzemmódot úgy ahogy kellene. Tehát ellenőrizni kell, hogy kering-e a víz kellő mértékben a fűtőradiátorban.

kopasz | 2010-01-24 09:17

A vizpumpa már szét lett szedve és a lapátok megfelelőek.A hűtőbe nem tettem semmilyen tömítő folyadékot. A hűtőt pont azért kellett felújítani, mert melegedett a motor, és az öreg hűtő folyni kezdett. Teljesen új középső betét lett berakva. Különben a fűtés is gyengébb, a régi állapothoz képest. Tanácstalan vagyok.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó