2024. Május 4. Szombat - Mónika

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Jony11 | 2018-02-10 13:17

Üdv.Azt szeretném kérdezni hogyan lehet beállitani a rádion az rds funkciot. 2007 mazda 6

toth0413 | 2018-02-10 07:54

Üdv. Érdeklődnék, hogy alvázszám alapján megtudják-e nézni a Mazda 6 -os kocsim hozzávetőleges kilóméteróra állását? 2015.10 hónapban lett Magyarországon forgalomba helyezve. Köszönöm 

mazda-auto.hu2 | 2018-02-09 10:25 sollag részére

Lekorlátozhatja a nyomásszenzor hibája a gépkocsit, mert ha rossz értékeket küld, azt “hiszi” a vezérlés, hogy eltömődött a DPF. Azt, hogy valóban ez a hiba, vagy sem azt így nem lehet megmondani, de a szenzor ára valóban bruttó 210.820.-Ft.

mazda-auto.hu2 | 2018-02-09 10:13 Csatika részére

Komplett szettben rendelhető, fűtőlap, kapcsoló stb. Ki kell venni az ülést az áramtalanított kocsiból, és az ülés kárpitja alá kell beépíteni, de azt ajánlom, hogy egy hozzáértőre kell bízni.

mazda-auto.hu2 | 2018-02-09 10:09 Hunika2008 részére

Ez az autó a leljesítménye alapján már DPF-s, de ezt fontos lenne tudni pontosan, mert ha nem akkor másik olaj kell bele. Az alvázszám kellene, mert akkor tudok biztosat mondani.

mazda-auto.hu2 | 2018-02-09 10:05 Zsolt72 részére

Hát erre így autó nélkül nem tudunk válaszolni. Ha egy szervizes kolléga próbaút során se tudta kiszűrni a hibát, akkor azt autó nélkül szinte lehetetlen. A sebességmérő szerint mutatott, és a valós sebesség között lehet kisebb eltérés, de 30 km/óra nem. Egy GPS-t , vagy navigációt kell betenni az autóba, és az aszerint mutatott valós kilométerrel kell összehasonlítani az órát.

sollag | 2018-02-09 07:06

Tisztelt Mazda-autó!

2007-es 2l dízel 6-osom van, RF7J motorkóddal. Városon kívül teljesítményesést tapasztaltam, alig tudtam a 80 km/h-tartani. Elvittem szerelőhöz, aki azt mondta, hogy a DPF nyomásszenzor hibás , ingagozó jeleket küld "2-42" között. Szerinte ez az oka, hogy az autó renszertelenül indítja el a regenerálást. Abban nem volt biztos, hogy a teljesítményesést is ez okozta, ami amúgy jelenleg nem tapaszalható. Sajnos nagyon magas, 200000 ft körüli összeget mondott a szenzorra. 

Ön szerint tényleg ez a hiba oka? Tényleg abnormális értékek ezek?

 

Válaszát előre is köszönöm,

S

Csatika | 2018-02-07 16:08

Tisztelt Mazda-Autó!

Érdeklődnék, hogy a 2004-es mazda 6-hoz milyen alkatrészek szükségesek ahhoz hogy ülésfűtés legyen az első ülésekben? Ezek az alkatrészek hogy néznek ki, mert sose láttam ilyet és milyen cikkszám alatt találom őket. Esetleg kapcsolási rajzot hol találok hozzá?

Köszönettel:

Szabolcs

Hunika2008 | 2018-02-06 16:13

TisztelMazda-auto. 

Motorolaj csere elött állok, egy mazda 6 2006-os diesel (143le) autoról van szó. Melyik XADO motorolaj a megfelelő ebben az esetben? Hazsnálhatom csere elött a motormosó adalékot ebben az esetben ?

Előre is köszönöm a segítségét.

 

Üdvözlettel: Csaba

Zsolt72 | 2018-02-06 11:58

Tisztelt Mazda-Autó!

2005-ös 1.8 benzines Mazda 6-nál a következő probléma jelentkezett: tavaly november körül vettem észre, hogy zúgó-daráló jellegű hang jön bal elölről (legalábbis a vezetőülésből onnan hallatszik, de nem határozottan). Nem mély, nem dübörgő hang, hanem inkább ahhoz tudnám hasonlítani, mintha a motor jelentősen magasabb fordulaton menne. Kisebb sebességnél nem jelentős a zaj, de 80-90 körül jóval erősebbé válik. Nem fordulatszámfüggő, mert üresben gurulva is ugyanúgy megvan. Először a gumira gyanakodtam, de a szinte új téli gumi felrakása után ugyanúgy jelentkezett. Aztán kerékcsapágyra gyanakodva megnézettem még tavaly egy szervizes ismerőssel, aki a próbaút során azt mondta, ő is hallja, szerinte a csapágy, de szerinte még nem lehetne megállapítani az autót felemelve. A hang azóta tovább erősödött. Korábban érezhetően húzott jobbra az autó (a 2016 nyári megvétel óta), ez viszont megszűnt egy ideje. Legutóbbi használatkor azt vettem észre, hogy az autó kissé erőtlenebb és a sebességmérő mintha többet mutatna (100-as állásnál érzésre kb. 70-es volt a sebesség. A kormány nagyon könnyen mozgatható jobbra-balra menet közben. Álló helyzetben mozgatva kissé nyög a szervó és elhalványul a világítás is. A motorteret megnézve minden OK-nak tűnik, nem látni olajfolyást, szervovolaj a kívánt szinten van.

Infóként még annyit, hogy a bal első sárvédő nem eredeti, a felnin volt egy horzsolásnyom, tehát valamikor sérülhetett a bal eleje, amit javítottak. A bal első alsó lengőkar porvédője ki van szakadva.

Mi lehet a probléma?

 

Köszönettel,

Zsolt

 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó