2018. Augusztus 14. Kedd - Marcell

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


rasotamas | 2017-11-29 12:47

Kedves mazda-auto!
Az lenne a kérdésem, zsír új ajtókat lehet-e kapni és mennyiért?
2004-es 5 ajtós autó.

Vagy nem gazdaságos, keresni kell jó bontottat?
Köszönöm.

mazda-auto.hu2 | 2017-11-29 12:19 Szabog9 részére

A fellezult befecskendezőnél visszaszívott olajkorom okozza. Egy métert se szabad így menni, mert tönkre megy a motor. Az olajos koromszemcsék eltömítik az olajszivattyú szűrőjét, így a szivattyú nem tudja felépíteni a szükséges nyomást, és nincs megfelelő kenés. Általában az utolsó olajozási ponton sérül a hajtókar csapágy és a főtengely. Ha már égett is az olajnyomás lámpa, sajnos nagyon esélyes, hogy károsodott a motor. A befecskendező alátéteteket cserélni kell!

mazda-auto.hu2 | 2017-11-29 11:46 Kuzmi részére

Lehet csak csapágyat cserélni, de ha már zakatoló hangja van, és nyikorog, gyanús, hogy más is tönkre ment, a tárcsát kellene megnézni lötyög-e.

Szabog9 | 2017-11-29 10:39

Tisztelt Mazda-Auto!

Két hónapja vásároltam egy 2010-es  Mazda 6  2.2 es motorral szerelt  (132KW, alvázszám:JMZGHA4A601421580)  autót.Körülbelül 1500km után az olajnyomás jelző lámpa sűrűn villogni kezdett majd folyamatosan világított. Ezután az olajteknő és az olajszivattyú szűrője ki lett tisztitva, tele volt olajsárral. Ezután a hiba megszünt. Most kb 1000km múlva ugyan ez a hibajelenség. Motorolaj szint megfelelő,  ACEA-C1  5W-30 as.  Vásárlás után kapta ezt az olajat. Az 1 es porlasztónál kifúvást lehet észrevenni. Kellene cserélni a porlasztócsúcs tömítéseket, okozhatja ez a hibát? Esetleg a porlasztókat kellene bevizsgáltatni vagy mi okozhatja a problémát? Köszönöm válaszát!

mazdarobi | 2017-11-28 20:26

Sziasztok! A TAIHO hajtókar csapágyakról mi a véleményetek?

Kuzmi | 2017-11-28 11:42

Üdvözlet!

2004-es évjáratú mazda 6 kocsim van. Ma reggel azt vettem észre,hogy a legkoni komresszor nagyon zakatol, illetve nyikorog. Gondolom a csapágy ment tönkre benne. A kérdésem az lenne, hogy lehet e külön csapágyat cserélni benne, vagy koplett kompresszort kell vennem? 

A válszt előre is köszönöm! 

mazda-auto.hu | 2017-11-27 14:17 sanyo0318 részére

Mazda márkaszervizben ki tudják vezérelni az állófűtést. Lehet izzítóstift, vízszivattyú vagy kormolódás.

mazda-auto.hu | 2017-11-27 14:16 yanpec részére

Nem DPF szűrő baja van az autónak, mert akkor nem futna le a regenerálás. A hátsó lamda szonda vagy a tűzfalon lévő nyomásérzékelő is lehet gond, de a befecskendezőket is be kellene vizsgáltatni, mert elképzelhető, hogy valamely fordulatszámon nagy a résolajveszteség és a túlzott higulás miatt korlátoz le. Ilyenkor a híg olajjal elég veszélyes a regenerálás !

sanyo0318 | 2017-11-27 06:39

Tisztelt mazda-auto.

Nekem egy 2004-es dizel 6-osom van, es azt vettem eszre az utobbi idoben, hogy a kiegeszito futes nem akar elindulni az autoban.

Tanacsot kernek, hogy mit lehetne kezdeni vele hogy ujra mukodjon.

Valaszat koszonom.

Kareee84 | 2017-11-24 15:34 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a választ és ha esetleg chippelték ? ha átírták a vezérlő elektronikát ? akkor felléphet ilyen jellegű komunikációs hiba ?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó