2024. Április 27. Szombat - Zita
Mazda6
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 1-4.
Mazda3 Sport 2,5i Skyactiv-G185.
MOTOROLAJ 5-10.
Mazda RX-8 műszer beépítés.
Dízel Mazda CX-7 árak.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda6 Mazda Xedos 6, Xedos 9 Még több fórum téma
Lamborghini Countach QV 1985-1988.
Több autó
Ajtók száma: 2
Ülések száma: 2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm
Tengelytávolság: 2500 mm
Hasmagasság: 105 mm
Hengerek: 12 henger V alakban 60°
Szelepek száma: 48
Motorbeépítés: hátsó tengely előtt hosszában
Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel)
Lökettérfogat (cm3): 5167
Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm
Sűrítési viszony: 9,5:1
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200
Sebességfokozatok száma: 5
Hátsókerékhajtás
Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.
Gyártott darabszám: 610
Végsebesség: ~295-310 km/h
CsIstván5891 | 2018-04-19 15:45
Tiszteletem. Érdeklődnék a JM1GL1V56H1109004 mazda 6 iránt, 64000 km környékén össze volt törve, és az érdekelne hogy Mazda szervízben hitelt érdemlően került e javításra vagy onnatól kezdve nem tudni az állapotáról hogy megfelelő e? Esetleg álljak e a megvételétől? Üdvözletem.
nagyand | 2018-04-19 08:56
Tisztelt Mazda Autó
Arra lennék kiváncsi, hogya 2013-as M6 2.2D Revolution automban, mely manuális sebességváltós a SCBS hogy müködik?
Autómata váltosnál logikusan vészféknél nem fullad le a motor, de mi a helyzet a manuális váltós autóknál?Hogy oldja meg a rendszer az SCBS aktiválását? Lefullasztja a motort? Feltétlezem az SCBS a tengelykapcsolót nem tudja müködtetni. A motor/váltó nem károsodik ebben az esetben?
Amiket láttam videókat a Youtube-on ott mindegyik autó autómata váltós változat.
Elöre is köszönöm a magyarázatot.
alk3sh | 2018-04-13 13:54 mazda-auto.hu2 részére
Második tulaja vagyok, Korábban Cegléden és önöknél lett szervizelve mielőtt én megvásároltam. Önök tudják, ha valaki tudja :) Amióta nálam van nem lett szerelve ilyen okból. Elnézve kiszerelés után gyárinak tűnik. A két oldalból a rögzítésnél a belső teljesen korrodált látszik hogy a korábban eltört és el is tűnt szinte, és a bepréselének az egyik fele tartott csak ami idővel megadta magát. Nyilván az meg nem elegendő. Igazából nem hiszom hogy bármit lehet tenni, hisz 10 éves, csak érdekességképp mutattam meg azon kívül hogy kisebb vagyonba került a javítása :S.
íme kiszerelve
mazda-auto.hu2 | 2018-04-12 16:25 atis7 részére
Elnézést ZsoJan felhasználó névre küldtem a választSfKG
mazda-auto.hu2 | 2018-04-12 16:22 ZsoJan részére
Az esetek többségében a vákumoldali hiba okozza, azt kell átnézni, lehet egy egyszerű repedés valamelyik csövön, laza bilincs, vagy szenzorhiba stb.
mazda-auto.hu2 | 2018-04-12 16:19 bbbalazs részére
Lehet, hogy rossz kerékméretre van beállítva, Mazda műszerrel kell megnézni, és 17-esre kell állítani. Nem hinném, hogy a benzines váltó szakszerűen beépíthető lenne a dízelbe.
mazda-auto.hu2 | 2018-04-12 15:23 Tamáska részére
A gyári program csak FOMOCO-t hoz erre az alvázszámra, 7.126.-Ft+ÁFA-ért darabját.
mazda-auto.hu2 | 2018-04-12 15:10 alk3sh részére
Így nehéz bármit is mondani, hogy nem ismerjük az autó előéletét. Mi még ilyennel nem találkoztunk, és ez természetesen nem normális. Az a kérdés, hogy első tulajdonosa az autónak vagy sem. Mert ha igen az a kérdés volt-e lengőkar szilent cserélve rajta, mert ha igen, és rosszul sajtolták ki, pl. attól is lehet. Mi nem szoktunk csak komplett lengőkart cserélni, de az is kérdés, hogy gyári van benne, vagy utángyártott.
ZsoJan | 2018-04-12 13:39 bbbalazs részére
A fordulatszámmérő egyébként normális értéket mutat? Nem volt esetleg váltó cserélve? Csak mert egy benzines váltóval egy dízel motor ugyanezt a jelenséget produkálja, ha jól tudom.
ZsoJan | 2018-04-12 13:32
Tisztelt szakértő!
Egy hónapja vásároltam egy 2007-es évjáratú Mazda 6 2.0 D autót, ami kulcs nélküli indítással van szerelve. Eleinte néha nem tudtam nyitni az ajtót a kilincsen lévő gombbal csak a kártyával. Ez a mai napig sem változott, de újabban már a gyújtást sem tudom ráadni csak sokadszori riasztó ki-bekapcsolással. Ilyenkor nem zöld hanem piros színnel jelez a műszerfal KEY felirat. Az egyik vezérlő kártyában cseréltem elemet, de ugyanúgy semmi változás.
Van ötletük, hogy mit tegyek?