2025. November 4. Kedd - Károly
Kérdések Mazdáról a szakértőnek
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
        
                  MOTOROLAJ 5-10.
                   Mazda CX-5 CD175 AWD AT Revolution Top
                  Mazda Hazumi koncepció Genfben.
                  Mazda Skyactive-D 1,5 motor.
                  Mazda logó történelem.
        
      
      
      
            Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Kérdések Mazdáról a szakértőnek Mazda3 Mazda 6 GH "beázás" Még több fórum téma
        
        Mazda Furai
        
      
      
            
    
Ajtók száma:  2
Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm
Tengelytávolság: 2790
Ülések száma:   2
Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés:   középen hosszában
Szívómotor
Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata. 
Kamratérfogat (cm3):   3 x 654 = 1962       
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000 
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat
Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp
Végsebesség: ~290 km/h
Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.
Több autó
              
              
              
              
              
              
              
              
              









mazda-auto.hu2 | 2017-06-02 09:52 bal700 részére
Valószínű a hozamszabályzó szelep hibája okozza. Ennek az ára bruttó 46.500.-ft
fkatona | 2017-06-02 04:56
Tisztelt Szakértő!
Milyen gyújtógyertya való az autóba: JMZGY198271440639
Köszönettel.
bal700 | 2017-06-01 22:15
Kedves Mazda Auto szakértő
Mazda6 2003 as 136Le diesel 202.000km el. Az autó néhe reggelente elindítás után alapjáraton leáll. Ha már 4-5 km mentem vele nincsen gond és van hogy több hónapig nem jön elő a probléma, néha időszakonként megjelenik ez a jelenség. Ha hallom hogy le akar állni és nyomok kis gázt akkor már nem áll le. A kocsi egyébként rendben van nem rángat nem remeg jól megy, minden működik rajta. egyszer volt egy főtengely jeladő hiba a komputerben de nem lett cserélve esetleg ez okozhat ilyet? vagy kettős tömegű ? ( még nem ráz a kocsi és nincsen más jelenség de nagyon halkan lehet már hallani )
Köszönöm szépen!
mazda-auto.hu2 | 2017-04-28 14:28 rolisamu részére
Az első főtengely szimering 2 óra, a hátsó 6 óra, és nettó 7.500.-Ft az óradíjunk. A 2,85 liter váltóolaj nettó 9.060.-Ft
rolisamu | 2017-04-26 16:04 mazda-auto.hu2 részére
Tisztelt Szakértő!
Köszönöm a válaszát. Mennyiért vállalnák a vezérműtengely jeladótárcsa, a főtengely szimmering és a váltóolaj cseréjét együtt? Alvázszám: JMZCR19T670169388
rolisamu@gmail.com
Üdvözlettel: rolisamu
mazda-auto.hu2 | 2017-04-21 14:24 Sebi részére
Nem egyszerű, mert több dolog is okozhatja, tartály, szintjelző, biztosíték, rossz folyadék, kontakt hiba, mindenképpen szakszervízbe kellene menni.
mazda-auto.hu2 | 2017-04-21 13:58 rolisamu részére
Többet nem szabad beindítani a motort!!!
Be kell vitetni a szervizbe, (nem saját lábán, hanem trailerrel) mert tönkremehet a motor.
A javítás lemaradt, anyaggal durván nettó 25.000.-Ft.
rolisamu | 2017-04-21 06:52
Tisztelt Szakértő!
Kimaradt a típus: MAZDA 5 (CR19) 2.0 CD, 2006 decemberi.
Üdvözlettel: Samu
rolisamu | 2017-04-21 06:46
Tisztelt Szakértő!
A vezérműtengely jeladó alatt forgó gyűrű valamilyen ok folytán nem forog együtt a vezérműtengellyel. Sebességben tolva az autót látszík, hogy egy picit fordítaná a tengely, de aztán nem viszi tovább. Némi forgács gyűlt össze a jeladó mágneses alján. Természetesen produkálja a vezérműtengely jeladó hibakódokat, emellett véletlenszerűen kapja el az indításnál az ütemet. Alacsonyabb fordulaton dadog a motor, feljebb ez megszűnik. Mi okozhat ilyen problémát? Mennyi lenne ennek a javítása?
Üdv.: Sa
Sebi | 2017-04-20 16:54
Tisztelt Szakértő!
Mazda CX7-em Adblue folyadék feltöltése után ugyanúgy kiírja,hogy 830 km múlva el fog fogyni a folyadék.Igazából nem is tudtam sokat rátölteni.Mi a teendő ilyenkor?