2017. November 21. Kedd - Olivér

Mazda CX-5, Skyactiv-G, Skyactiv-D.

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


snake | 2017-11-14 06:18

Üdv! Mazda cx3-as modellt sikerült vennem két héttel ezelőtt. A motorja g120-as. A Mazda több típusába ugyanez a motor került, csak azokban nagyobb a ménes. Vajon mi indokolta azt, hogy a cx3 esetében ennyire visszafogják a teljesítményt?

Ès ez a butítás mechanikus vagy szoftveres? 

6-os Mazdában pl 45 pacival több nyerít.  Volt már példa a visszaokosításra? És ha igen, akkor megérte-e?

szgabor005 | 2017-11-08 12:39 mazda-auto.hu2 részére

A járgány 2013-as, 120e van benne. Vidéki márkaszervízben már járt, de nem tudták megmondani, hogy miért. 

mazda-auto.hu2 | 2017-11-07 15:41 szgabor005 részére

Nem találkoztunk még ilyennel, ezért autó nélkül nem is tudunk semmit mondani. Ha még garanciális, feltétlenül márkaszervizbe kell vinni.

szgabor005 | 2017-11-07 10:44

Üdv Mindenkinek! 

Elméleti segítséget szeretnék kérni: CX-5-ösömmel nagyon meg vagyok elégedve, két dolog van csak, amit nem tudok hová tenni:

1, néha (főleg főúton, települések között, 90 környékén) 5-ös fokozatból hirtelen kiugrik a váltó. Nem áll le a motor, semmi hibajel nem jön.

2, a vezető oldal felőli visszapillantóban a tükör remeg.

Tudnátok valamilyen megoldási javaslattal élni ezekkel kapcsolatosan?

Előre is köszönöm! 

tronic | 2017-03-12 00:05

Szia tegnap vettem CX-5 2.2 sport diesel 150le autót szeretném kérdezni, mennyi kilométer bejáratás után húzhatom vele a lakókocsinkat (1200kg)

köszi a választ 

atikácska | 2017-03-01 20:12 drsoma részére

drsoma: Meg tudnád adni ennek a szerelőnek az elérhetőségét privibe? Ami hibát írtál, a motor bömbölés elmaradása, i-stop nem működése, érdekelne. Négy éve szeretnék ezektől megszabadulni, bozasztóan idegesítenek.

mazda-auto.hu2 | 2017-01-10 15:02 drsoma részére

Vissza kellene menni a szervizbe, ahol az olajcserét csinálták, hogy mit csináltak még. Lehet, hogy kényszerregeneréltak, programoztak, de ezt csak ők tudják megmondani.

drsoma | 2017-01-10 14:43

Tisztelt Mazda Szakértő!

 

Mazda Cx5 2,2 dízel autóm van, 2012-es évjárat. Egy piros olajkanna jelzés miatt soron kívüli olaj és szűrő csere történt, de rendellenességet nem találtak.Állítólag a gyakori városi vezetés miatt vált szükségessé az idő előtti csere. A szervíz látogast követően észleltem hogy az elmúlt években megszokott hidegindításokat követő magasabb átmeneti motorfordulatszámemelkedés elmaradt.Úgy tudom ez az alacsonyabb kompresszio miatt koraibb motormelegedést szolgálja. Ezzel egyeidőben észleltem hogy üzemmeleg motor esetén sem aktiválható az I-stop. Hiba jelzést nem észleltem. Kérem véleményét az eset leírás alapján. Köszönöm

katyilka | 2014-09-02 20:38

asszongyahogy; Megint jelentkezem! Hatvanegyezer km-nél tartok. A hibalista természetesen üres. Mostanára reménytelenül szerelmes lettem ebbe az automatába. Másfél év és ennyi km után sem tudtam elcsípni egy tétovázó, vagy késedelmes váltást, pedig figyelem ám! Sokszor úgy érzem, mintha az autó figyelné, hogy mi a szándékom. Az úgynevezett "álterepjáró" képességét is sikerült kipróbálnom. A Tisza gáton, aminek az oldala kb 35-45% között változik, eső után a töltésre merőlegesen csúszkálás nélkül simán felment nyári gumikkal. Nem tudom egy igazi terepjáró mit tud, sosem próbáltam, de azt hiszem ez nekem bőven elég. Van valami, amit furcsállok. Reggeli hidegindításkor a motor felpörög kb 1800-as forduulatra úgy tíz másodpercig, utána áll vissza alapjáratra, mint a valamikori automata dúsító-szívató. A furcsa az, hogy plusz öt fok alatt simán csak alapjáraton ketyeg. A szervízben azt mondták, hogy úgy tudják kideríteni a dolog mibenlétjét, hogy részlegesen szétszedik a motort, pl. szelepfedél le, stb. Természetesen ezt nem engedem addig, amíg ki nem derül, hogy természetellenes-e a dolog, vagy sem. Ebben kérem a dízel  CX5 tulajok segítségét! A fogyi, stabilan 8l 140 tempomattal. A kicsi tank, amivel nem tudok megbékélni. Szevasztok, még gyövök!

jozseff | 2013-09-30 09:06

 T. Varga úr!

Köszönöm a hozzászólását. A kocsit ketten vezetnénk felváltva, így ki tudnánk használni az elektromos ülésállítást. Már csak azt kéne eldöntenek, hogy sedan vagy sport változatot válasszak a csomagtér miatt. A sport csomagtere praktikusabb, de kisebb is. A felni vonatkozásában a jelenlegi 205/50 R17 eléggé határeset, ezért is merült fel a kérdés.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó