2024. Április 27. Szombat - Zita

Mazda3 (minden ami szerviz)

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2012-04-26 08:18 mazdamen részére

Valószínűnek tartom, hogy a cső végén található nyomásszenzorra kapcsolódó csatlakozót kellene megjavítani. Valószínűleg ott van kontakthiba, és a csőcserék során mindig elmozdul, így újra jó egy darabig. Nincs előírva munkahenger csere erre az autóra.

mazda-auto.hu | 2012-04-26 08:13 Alex részére

Megfelelő mindkét motorba.

mazdamen | 2012-04-25 12:03

Tisztelt Szervíztől érdeklődnék, hogy autón volt-e részese a kuplunghenger cseréjének visszahíváskor? Végig elvégzett garanciális szervízeim voltak,de engem nem értesítettek ilyenről. Köszönöm előre is. JMZBK146261349248

mazdamen | 2012-04-25 10:58

Köszönöm a segítségeket. Egy újabb közös cső cserével elindult a motor és úgy néz ki megint ez volt a baj.Elgondolkodom, esetleg valami más dolog nem generálja-e ezt a problémát? Másnap a kuplungpedál beesik,most várom a felső kuplunhenger cseréjét. ??????????????????

Alex | 2012-04-25 10:42

Sziasztok... Mazda 3 1,4 benzin /ZJ-s motor/ (2005/75000Km) olajcsere esetén Castrol GTX SAE 5W-30 (API: SM,SL,SJ,SH) olaj megfelelő? ugyanez az olaj esetleg Toyota Yaris 1,3 benzin /NZ-s motor/(2001/80000km)-nél is megfelelő lenne? Köszi

mazda-auto.hu | 2012-04-18 11:31 Fekoe részére

Elképzelhető pl, hogy a szenzor kb. 0,5 mm-rel távolabb van a jeladó tárcsától, mint kellene.

Fekoe | 2012-04-18 11:20 mazda-auto.hu részére

A tárolóban újra a jobb hátsó jeladó hibája van, azonban ezúttal lehet törölni. Ahogy a kereket megforgatom, a hiba újra generálódik. A szerelő szerint a kerékagyat kompletten ki kellene cserélni. Magas ára miatt kérdezném, hogy elképzelhető ez mint hibaforrás? Köszönöm

mazda-auto.hu | 2012-04-18 08:44 Fekoe részére

Újra ki kellene olvasni a hibakód tárolót! Nem szokott ilyen probléma lenni, alkatrészcsere után.

Fekoe | 2012-04-18 08:22 Ila78 részére

Tisztelt szerviz! 2006 Mazda3 1.6 CD-vel kapcsolatosan van problémám. Két hónappal ezelőtt autópályán menet közben kigyulladt az ABS és a DSC lámpa. Ezt követő két-három napon belül újraindítást követően újra minden rendben volt egy pár km-ig, majd megint kigyulladt. Azóta a hiba folyamatosan jelentkezik. Diagnosztika szerint a jobb hátsó jeladó állandó hibát jelez, amit nem is lehet törölni. Mazda szervizben cseréltük a jeladót, illetve a komplett kábelezést gyári, új alkatrészekre. Jelenleg indítás után minden rendben van, azonban ha az autó gurulni kezd, a hiba újra előjön. Mi lehet a gond, illetve volt már hasonló tapasztalatuk? Köszönöm

Ila78 | 2012-04-17 09:47 mazdamen részére

gondolom üzemanyagszűrő volt cserélve?! MADE IN FRANCE felirat csak annyit tesz -ha jól tudom-, hogy peugeot gépjárművekbe is is ugyanez a fajta megy. Sok sikert a hiba mehszüntetéséhez! tényleg szép feladat...

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó