2024. Május 2. Csütörtök - Zsigmond

Mazda3

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Kömi | 2016-08-20 23:38

Sziasztok
EGR szelep milyen hibakódot hagy ha nem jól működik, kiolvasásnál látni ha pl. leragadt a szelep? Ritkán tapasztalom hogy állandó sebességről gázra lépéskor nem történik semmi csak tartani tudja a tempót de gyorsítani nem. Majd pár 5-10 másodperc után visszatér az erő.
EGR szelep leragadásra gondolok. Hasonló tapasztalat valakinél?

EGR tisztítás megoldható házilag ill. jobb lehet tőle?
Köszi előre is. Az autó 2004-es 1.6D

 

 

Kömi | 2016-08-20 23:02 marwell részére

Az a hang az ABS öntesztjének a hangja.

Pet | 2016-08-17 09:55 Pákító részére

Személyes tapasztalatom némiképp eltér. Ugyanilyen típusú autóba ültem át idén 1.3 Swift (2005) után, annak pont az ellentéte: úgy érzem, hogy alacsony fordulaton nyomatékos, magas fordulaton viszont nem jön meg az ereje (mintha dízel lenne ahhoz képest). Megtorpanást viszont sosem tapasztaltam, a gázreakciója jónak tűnik (a gyorsulás persze jóval elmarad a Swiftétől :) Persze ez viszonyítás kérdése, miből ül át az ember (sosem vezettem 1.4-nél nagyobb kocsit).

marwell | 2016-08-15 14:22

Tisztelt szakértő.

Egy korábban feltett kérdésemet tenném fel újra, mivel, mint kiderült mégsem oldódott meg.

2006-os évjáratú 1.6 diesel mazda 3nál tapasztalom a következőt:

- indítás után amikor legelőször elérem a 20km/h sebességet egy furcsa hang hallatszik a motortérből. Ez a hang olyan mintha fém csúszna fémen. Ezután ha ismét elindulok pl lámpánál és elérem ugyan ezt a sebességet akkor már nincs ez a hang.  Viszont ha leállítom az autót és újraindítom, akkor megint van. Olyan mintha nem lenne valahol megfelelő a kenés. Van esetleg tippje, hogy mi okozhatja és hogyan orvosolható? Ha lassan közelítem a 20 km/h-t, pl sokáig vurulok 10,környékén akkor nem olyan intenzív ez a dolog.

mazda-auto.hu2 | 2016-08-12 16:01 cspeter részére

A KD45-ös biztos nem, de valószínűleg a másik sem.

Egyébként is komoly áruk van, mert a 9965-ös bruttó 85.887.-Ft/db, A KD-s pedig 55.791.-Ft/db.

mazda-auto.hu2 | 2016-08-12 15:57 Pákító részére

Valószínű a kisebb motor miatt.
 A benzineseknél ez előfordul.

Kormi | 2016-08-03 15:31 peti007 részére

Szia! Köszönöm a választ! Megoldotta a problémát :) Rossz volt az akku, és cseréltem. Közvetlenül utána tapasztaltam. De most már szuperül működik :) Köszönöm!

peti007 | 2016-08-03 08:45 Kormi részére

Ez akkor szokott előfordulni, ha lekötöd az akkumulátort. Újra kell tanítani és jó lesz: Minden ajtón egyesével a saját kapcsolójával le kell engedni az ablakot és amikor leért, akkor még 5 másodpercig nyomva tartani a gombot. Majd felhúzni és ugyan úgy nyomva tartani még 5 másodpercig a gombot. Ez után menni fog a sofőr oldali ajtóról is, illetve a le-fel automata funkció is menni fog a saját kapcsolókról, mert elvileg most az sem működik.
Érdemes lenne megvizsgálni az akkumulátort, illetve a kontaktokat.

Kormi | 2016-08-02 16:01

Sziasztok!

Nem rég vásároltam egy 2004-es Mazda 3 1.6 TE autót. Olyan problémám lenne, hogy a vezetőoldali ablakemelő kapcsolók közül csak a vezetőoldalit tudom irányítani, a többire nem reagál. Egyik napról a másikra történt. Az ablakok egyenként a saját kapcsolójukról gond nélkül működnek. Mi lehet a probléma? Cseréljem az egész modult? Előre is köszönöm a választ! Üdv.: Kormi

cspeter | 2016-08-02 10:33

Tisztelt Szakértő.

Köszönöm válaszát, most már én is végre Mazda tulaj vagyok.

Nagyon jónak találom az autót, tanácsára elviszem a garancia lejárta előtt szervízbe átvizsgálásra az autót.

Tudna nekem segíteni gyári alufelni cikszám alapján, hogy ezek felszerelhetőek e az autómra,esetleg árakat is tudna rájuk mondani.

Mazda MX-5: 9965-67-7070

Mazda CX-5: KD45-V3-810

Köszönöm

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó