2018. Október 23. Kedd - Gyöngyi

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Bogie78 | 2017-11-23 14:52 Bela76 részére

Kedves Béla!

 

 

Köszönöm a válaszát.

Lenne egy kérdésem Önhöz a nyáron fel lett újjítva a kuplungom teljesen kinyomócsapágy kuplungszerkezet, egyszóval minden, de azt vettem észre, hogy amikor nem használom az autóm hosszabb ideig a kuplung indokolatlanúl kemény lesz és ez nem csak induláskor, hanem ha használom folyamatosan akkor is, most meg amikor már az időjárás is hűvös, úgy működik mintha teljesen normális kuplungom lenne, esetleg erre valami vélemény tapasztalat?

 

Előre is köszönöm a válaszát.

 

Üdv

Tamás

Bela76 | 2017-11-23 13:54 Bogie78 részére

Kedves Tamás!

Nekem is első generációs 1.8 benzines 6-osom van.

Ha jól tudom, azok közül a dízeleket szerelték kettőstömegűvel. Esetleg még a 2.3 benzinest. Az 1.8-ast és 2.0-ást biztos nem.

Üdv: Béla

Bogie78 | 2017-11-23 10:24

Kedves Mazda-auto.

 

A következő kérdésem lenne Önhöz van egy Mazda6-om kombi 2003-04 gyártású 1.8 120 Le benzines autóm, ezt annó szerelték már kettőstömegű lendkerkékkel vagy még nem, mert a szerelők egyik fele állítja, hogy igen a másik pedig hogy nem, így már teljesen elvesztem ebben a témában. Illetve melyik évjárattól van benne kettőstömegű lendkerék.

Előre is köszönöm a válaszát.

 

Üdv

Básti Tamás

mazdarobi | 2017-11-22 23:26 yanpec részére

Az olaj cserét kell visszaállítani,nem regenerálni.Ha a DPF-el lenne gond világítana a motor hiba és a csúszós autó lámpa a dpf villogás mellett.

Ha világított,s utána villogott,akkor ott tényleg dpf baj lesz.Valami oknál fogva nem tudott a regeneráció végbe menni.

yanpec | 2017-11-22 22:41

Elkezdett villogni a DPF lámpa. Erre megcsináltam az otthon is elvègezhető kènyszer regenerálást. Vègig is futott a gyári program, a DPF lámpa kialudt, ès látszólag minden ok.  Kíváncsi leszek meddig. 

Lexisama | 2017-11-22 20:47 yanpec részére

Nem, az azt jelenti, hogy valamiért nem tudott végbemenni a regenerálás. Ilyenkor menni kell az autóval, minimum 40km/h sebességgel, 2000-es fordulatszám felett, amíg el nem tűnik. Nem szabad leállítani regenerálás közben. Ha a DPF lámpa mellé motorlámpa is társul ezután, akkor szakszervízbe kell vinni az autót.

yanpec | 2017-11-22 20:39

Sziasztok

 

2007 2.0 disel Mazda-6 DPF ha folyamatosan világít az azt jelenti hogy ègeti a rèszecskeszűrőt?

mazda-auto.hu2 | 2017-11-22 16:27 rasotamas részére

Köszönjük az értékes információt, ez nem zavaró, mert ezért hoztuk életre ezt a fórümot. Az a zavaró, ha valaki saját magát, vagy termékeit  kezdi itt reklámozni, függetlenül attól, hogy az ország melyik részén lakik.

rasotamas | 2017-11-22 12:03

Üdv! Némi tapasztalatot osztanék meg.
Szeptember 21 óta fennálló problémám, amiről többször is írtam ide megoldódott. Nem működött a műszerfal, se fordulat, se sebesség, ABS, kézifék, check engine világított.

Itt Gödöllőn Kőrösi Sándor villamossági szerelőhöz vittem, akit ezúton is ajánlok minden környékbélinek, gondolom a fizikai távolság miatt ez nem a konkurencia reklámozása, de ha zavaró, elnézést kérek. Pár óra alatt megtalálta a vezeték hibáját, ami a lámpa-intercooler környéki kábelkötegben volt. Mivel nem kizárólag a CAN vezetékek hibája volt, így a légzsák visszajelző folyamatos villogása is megjavult. Szóval lehet, hogy újabb típushiba és megoldás, valamint összefüggés került felfedezésre. Ha valakinek nem működik a légzsák-visszajelző, talán az emulátor beépítés helyett meg lehetne nézetni a vezetékeket villamosságissal. Közben egy másik Mazda6 tulajdonostárs is jelezte, hogy pont ugyanott volt vezetékhibája és ugyanezt a tünetet produkálta, és a héten visznek egy másik Mazda 6-ost ugyanezzel a hibajelenséggel Gödöllőre a szerelőhöz, kíváncsi leszek, neki is ott lesz-e a hiba.

Oryk | 2017-11-21 15:31 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a válaszát!
Viszont felmerül a kérdés, hogy akkor miért nem ugyan az a kódja? Mit jelent a “B”?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm

Tengelytávolság: 2665 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 88 / 89 mm

Sűrítési viszony: 11,0:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 6 automata 

Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3):  6496    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min):     660/ 6500

Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3

Végsebesség: 337 km/h

Összesen 350 darab készült.

Több autó