2024. Május 18. Szombat - Erik

Mazda6

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2018-01-19 14:19 ali53 részére

Alvázszám alapján meg tudjuk nézni, hogy rendelhető-e. Ha igen, akkor várhatóan február közepe a szállítási idő

ali53 | 2018-01-18 20:14

2010 FL GH benzineshez kezelési utasítás beszerezhető még, vagy letölthető valahonnan?

mazda-auto.hu | 2018-01-18 11:48 rasotamas részére

Motortartó bak, vagy lendkerék hibára gondolnánk

rasotamas | 2018-01-18 08:31

Mi okozhatja a következő jelenséget RF5 dízelnél?

Ha leállítom a motort melegen (természetesen nem autópálya tempó után azonnal forrón) óriási rázkódással áll le. Ha még hidegen állítom le akkor nem csinálja. Ha leállítás előtt várok perceket alapjáraton akkor mérsékelten csinálja.

Hunika2008 | 2018-01-17 19:38 mazda-auto.hu2 részére

köszönöm szépen a segítséget. A stage 1 -e lett kezelve két alkalommal a motor. A turbó kivülről nézve olajos. nkem 10.000 km alatt nem kellett utána töltenem motor olajat. 4 litert töltök bele, és kb. 3,4 – 3,6 litert leeresztek. A részecskeszürőt felszámolták, illetve  aszoftvert is kiigazították az autón. Ilyen körülmények között érdemes a turbóval kezdeni is valamit?

Üdvözlettel:  Csaba

mazda-auto.hu2 | 2018-01-17 11:04 Hunika2008 részére

Igen, okozhatta ez a hiba a szokatlan hangot.

Az olaj valószínűleg az intercooler hűtőt és turbót összekötő gumicső, vagy csövek, repedése miatt kerül oda. Három ilyen vastag levegőcső megy a turbóhoz, ezeket kellene megnézni, hogy melyik repedt.

Nem tudom melyik Xado lett beletéve, mert a turbóhoz valót azt valóban minden olajcserénél bele kell rakni, de a motor revitalizálót (Stage 1) azt csak 100.000 km-ként kell megismételni.

Hunika2008 | 2018-01-16 15:38 mazda-auto.hu2 részére

Köszönöm szépena segítséget. Közben le lettek bontva a vezérlés védőelemei és a feszítő hidraulikus egységből dől az olaj. Ez lehet azoka a zörejnek ? esetleg a lazább fogasszíj hozzáért a védőelemekhez ? két helyen találtam súrlódási nyomokat.

Még lenne egy kérdésem: mitől lehet a turbó olajos a feltöltő oldalon ? a motor nem fogyaszt olajat, 10.000 km-ként nem kell utánatöltenem. Lehet az olaj visszavezető tömlő miatt ? Vagy a karterből jön olaj? Nem tudom ott van olajcsapda ? Érdemes leszerelni aturbót ez miatt? Jelzem az autó 430.000 km-ben van és nagyon jó erőben van. Két alkalommal volt olajcserénél XADÓ ( Önök által javasolt 10.000km-ként haszbálatos ) adalék használva.

 

Előre is köszönöm a válaszukat.

 

Üdvözlettel: Csaba

mazda-auto.hu2 | 2018-01-16 13:45 Hunika2008 részére

Elsőre mi is a szíj görgőjére gondolnánk, de ha szíj nélkül is csinálja, akkor nehéz kocsi nélkül bármit is mondani. Látni és hallani kellene.

mazda-auto.hu2 | 2018-01-16 13:41 Tibi76 részére

Kellene egy névreírt forgalmi és személyi másolat a

garai@mazda-auto.hu címre.

mazda-auto.hu2 | 2018-01-16 13:38 Kareee84 részére

Kellene egy névreírt forgalmi és személyi másolat, a

garai@mazda-auto.hu

címre.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda3 MPS BL 2009-

Ajtók száma:     5
Ülések száma:     5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm

Tengelytávolság: 2640 mm

Hasmagasság: 145 mm

Saját tömeg: 1460 kg

Légellenállási együttható: 0,32 cw

Hengerelrendezés:  soros

Turbófeltöltő.   
Hengerszám:     4
Motorbeépítés:   elöl, keresztben

Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.

Sebességfokozatok száma: 6 
Lökettérfogat (cm3):     2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94   
Sűrítési viszony:  9,5:1   
Hengerenkénti szelepszám:     4
Szelepvezérlés típusa:   változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     380/3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.

Végsebesség: 250 km/h

Több autó