2024. Április 27. Szombat - Zita
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 1-4.
Mazda3 Sport 2,5i Skyactiv-G185.
Lamborghini Aventador LP 750-4 SV.
Megújult az E2200 utód Mazda Titan.
MOTOROLAJ 5-10.
Lancia Rallye 037 Stradale 1982.
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm
Tengelytávolság: 2440 mm
Hasmagasság:
Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)
Szelepek száma: 8
Szelepvezérlés típusa: DOHC
Furat/löket: 84 / 90 mm
Sűrítési viszony: 7,5:1
Feltöltés: Abarth kompresszor
Motorbeépítés: középen, hátsó tengely előtt keresztben
Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor
Sebességfokozatok száma: 5
Hajtás: Hátsókerék
Lökettérfogat (cm3): 1995
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 226 / 5000
Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.
Végsebesség: 220 km/h
Több autó
mazda-auto.hu2 | 2018-03-20 13:55 Foreszt074 részére
Nem normális, feltehetően még garanciális az autó, ezért egy márkaszervizbe kellene vinni, hogy megnézzék mi okozhatja. Mi még nem találkoztunk ezzel a jelenséggel.
mazda-auto.hu2 | 2018-03-20 13:52 Deside részére
Igen, az elvesztett nyomás generálhatja a DPF hibát.
mazda-auto.hu2 | 2018-03-20 13:50 tibor81 részére
Valószínű a nyomásszabályozóés nem a nyomástartó szelep lett cserélve, mert annak a hibája okozza ezt a jelenséget. Ennyi kilométer után valószínűleg újra elkoszolódott, mert ilyen minőségű a gázolajunk.
tibor81 | 2018-03-20 10:20
Deside | 2018-03-12 20:05
Tisztelt szakember!
2010 es mazda 6 disel 2.2 185 lovas dpf lampa villog, kétszeri komputeres regeneracio után is. Emellett tálaltam a turbó nyomás rendszeren a cool air nél egy kifújást. Azt szeretném tudni hogy a levegő oldalon elvesztett nyomas generálhatja e a dpf szűrő hiba kódját, vagy maga a szűrő az ami a kényszerített regeneráció után is olyan rossz állapotban van hogy már menthetetlen. Esetleg mi az ami még ezt a hibát generálja (pl lyukas kipufogó vagy dob) köszönettel!
Foreszt074 | 2018-03-12 19:54
Tisztelt Szakértő úr!Az volna a kérdésem hogy 2015-ös mazda 6 autómataváltós autónál normális dolog-e hogy meleg váltónál meleg motornál “P” helyzetből járó motornál csak 10-15 másodperc után tudom csak bármelyik fokozatba kapcsolni,de van olyan is hogy egyből megy!Válaszát köszönöm
mazda-auto.hu2 | 2018-03-09 10:49 louiking részére
Ha csak hajtókar csapágy probléma van és a főtengely felújítható, érdemesebb megcsinálni, mert lesz egy szakszerűen felújított tökéletes motorom, és nem kerül többe mint egy teljesen bizonytalan eredetű bontott motor.
Ha már más is sérült, akkor számolni kell, hogy mi éri meg jobban.
A motort mindenképpen ki kell venni, és csak utána lehet megmondani, hogy pontosan mi sérült.
mazda-auto.hu2 | 2018-03-09 10:40 Bazsi884 részére
Kellene egy névreírt forgalmi és személyi másolat a
garai@mazda-auto.hu
címre, és küldöm az anyagát.
mazda-auto.hu2 | 2018-03-09 10:38 Bela77 részére
Meg kellene nézni a motortartó bakkokat, mert az is okozhat hasonló jelenséget. Általában a lengőkar hibája szokott ilyet produkálni, de ha az rendben van, akkor ez esélyes.
Bela77 | 2018-03-07 15:13
Tisztelt Szakember,
2006-os évjáratú Mazda 6-osom (RF7J, kombi) az utóbbi időben elinduláskor, terhelésváltáskor kottyanó hangot, hangokat hallatt a kormányoszlop felől,én ezt kifejezetten a kormányoszlop környékéről hallom, nem a futómű felől. Az autó ugyan 265ezret futott már, de futóműve nem lóg (legutóbbi átgumizáskor kértem a szerelőt, nézze meg). Jobbra-balra kormányozáskor (rántás) nem hallok hangot, inkább csak mikor elindul/megáll az autó, teljesen mindegy milyen szögben áll a kerék. Van esetleg tippjük, hogy mi lehet, van esetleg olyan (típus)hiba, ami ilyen futásteljesítménynél ennél a típusnál gyakran előjön?
Nagyon köszönöm!
B