2024. Május 17. Péntek - Paszkál

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Menya | 2016-07-18 20:13 mazda-auto.hu2 részére

Néztünk alvázszám alapján alkatrészt, viszont aszerint nem a megfelelő szárítószűrőt dobja ki. Több szerveren is ugyanazt a nem megfelelő alkatrészt dobta ki.

mazda-auto.hu2 | 2016-07-18 19:02 taslee részére

“HOKI65” válasza a legvalószínűbb.

mazda-auto.hu2 | 2016-07-18 19:00 Pet részére

Nem, de vagy Yokohma, vagy Toyo-val voltak szerelve.

mazda-auto.hu2 | 2016-07-18 18:59 Menya részére

Alvázszám alapján biztosan rendelhető hozzá jó alkatrész.

Pet | 2016-07-17 18:59 peti007 részére

Köszönöm a segítséget peti007, sikerült.

peti007 | 2016-07-17 11:37 Pet részére

A rádió menüjében tudod állítani. A jobb oldali tekerőt nyomkodva tudsz a beállítások között lépkedni és azt tekerve állíthatod az értékeket. A BEEP opciót állítsad OFF-ra.

Pet | 2016-07-14 08:10

Sziasztok! Mazda 3 TE 1.4i BK (2007) kocsinál a középkonzoli kezelőszervek használatakor (pl. gombok megnyomása) csippanó hangot ad. A kocsi szervizben volt (ahol gondolom levehették az akkusarukat, mert az óra is kinullázódott). Előtte teljesen némák voltak a kezelőszervek. A néma vagy a hangos üzemmód a normális? Be lehet ezt valahol állítani? Köszönöm

taslee | 2016-07-13 16:08 HOKI65 részére

Köszönöm a tippet holnap meglesem a csatlakozót.

HOKI65 | 2016-07-13 14:43 taslee részére

Nálam (Mazda 3, 2006, dizel, 90 LE) a rail-on valo üzem anyag nyomas érzékelő konnektora szétesett és ilyen féle problémakat okozott. 

taslee | 2016-07-12 19:42

Sziasztok!

Lenne egy kisebb problémám1 hónappal ezelött vásárolt 2004-s 1,6 dizel mazda 3-nak.A probléma több dologból tevődik össze az egyik ha megyek vele minden gond nélül, leállítom 10-20 perc után nem akar indulni mikor végre beindul semmi gond a motor teljesítményével (érzésre) de az alapjárat álló helyzetben ingadozik még 10 percig, pár km után megszünik.A második probléma is csak néha jön elő, beindítom az autót minden gond nélkül elindulok vele és egy nagyobb gázadásnál (pl kereszteződéből kikanyarodva 1500-2000-es fordulatszám) egyszerűen leáll a motor  vagy akkor áll le ha megállok egy kereszteződésben minden előjel nélkül (nincs fura hang, nincs alapjárat ingadozás, semmi) újraindítom és ha minden rendben lenne mehetek vele tovább, ezekhez hozzá tartozi, hogy semmilyen hibalampa nem gyullad ki.Valami tipp mit kéne leellenőriznem kicserélnem? Esetleg egy műszeres diagnosztika segíthet megtalálni a hibát? Értetlenül állok a dolgok elött még soha egy autóm nem csinált ilyet pedig sok megfordult a fenekem alatt.

Választ előre is köszönöm!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó