2018. Május 24. Csütörtök - Eszter

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Csatika | 2017-11-03 22:51

Tisztelt Mazda-Auto!

Van egy 2004-es 2.0 dízel mazda 6 autóm. Alvázszámom JMZGG12T201232355. Az autó olyan hibát produkál, hogy hidegen és üzemmelegen is egyaránt, alapjáraton leáll véletlenszerűen. Van hogy napokig nem produkálja, viszont van hogy 3-4x is produkálja 50 kilóméteren belül. Például beindítom, melegedni a motort indulás előtt, egyszer csak leáll. Később városban állok a pirosnál leáll. A legdurvább az az volt, amikor körforgalom előtt váltok vissza és míg üresben gurulok addig a pár másodpercig egyszer csak leáll alattam az autóm. Utána egyből indul. Motorhiba jelző lámpa világított, de kialudt. A hibakiolvásásnál a szívócsőnyomásérzékelő érzékelt hibát. Mi lehet a gond? Merre kezdjem a probléma keresést? Választ előre is köszönöm.

Csacsa73 | 2017-11-03 19:46 mazda-auto.hu részére

Köszönöm a választ.

Wombat | 2017-10-30 21:09 mazda-auto.hu részére

köszönöm az infot!

Aroland | 2017-10-30 20:58 mazda-auto.hu részére

Azért köszönöm.  

mazda-auto.hu | 2017-10-30 15:23 Csacsa73 részére

Egy műszeres diagnosztika megmondja, hogy mágnesszelep, szenzor vagy befecskendező gond van. Az, hogy nincs olajhígulás, nem jó, valamennyire növekednie kell a szintnek. Ilyen km óra állásnál mindenképpen javasoljuk a befecskendezők bevizsgálását és egyben az alátétek cseréjét

mazda-auto.hu | 2017-10-30 15:15 Aroland részére

Ha látta, próbálta szerelő és nem tudja, akkor nekünk is nehéz dolgunk van így látatlanban… Lehet gyújtás, vezérlés, motor vagy váltótartó bak, stb...

mazda-auto.hu | 2017-10-30 15:12 Wombat részére

24958.- Ft + Áfa a szelep, csak gyári alkatrészként rendelhető. Alvázszám kell a pontosításhoz !

mazda-auto.hu | 2017-10-30 15:06 powergym1 részére

Gyárilag nem megoldható a csere, de egyáltalán megoldható-e? Amennyiben garanciális az autó, akkor a navigáció egység garanciájának megszűnésével jár az átalakítás.

mazda-auto.hu | 2017-10-30 14:53 Attis0227 részére

Mindenképpen érdemes megpróbálni tanítani, mert olcsóbb, mint egy  új kártya. Lehet, hogy a vevővel van baj, de ezt márkaszervizbe ki tudnák deríteni

Csacsa73 | 2017-10-30 10:37

Tisztelt Mazda-auto szakértők. Egy 2008-as Mazda 6 GH 2.0 dízel autót érintő DPF hibakódokkal kapcsolatban fordulnék Önökhöz. Az autót 241 000 km-el vásároltam, mai napig bő 6000 km-t használtam, eddig minden hibátlanul működött. Havi átlagban 2 hetente használtam autópályán, 2300-2500 fordulat tartományban. Valamennyit városban is fut az autó, de úgy gondoltam a 2 hetenkénti 4-500 km autópálya használat biztosítja a megfelelő regenerálást. Pár napja szintén autópályán közlekedtem, amikor is 160-170 km megtétele után a műszerfalon folyamatosan világítva megjelent a DPF lámpa. Nem értettem a jelenséget, de mivel még volt hátra az útból kb. 200 km tovább haladtam autópálya tempóban, gondoltam az autó majd befejezi a regenerálást. 1-2 perccel később viszont a a DPF lámpa villogni kezdett, és a műszerfalron felvillant a motordiagnosztikai lámpa is. Az autóval lassabb tempóban tovább haladtunk, majd 2 nap múlva haza utaztunk. Extrém füstölés nincs, az átlagfogyasztás 5,7 literre jött ki. Olajcsere kb. 6000 km-el ezelőtt történt, azóta a nívópálcán gyakorlatilag nincs mérhető olajhígulás. Csak OMV gázolajat tankolok, az egyetlen változás, hogy kb 1000-1500 km óta Spuri adalékot használok, a javasolt keverési arányban. Kényszerregenerálás még nem történt, a tárolt hibakódok: P2458, és P2463. Arra gondoltam, hogy végrehajtunk egy kényszerregenerálást, töröljük a hibakódokat, majd ezt követően még autópályán 2500-3000 fordulattartományban 30-40 percig meghajtom az autót, ezzel biztosítva a tökéletes kiégetést. Ha ezek ellenére is visszajönnek a hibakódok akkor vélhetőleg valami szenzorhiba lesz. Már ha jól gondolom. Legyenek szívesek megválaszolni, hogy az általam gondolt megoldási folyamat mennyire helyes, vagy helytelen. Előre is köszönettel várom válaszukat.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó