2024. Március 19. Kedd - József

Mazda CX-5, Skyactiv-G, Skyactiv-D.

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


CX5_M | 2020-10-29 14:44

Tisztelt Szakértő,

 

Egy Mazda CX5 AWD Skyactiv 2.0 tulajdonosa vagyok, és olyan problémám van ezzel az autóval, hogy a 4. sebességi fokozatból elég gyakran kiugrik menet közben.

Tudna-e esetleg segíteni ebben a problémában, mivel lehet a gond?

 

Válaszát előre is köszönöm!

FppMiki | 2020-09-18 12:02

Üdvözletem! Vásárolni szeretnék egy 2015/10 gyártású Mazda Cx-5 2.2 cd Revoluition Top / automata / járművet 135.000.-Km.-rel.

Alvázszám:JMZKEN92800447781.

Nagyon tetszik nekem a jármű, ha a csoprtagok, vagy a mazda-autó véleményeket , tapasztalatokat megosztana róla. Akár negatív, vagy pozítív , kérem tanácsotokat.

Előre is köszönöm.

 

 

mazda-auto.hu | 2020-06-16 10:37 lorey32 részére

Akkor hátul lesz a gond

lorey32 | 2020-06-16 10:12 mazda-auto.hu részére

Az elsö futómü ellenörizve volt és nincs semmi gond vele.

mazda-auto.hu | 2020-06-16 09:18 lorey32 részére

Ha a gumiabroncs kizárva, akkor mindenképpen futómű zajra gondolnék, mely lehet első, hátsó lengőkar, féltengely, kardánkereszt …, de találkoztunk már hátsó diff. töréssel is

lorey32 | 2020-06-16 08:54

Tisztelt Mazda Szakértő!

Egy 2016-os Mazda CX-5 AWD Skyative-D 2.2 gyártási év új tulajdonosa vagyok, 75400 km a fedélzeten. A következő problémám van:

110–150 km feletti sebességnél az egész autó remeg, de a hátsó részben erősebb a remegés. Kezdetben azt hittem, hogy a gumiabroncsok vagy a felnik deformáltak . Cseréltem a gumiabroncsokat, a  felniket centiroztam , és semmi sem változott.  

Mit lehet ellenörizni?

Lehetséges hibás a hátsó futómü geometria? 

Tudja valaki menyiben kerül egy teljes futómü geometria beálitás?

Minden segítség örvendetes.

feri1952 | 2018-10-25 11:16

Tisztelt Cím!

Az egy éves, 2017-es kiadású Mazda CX5 rádiójával az a gondom, hogy ha a hangerőszabályzó gombbal történt elnémítás után  a motort leállítom, az ismételt újraindítások után a rádió véletlenszerűen újra megszólal, valamikor a következő, valamikor a 3-4. újraindításnál. A szervízben azt mondták, hogy ha zavar, némítsam el újra. Mivel a gépkocsi még garancia időn belül van, szeretném tudni, hogy a jelenség ennél a típusnál természetes-e, vagy javítható.

Válaszukat előre is nagyon köszönöm.  

Bogtam | 2018-10-19 13:47

Tisztelt Uram!

Én életem második autójaként vettem egy 2014-es CX-5-st 2.2 150Le, összkerekes verziót, manuális váltóval hosszú keresés olvasás után. A kocsit nagyon szeretem, imádok vele menni. A kérdésem a következő lenne, milyen pediódusban kell cserélni a váltójában az olajat. (a 6.-at kicsit akadva veszi) Illetve régóta küzdök vele, hogy a hátsó tetőszpojler műanyag kiegészítő nyúlványai amik rátakarnak a hátsó ablakra zörögnek. Hogyan lehet ezt megszüntetni? Illetve a vezetőülés nyikorgásával mit lehet kezdeni? Válaszát nagyon köszönöm!

VIP | 2018-06-21 07:28 mazda-auto.hu részére

Tisztelt Szakértő!

Az alábbi alvázszámú Mazda CX-5 tulajdonosa lettem, kérem kortörténetének megküldését.

Alvázszáma: JMZKEF91600223372

Válaszát előre is köszönöm.

 

mazda-auto.hu | 2018-05-25 11:23 VIP részére

Az autó vezetett szervizkönyves, de ennél több csak a tényleges tulajdonosnak adható ki.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda3 MPS BL 2009-

Ajtók száma:     5
Ülések száma:     5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm

Tengelytávolság: 2640 mm

Hasmagasság: 145 mm

Saját tömeg: 1460 kg

Légellenállási együttható: 0,32 cw

Hengerelrendezés:  soros

Turbófeltöltő.   
Hengerszám:     4
Motorbeépítés:   elöl, keresztben

Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.

Sebességfokozatok száma: 6 
Lökettérfogat (cm3):     2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94   
Sűrítési viszony:  9,5:1   
Hengerenkénti szelepszám:     4
Szelepvezérlés típusa:   változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     380/3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.

Végsebesség: 250 km/h

Több autó