2018. Október 19. Péntek - Nándor

Mazda Xedos 6, Xedos 9

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


sch1 | 2014-09-05 17:21 atter részére

 hello hasznos volt amit küldtél kicsit megakadtunk, és mégpedig ott hogy milyen èrtéknek

Kéne lennie a fojtoszelep àllàsnak potencio mérővel ? Potenciomèter

Tp sensor.

atter | 2014-09-03 21:26 sch1 részére

 ebben elvileg benne minden kód : 

http://data.hu/get/8019935/codes_mazda_89_00.zip

Csabi | 2014-09-03 21:23 atter részére

Oké, akkor veszek egy ilyen kütyüt ...hát elvileg ezt lehet én is ki tudom cserélni ...a hűtővel szívtam eleget, ez csak nem durvább...
Visszatérve a hibajelenségre tegnap egyáltalán nem csinálta ezt a pörgést, ma melóba menet végig; hazajövet meg csak egy darabig, aztán lenyugodott ...tök logikátlan ez
köszi az infokat!

sch1 | 2014-09-03 16:48

 vagy van valmi hibakod tàblàzat?

sch1 | 2014-09-03 16:47

 sziasztok xedos 9 hibakod kiolvasàshoz  tud valaki segiteni?  Melyik villanàs mit jelent

atter | 2014-09-02 22:02 Csabi részére

 felülről a második  , ő lesz az 

 

nekem is volt anno  ilyen hűtőelrepedős sztorim  meg  pár nap  utántöltögetős közlekedés  mire siekrült hűtőt szerezni de nem rémlik ,hogy csinált volna ilyet  bár már elég régen történt  kb 8 éve ,arra az egyre viszont tisztán emlékszem ,hogy mikor  gépműhelyben volt a blokkom pár éve akkor pont emiatt a régi ügy miatt kellett újrasíkolni a tetejét

 

 

Csabi | 2014-09-02 21:23 atter részére

 Hali!

Nem tudom, azért hiszem azt, hogy esetleg összefügghet a kettő, mert egyszerre jelentkeztek ezek a tünetek, és azelőtt nem csinálta semelyiket!
A motorhőfok jeladó az ez?

link:
http://autoalkatreszed.hu/alkatresz/mazda/xedos-6-ca/4825/v%C3%ADzh%C5%91m%C3%A9rs%C3%A9klet-%C3%A9rz%C3%A9kel%C5%91-szenzor/1.html

 

Annyi még, hogy múlt nyáron elszállt a hűtés, és egy kicsit talán túlmelegedett a motor. Azután ki lett cserélve a hűtő, mert mint kiderült az repedt szét. Volt egy kis idő, amikor utántöltögettem a hűtőfolyadékot, és úgy használtam... emlékeim szerint mintha akkoriban is csinálta volna ezt az alapjárat túlpörgést. Aztán a hűtőcserével, és a normális hűtőfolyadék feltöltéssel elmúlt ez a tünet!




 

EFY | 2014-09-02 07:11

 Üdv mindenkinek.

 Xedos 6-hoz szeretnék hátsó hosszlengőkart szerezni. Cikksz. CA35-28-200

Tudna-e valaki segíteni.Újrasütni nem lehet,el van eléggé rohadva az egész kar.

Müszakira alkalmas pár érdekelne,amiben a gumi nincs szétrepedezve.

Szép napot.

atter | 2014-09-01 23:56 Csabi részére

 a két dolog nem feltétlenül függ össze  ,  a megemelkedett alapjárat  általában a lambda szonda jele  ( próbáld ki hogy lehúzod a lamda szonda csatlakozóját és úgy közlekedsz  egy kis ideig  )   a meleg motornál nem beindulás   tuti,hogy a motorhőfok jeladó  (hengerfejben a gyujtás alatt a zöld színű csatlakozós  hőgomba műve  ,annak a cseréje kb 4000 ft emlékeim szerint  úgyhogy ezzel érdemes kezdeni a kutatást   ( ha rossz értéket  közöl amiatt lehet a megemelkedett alapjárat is elvileg  ,mert ilyenkor az ECU azt az infót kapja ,hogy hideg a motor  így dúsítja a keveréket  )

Csabi | 2014-09-01 20:20

Hali mindenki!
xedos 6 1,6-nál találkozott valaki olyannal, hogy egy idő után (véletlenszerű alkalmanként/ egyre gyakrabban) ha menet közben megállok, és kiteszem üresbe, akkor az alapjárat 1500, és 2000 f/p között pörög?! Ilyenkor 1500 alá nem megy, és csak üvölt a motor!

Ha ilyen állapotban leállítom, akkor utána nem lehet újraindítani hozzávetőleg 15-20 percig. Inditózok, pörög az indítómotor (akármeddig), de a motor nem indul be!
Mi lehet ennek az oka? Kezdek nagyon tartani tőle!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda RX-8 2002-2012.

Ajtók száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430/1770/1340 mm

Tengelytávolság: 2700 mm
Ülések száma:   4
Hengerelrendezés: 

Kéttárcsás wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 2
Motorbeépítés:   elöl, hosszában

Szívómotor, szekvencionális befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5, vagy 6 kézi 
Kamratérfogat (cm3):   2 x 654 = 1308   
Sűrítési viszony: 10,0:1    
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 192 (141)/7000, illetve 231 (170)/8200 
Nyomaték (Nm / 1 min): 220/5000, illetve 211/5500

Gyorsulás 0-100 km/h: 7,2 és 6,4 mp.

Végsebesség: ~223, és ~235 km/h

Több autó